Bryson Baugus's Image

مجموعا آثار برایسون باگوس Bryson Baugus

سریال Dead Mount Death Play 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dead Mount Death Play Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

زمانی که قهرمان افسانه‌ای با جسد خدای جسد روبه‌رو می‌شود، این یک رویارویی برای اعصار است، اما وقتی گرد و غبار فرو می‌نشیند، چیزی کاملاً درست نیست... در آخرین لحظات رویارویی حماسی آن‌ها، آخرین شات گامبیت خدای جسد کاملاً غیرمنتظره بود. - جادوی تناسخ! در فضا و زمان، پسری به نام پولکا شینویاما احساسی را از خود بیدار می‌کند... نه کاملاً خودش... چه کسی می‌توانست انتظار داشته باشد که نبرد اوج بین خیر و شر به این شکل رقم بخورد؟

فیلم That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond Poster
41% metacritic score
53% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

میکامی، کارگر شرکتی توسط یک قاتل تصادفی با چاقو کشته می شود و به عنوان یک هیولای لجن در دنیایی دیگر متولد می شود. او پس از اینکه نامش را ریمورو می گذارد به توانایی های جدیدی دست می یابد و با دوستان جدید ماجراجویی های زیادی دارد...

سریال Yu-Gi-Oh! Sevens 2020

Yu-Gi-Oh! Sevens Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
123 3.9/10 imdb score

انیمه‌ی Yu-Gi-Oh! Sevens در دنیایی رخ می‌دهد که بسیاری از دوئلیست‌ها، مشغول به افزایش مهارت خود برای شرکت در رقابت‌های سنگین می‌باشند. از طرفی، دوئل‌ها به صورت عجیب و غریبی افزایش پیدا می‌کنند. با رعایت قوانین دقیق، علاوه بر یادگیری و استفاده از استراتژی‌های اثبات شده، می‌توان به یک دوئلیست قوی تبدیل شد. اما ...

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Darling in the Franxx 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Darling in the Franxx Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.4/10 imdb score

آنها در رویایی به سر می‌برند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر می‌گشایند. در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی به نام "پِلَنتِیشن" سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام "میستیلتین" یا "قفس پرنده" بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام "کیوریو" (دایناسور) انجام دهند. این مبارزه‌ها ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. پسرک قصه‌ی ما "هیرو" که با لقب "کد016" شناخته می‌شود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن "فرانکس" مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام "زیرو تو" (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.

سریال Black Clover 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
22K 8.3/10 imdb score

آستر و یونو در بدو تولد در کلیسایی رها شدند و به شکل جدا نشدنی با هم رشد کردند. در روزگار کودکی آنها با یکدیگر عهدی بستند تا بر سر امپراتور جادوگران شدن رقابت کنند. هرچند، وقتی بزرگ شدند تفاوتی بین آنها آشکار شد. یونو نابغه نابغه ای در جادوگری با قدرت و تسلط بالا بود، درحالی که آستر به کلی نمیتوانست از جادو استفاده کند. ولی تلاش میکرد کمبود خود را با تمرین فیزیکی جبران کند. وقتی آنها در سن 15 سالگی گریمورشان را دریافت کردند، یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (به اکثر مردم شبدر سه برگ میرسد)، درحالی که به آستر هیچ چیز نرسید. هرچند، وقتی یونو در خطر بود حقیقت در مورد قدرت آستر نمایان شد؛ به او یک گریمور با شبدر پنج پر رسید، یک “شبدر سیاه”! اکنون دو دوست پا در عرصه جهان میگذارند، هردو با هدفی یکسان!

فیلم Blade Runner: Black Out 2022 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Blade Runner: Black Out 2022 Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.3/10 imdb score

شرکت تایرل نسل جدید ربات‌های خود با نام نکسوس ۸ را شروع به تولید کرده است که این کار آنها باعث واکنشی عظیم در جمعیت انسان‌ها می‌شود و طولی نمی‌کشد که شکار این ربات‌ها توسط انسان‌ها آعاز می‌شود.

فیلم Starship Troopers: Traitor of Mars 2017 با دوبله و زیرنویس فارسی

Starship Troopers: Traitor of Mars Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
32% rotten tomatoes audience score
5K 5.5/10 imdb score

به سرباز فدراسیون "جانی ریکو" دستور داده می شود تا در کنار عده ای نیروی تازه کار بر روی یک ایستگاه ماهواره ای در مریخ کار کند، جائی که حشره های غول پیکر تصمیم گرفته اند به هدف بعدی خود حمله کنند...

سریال lassroom of the Elite 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

lassroom of the Elite Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 7.7/10 imdb score

وقتی کیوتاکا وارد دبیرستان نخبگانی می شود که توسط دولت حمایت می شود، متوجه شد که این سیستم آموزشی به طور کامل بر اساس شایستگی دانش آموزان است.

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

سریال Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.4/10 imdb score

داستان بر میگردد به شهر آراریو که سیاه چال نامیده می شد.بل کرانیل ماجراجوی تازه کار وتحسین بر انگیزی است که یک جلسه سرنوشت ساز با یک جنس مخالف دارد.روزی در یکی از ماجراجویی هایش توسط یک حیوان که نیمی گاو ونیم دیگرش انسان است مورد حمله قرار میگیردو به مرز نابودی کشیده میشودولی توسط یک ماجراجویه زن چشم زوارینستین نجات پیدا میکند.که در نگاه اول دلباخته این زن میشود و آروزو دارد به ماجراجویی به سطح اون تبدیل بشه...