Kenshô Ono's Image

مجموعا آثار کنشو اونو Kenshô Ono

فیلم My Oni Girl 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Oni Girl Poster
0% metacritic score
63% rotten tomatoes score
33% rotten tomatoes audience score
940 6/10 imdb score

زندگی یک دانش‌آموز دبیرستانی، هنگامی که با دختری از اونی‌ها (نوعی موجودات افسانه‌ای) در حین انجام مأموریتی در دنیای انسان‌ها روبرو می‌شود، مسیری غیرمنتظره را طی می‌کند.

Tomotaka Shibayama

Kenshô Ono Miyu Tomita Mitsuho Kambe

Tomotaka Shibayama

Kenshô Ono Miyu Tomita Mitsuho Kambe

سریال Protocol: Rain 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Protocol: Rain Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
40 7.2/10 imdb score

شون توکینو، دانش آموز دبیرستانی، پس از مرگ پدر و مجروح شدن خواهرش، از بازی مورد علاقه خود دست می کشد. او در یک کافه ورزش های الکترونیکی کار می کند و با دوستان دوران کودکی خود که گیمر هستند، وقت می گذراند. ناگهان، او متوجه می شود که کافه "FOX ONE" بدهی زیادی دارد. برای کمک به کافه، شون و دوستانش تصمیم می گیرند مسابقات "Xaxerion Championship" را برنده شوند. با احساس گناه، شون دوباره به دنیای بازی های آنلاین می پرد و با باکورتس-کن (انفجار-کن)، یکی از دوستان قدیمی خود روبرو می شود.

Team KITSUNE

Kenshô Ono Sora Amamiya Inori Minase

Team KITSUNE

Kenshô Ono Sora Amamiya Inori Minase

سریال The Legendary Hero Is Dead! 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Legendary Hero Is Dead! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
523 6.3/10 imdb score

توکا کشاورز متوسط ​​(کمی منحرف) شما در روستای چزا است. در حالی که او رویای قهرمان شدن و بدست آوردن دختر را در سر می پروراند، قهرمان واقعی، Sion، در حال مبارزه با شیاطینی است که تهدید به حمله به جهان هستند! اما یک روز توکا به طور تصادفی قهرمان را می کشد...؟! با مرگ قهرمان افسانه ای، کی قرار است دنیا را نجات دهد؟! توکا به سرعت جسد سیون را دفن می کند تا شواهد را پنهان کند، اما روز بعد از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دیگر در بدن خودش نیست...!!

سریال Hell's Paradise: Jigokuraku 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hell's Paradise: Jigokuraku Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 8.2/10 imdb score

گابیمارو که در طی یک ماموریت ترور دستگیر می‌شود، محکوم به اعدام می‌شود، اما به نظر می‌رسد هیچ چیز او را به خاطر بدن مافوق بشرش نمی‌کشد. جلاد یامادا آسائمون ساگیری با این باور که عشقش به همسرش ناخودآگاه او را زنده نگه می‌دارد، به او این فرصت را می‌دهد که اگر اکسیر زندگی را در شینسنکیو، قلمروی افسانه‌ای که اخیراً در جنوب غربی پادشاهی ریوکیو کشف شده است، توسط شوگونات عفو شود. . پس از از دست دادن پنج تیم اعزامی اعزامی به جزیره، این بار شوگونات گروهی از محکومان اعدام را می فرستد. به هر یک از محکومان یک جلاد یامادا آسائمون داده می شود که باید با او بازگردند تا عفو دریافت کنند.

سریال تفسیر تابستانی Summer Time Rendering 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Summer Time Rendering Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
5K 8.2/10 imdb score

شینپی آجیرو که دوست دوران کودکی اش اوشیو کوفونه درگذشت، پس از دو سال برای اولین بار به زادگاهش باز می گردد. بهترین دوست او، سو هیشیگاتا، مشکوک است که با مرگ اوشیو مشکلی پیش آمده است و ممکن است فرد دیگری بمیرد.

سریال خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

SPY×FAMILY Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
37K 8.4/10 imdb score

استاد جاسوس گرگ و میش در کاری که می‌خواهد مخفیانه در مأموریت‌های خطرناک به نام دنیایی بهتر انجام دهد، بهترین است. اما زمانی که او وظیفه نهایی غیرممکن را دریافت می کند - ازدواج کند و بچه دار شود - ممکن است بالاخره در سر او باشد! گرگ و میش کسی نیست که به دیگران وابسته باشد، کارش را برای او انجام می‌دهد و همسر و فرزندی را برای مأموریتش برای نفوذ به یک مدرسه خصوصی نخبگان به دست می‌آورد. چیزی که او نمی داند این است که همسری که انتخاب کرده یک قاتل است و فرزندی که او به فرزندی قبول کرده یک تله پات است!

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

سریال Tomodachi Game 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tomodachi Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.6/10 imdb score

Yuuichi Katagiri معتقد است که دوستان مهمتر از پول هستند، اما او سختی های کمبود بودجه را نیز می داند. او برای رفتن به سفر دبیرستان سخت تلاش می کند تا پس انداز کند، زیرا به چهار دوست صمیمی خود قول داده است که همه با هم بروند. با این حال، پس از جمع آوری پول کلاس، به سرقت رفته است! مشکوک به دو تن از دوستان یوویچی، شیهو ساواراگی و ماکوتو شیبه، می افتد. بلافاصله پس از آن، پنج نفر از آنها ربوده می شوند و در اتاقی عجیب با شخصیتی از یک انیمیشن کوتاه مدت از خواب بیدار می شوند. ظاهراً یکی از آنها برای رسیدگی به بدهی هنگفت آنها را وارد «بازی دوستی» کرده است. اما چه کسی بود و چرا چنین بدهی داشتند؟ آیا آنها می توانستند پول کلاس را برای پرداخت هزینه ورود به بازی دزدیده باشند؟ یوویچی و بهترین دوستانش باید در بازی‌های روان‌شناختی موفق شوند که ایمان آنها را نسبت به یکدیگر آزمایش یا از بین ببرد.

سریال Komi Can't Communicate 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Komi Can't Communicate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
6K 7.8/10 imdb score

اولین روز شوکو کومی در دبیرستان معتبر ایتان است و او همی الانش هم به مقام مادونای مدرسه رسیده. او با موهای سیاه بلند و ظاهری برازنده توجه هرکسی را که به او برخورد کند؛ جلب می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد - با وجود محبوبیتش، شوکو در ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاح است. هیتوهیتو تادانو دانش‌آموزی متوسط در این دبیرستان است. با شعار زندگی خود موقعیت را درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی ، به سرعت متوجه شد که نشستن در کنار شوکو‌ او را به دشمن همه در کلاس خود تبدیل می‌کند یک روز، به طور تصادفی، هیتوهیتو با صدای میو گفتنِ شوکو از خواب بیدار می‌شود. او می‌گوید چیزی نشنیده است و باعث فرار شوکو می‌شود. اما قبل از فرار، هیتوهیتو تصور می‌کند که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کند - در واقع، او هیچوقت نتوانسته یک دوست پیدا کند. هیتوهیتو تصمیم می‌گیرد به شوکو کمک کند صد دوست پیدا کند تا بتواند بر اختلال ارتباطی خود غلبه کند.

فیلم نقاب میوتارا A Whisker Away 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

A Whisker Away Poster
% metacritic score
93% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 6.7/10 imdb score

میو ساساکی عاشق همکلاسی خود کنتو هینود است و بارها و بارها سعی می کند با تبدیل شدن به یک گربه، توجه کنتو را جلب کند، اما در مقطعی، مرز بین خودش و گربه مبهم می شود ...

سریال حماسه وینلند Vinland Saga 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Vinland Saga Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
51K 8.8/10 imdb score

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از سرزمین‌هایی وحشی که بسیار دورتر از غرب هستند گوش می‌دهد. اما تمایلات جوانی او با حمله‌ی وایکینگ‌ها درهم شکسته می‌شود ، آنها خانواده‌اش را می‌کشند. تورفین بزرگ شده و جنگجویی بزرگ می‌شود و در پی انتقام از سرکرده‌ی وایکینگ‌ها ، اسکلاد می‌گردد و…