Chikahiro Kobayashi's Image

مجموعا آثار Chikahiro Kobayashi

سریال The Legendary Hero Is Dead! 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Legendary Hero Is Dead! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
523 6.3/10 imdb score

توکا کشاورز متوسط ​​(کمی منحرف) شما در روستای چزا است. در حالی که او رویای قهرمان شدن و بدست آوردن دختر را در سر می پروراند، قهرمان واقعی، Sion، در حال مبارزه با شیاطینی است که تهدید به حمله به جهان هستند! اما یک روز توکا به طور تصادفی قهرمان را می کشد...؟! با مرگ قهرمان افسانه ای، کی قرار است دنیا را نجات دهد؟! توکا به سرعت جسد سیون را دفن می کند تا شواهد را پنهان کند، اما روز بعد از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دیگر در بدن خودش نیست...!!

سریال Hell's Paradise: Jigokuraku 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hell's Paradise: Jigokuraku Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 8.2/10 imdb score

گابیمارو که در طی یک ماموریت ترور دستگیر می‌شود، محکوم به اعدام می‌شود، اما به نظر می‌رسد هیچ چیز او را به خاطر بدن مافوق بشرش نمی‌کشد. جلاد یامادا آسائمون ساگیری با این باور که عشقش به همسرش ناخودآگاه او را زنده نگه می‌دارد، به او این فرصت را می‌دهد که اگر اکسیر زندگی را در شینسنکیو، قلمروی افسانه‌ای که اخیراً در جنوب غربی پادشاهی ریوکیو کشف شده است، توسط شوگونات عفو شود. . پس از از دست دادن پنج تیم اعزامی اعزامی به جزیره، این بار شوگونات گروهی از محکومان اعدام را می فرستد. به هر یک از محکومان یک جلاد یامادا آسائمون داده می شود که باید با او بازگردند تا عفو دریافت کنند.

سریال Mononogatari 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mononogatari Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
268 6.7/10 imdb score

هنگامی که ارواح وارد دنیای انسان می شوند، می توانند اشیاء قدیمی را در اختیار داشته باشند و شکل فیزیکی به دست آورند: تسوکوموگامی. تسوکوموگامی می‌تواند ملایم، خشن یا جایی در میان باشد، بنابراین قبیله Saenome به طور مسالمت‌آمیز به آنها کمک می‌کند تا آنها را به دنیای ارواح بازگردانند تا از تخریب جلوگیری کنند. کوناتو هیوما یکی از اعضای این قبیله است، اما از آنجایی که از زمانی که یک تسوکوموگامی چیز مهمی را از او دزدید، کینه‌ای دارد، بسیار آرام است. پدربزرگ هیوما از ترس اینکه عصبانیت وقیحانه هیوما در برخورد با این ارواح منجر به فجایع ماوراء طبیعی شود، او را می فرستد تا در کیوتو با ناگاتسوکی بوتان زندگی کند، یک زن جوان غیرعادی که در واقع مانند خانواده با تسوکوموگامی زندگی می کند! آیا هیوما می تواند یاد بگیرد که هنگام برخورد با تسوکومگامی احساسات خود را کنترل کند یا اینکه روح خود او محکوم به تسخیر خشم برای همیشه است؟

فیلم That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond Poster
41% metacritic score
53% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

میکامی، کارگر شرکتی توسط یک قاتل تصادفی با چاقو کشته می شود و به عنوان یک هیولای لجن در دنیایی دیگر متولد می شود. او پس از اینکه نامش را ریمورو می گذارد به توانایی های جدیدی دست می یابد و با دوستان جدید ماجراجویی های زیادی دارد...

سریال The Eminence in Shadow 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Eminence in Shadow Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
6K 7.9/10 imdb score

Shadowbrokers کسانی هستند که مورد توجه قرار نمی گیرند و خود را به عنوان افرادی غیرقابل توجه نشان می دهند، در حالی که در حقیقت، آنها همه چیز را از پشت صحنه کنترل می کنند. سید بیش از هر چیز می‌خواهد شبیه آن کسی باشد و چیزی به کوچکی واقعیت کسل‌کننده سر راه او قرار نمی‌گیرد! او هر شب مخفیانه تمرین می‌کند و برای رسیدن به قدرت نهایی خود آماده می‌شود - فقط برای اینکه سرنوشت خود را با یک تصادف رانندگی خطرناک (و در عین حال مرگبار) انکار کند. اما وقتی او در دنیای دیگری از خواب بیدار می شود و ناگهان خود را در راس یک سازمان مخفی واقعی می بیند که در سایه ها با شر مبارزه می کند، در نهایت فرصتی پیدا می کند تا تمام فانتزی های هذیانی خود را عملی کند!

Kana Hanazawa Asami Seto Seiichiro Yamashita

Kana Hanazawa Asami Seto Seiichiro Yamashita

سریال آئواشی Aoashi 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

Aoashi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.1/10 imdb score

آشیتو آئوی یک فوتبالیست جوان و مشتاق اهل یک شهر پشت آب در ژاپن است. امیدهای او برای ورود به دبیرستان با یک باشگاه فوتبال خوب زمانی از بین می رود که در جریان یک مسابقه حساس برای تیمش حادثه ای ایجاد می کند که منجر به باخت و حذف آنها از مسابقات می شود. با این وجود، او چشم شخص مهمی را که اتفاقاً از توکیو به این کشور سفر کرده بود، جلب می کند. اوضاع برای آشیتو چگونه پیش خواهد رفت؟

سریال Thermae Romae Novae 2022

Thermae Romae Novae Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
1K 7/10 imdb score

لوسیوس مدستوس، یه معمار روم باستان، به خاطر این که ایده های جدیدی به ذهنش نمیاد، دچار مشکل شده و به دنبال شغل می گردد. دوستاش به خاطر این که رفتار و شخصیت اون ملال آور شده، تصمیم میگرن که برای استراحت اونو به یه حمام عمومی ببرن. به دلیل شلوغ بودن و ازدحام جمعیت نمی تونه ازون جا خارج بشه و تصمیم می گیره که سرشو ببره زیر آب. اون زیر یه تونل مخفی پیدا می کنه که اونو به یه حموم عمومی ژاپنی مدرن در زمان حاضر منتقل می کنه و این کار سبب می شه تا ایده ها و الهام های جدید برای ساخت سازه های جدیدش مهیا بشن. اون که کله اش پر از دانش هاییست که به نظر بسیار جلوتر از زمان خودش میاد، تمام تلاشش رو می کنه تا چیزایی را که پیدا کرده مجددا از نو بسازه که عموما از نظر کیفی به خاطر شرایط زمانی پایین تر از موارد موجود در زمان مدرن هستن. اما به نظر میاد که نبوغ خالص اون به تنهایی برای جلب نظر شهروندان و بازیابی شهرتش به عنوان یه معمار کافی باشه.

سریال The God of High School 2020

The God of High School Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
46% rotten tomatoes audience score
6K 7.3/10 imdb score

تمام ماجرا به‌عنوان یه تورنمنت مبارزه‌ای به‌منظور یافتن بهترین مبارز درمیان تمام دانش آموزان دبیرستانی در کره، آغاز شد. موری جین، یک متخصص تکواندو و همچنین یک دانش آموز دبیرستانی، خیلی زود به این موضوع پی می‌برد که با چیزی بیشتر و بزرگ‌تر از یک تورنمنت معمولی سروکار دارد.

Seong-Hu Park

Tara Sands Robbie Daymond Landon McDonald

Seong-Hu Park

Tara Sands Robbie Daymond Landon McDonald

سریال Mugen no jûnin: Immortal 2019

Mugen no jûnin: Immortal Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.5/10 imdb score

مانجی یک شمشیرزن نامیراست که با زندگی ابدی نفرین شده و از مرگ هایی که توی این مدت زمان باعثشون شده خسته شده. اون به غیر از کشتن هیچ استعداد دیگه ای نداره برای همین یه نقشه میچینه که فراپذیریش رو برگردونه: باید ۱۰۰ انسان خبیث رو به ازای هر انسان خوبی که کشته، بکشه. جادوگری که این نفرین رو روی مانجی گذاشته با این نقشه موافقت میکنه و مانجی راهش رو برای کشتن هزار انسان خبیث شروع میکنه و...