Anjali Kunapaneni's Image

مجموعا آثار Anjali Kunapaneni

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
90 6.2/10 imdb score

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel در اطراف Rean Schwarzer، استاد آکادمی نظامی Thors در امپراتوری Erebonian متمرکز است. داستان انیمه بر روی قسمت غربی قاره زموریان متمرکز خواهد بود که در این بازی ها به چشم می خورد.

سریال Thermae Romae Novae 2022

Thermae Romae Novae Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
1K 7/10 imdb score

لوسیوس مدستوس، یه معمار روم باستان، به خاطر این که ایده های جدیدی به ذهنش نمیاد، دچار مشکل شده و به دنبال شغل می گردد. دوستاش به خاطر این که رفتار و شخصیت اون ملال آور شده، تصمیم میگرن که برای استراحت اونو به یه حمام عمومی ببرن. به دلیل شلوغ بودن و ازدحام جمعیت نمی تونه ازون جا خارج بشه و تصمیم می گیره که سرشو ببره زیر آب. اون زیر یه تونل مخفی پیدا می کنه که اونو به یه حموم عمومی ژاپنی مدرن در زمان حاضر منتقل می کنه و این کار سبب می شه تا ایده ها و الهام های جدید برای ساخت سازه های جدیدش مهیا بشن. اون که کله اش پر از دانش هاییست که به نظر بسیار جلوتر از زمان خودش میاد، تمام تلاشش رو می کنه تا چیزایی را که پیدا کرده مجددا از نو بسازه که عموما از نظر کیفی به خاطر شرایط زمانی پایین تر از موارد موجود در زمان مدرن هستن. اما به نظر میاد که نبوغ خالص اون به تنهایی برای جلب نظر شهروندان و بازیابی شهرتش به عنوان یه معمار کافی باشه.

سریال Fena: Pirate Princess 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fena: Pirate Princess Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
821 7/10 imdb score

این انیمه داستان یک دختر یتیم جوان به اسم فنا هوتمن رو روایت میکنه. فنا روی جزیره‌ای بزرگ شده که امیدی نیست که به چیزی غیر از دارایی سربازهای امپراتوری بریتانیا تبدیل بشه. ولی فنا فقط یک یتیم ضعیف نیست. وقتی که گذشته مرموزش به سراغش میاد، فنا در رو به روش میبنده. هدفش اینه یک هویت جدید و عاری از محدودیت تشکیل بده و دنبال جایی بگرده که واقعا بتونه بهش تعلق داشته باشه و راز واقعی پشت کلمه رمزی عدن رو پیدا کنه.

Kazuto Nakazawa

Takahiro Sakurai Asami Seto Ryouta Suzuki

Kazuto Nakazawa

Takahiro Sakurai Asami Seto Ryouta Suzuki

سریال Record of Ragnarok 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Record of Ragnarok Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
8K 6.5/10 imdb score

هر 1000 سال ، شورای خدایان برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت بشریت گرد هم می آیند. پس از 7 میلیون سال تاریخ بشر ، خدایان به این تصمیم رسیدند که انسان قابل جبران نیست و باید منقرض شود.

سریال Yu-Gi-Oh! Sevens 2020

Yu-Gi-Oh! Sevens Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
123 3.9/10 imdb score

انیمه‌ی Yu-Gi-Oh! Sevens در دنیایی رخ می‌دهد که بسیاری از دوئلیست‌ها، مشغول به افزایش مهارت خود برای شرکت در رقابت‌های سنگین می‌باشند. از طرفی، دوئل‌ها به صورت عجیب و غریبی افزایش پیدا می‌کنند. با رعایت قوانین دقیق، علاوه بر یادگیری و استفاده از استراتژی‌های اثبات شده، می‌توان به یک دوئلیست قوی تبدیل شد. اما ...

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

سریال نبرد با تایتان Attack on Titan 2013 با دوبله و زیرنویس فارسی

Attack on Titan Poster
% metacritic score
95% rotten tomatoes score
94% rotten tomatoes audience score
444K 9.1/10 imdb score

داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...