Cherami Leigh's Image

مجموعا آثار چرامی لی Cherami Leigh

فیلم Sword Art Online the Movie: Progressive - Scherzo of Deep Night 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online the Movie: Progressive - Scherzo of Deep Night Poster
6% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
798 6.7/10 imdb score

بیش از یک ماه از گیر افتادن ده هزار کاربر در دنیای Sword Art Online می گذرد. آسونا که طبقه اول قلعه آهنی شناور آینکراد را پاکسازی کرده ، به کیریتو می پیوندد و به سفر خود ادامه می دهد تا به طبقه آخر برسد ...

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Komi Can't Communicate 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Komi Can't Communicate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
6K 7.8/10 imdb score

اولین روز شوکو کومی در دبیرستان معتبر ایتان است و او همی الانش هم به مقام مادونای مدرسه رسیده. او با موهای سیاه بلند و ظاهری برازنده توجه هرکسی را که به او برخورد کند؛ جلب می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد - با وجود محبوبیتش، شوکو در ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاح است. هیتوهیتو تادانو دانش‌آموزی متوسط در این دبیرستان است. با شعار زندگی خود موقعیت را درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی ، به سرعت متوجه شد که نشستن در کنار شوکو‌ او را به دشمن همه در کلاس خود تبدیل می‌کند یک روز، به طور تصادفی، هیتوهیتو با صدای میو گفتنِ شوکو از خواب بیدار می‌شود. او می‌گوید چیزی نشنیده است و باعث فرار شوکو می‌شود. اما قبل از فرار، هیتوهیتو تصور می‌کند که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کند - در واقع، او هیچوقت نتوانسته یک دوست پیدا کند. هیتوهیتو تصمیم می‌گیرد به شوکو کمک کند صد دوست پیدا کند تا بتواند بر اختلال ارتباطی خود غلبه کند.

فیلم The Addams Family 2 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Addams Family 2 Poster
37% metacritic score
28% rotten tomatoes score
69% rotten tomatoes audience score
11K 5.4/10 imdb score

گومز ، مورتیسیا و بقیه طایفه آدامز به امید نزدیک شدن خانواده به همدیگر ، سفری جاده ای پرماجرا را در یک اردوگاه وحشتناک را آغاز می کنند...

فیلم نقاب میوتارا A Whisker Away 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

A Whisker Away Poster
% metacritic score
93% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 6.7/10 imdb score

میو ساساکی عاشق همکلاسی خود کنتو هینود است و بارها و بارها سعی می کند با تبدیل شدن به یک گربه، توجه کنتو را جلب کند، اما در مقطعی، مرز بین خودش و گربه مبهم می شود ...

سریال شبح درون پوسته اس‌ای‌سی ۲۰۴۵ Ghost in the Shell SAC_2045 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

Ghost in the Shell SAC_2045 Poster
% metacritic score
21% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
2K 6.4/10 imdb score

این سریال در خصوص دوره‌ی ای است که انسان‌ها میتوانند ، وسایل کامپیوتری در بدن خود کار بگذارند یا بعد از مرگ مغز‌های آن‌ها می‌تواند در یک ربات زنده بماند. دولت ژاپن نیروی ویژه‌ای متشکل از افسران سابق ارتش و پلیس‌های ماهر به نام بخش امنیت عمومی نه به رهبری کاراکتر اصلی این مجموعه یعنی موتوکو کوساناگی ایجاد کرده که با تروریست‌ها مقابله کنند.

سریال Tower of God 2020

Tower of God Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 7.7/10 imdb score

برج خدا حول محور پسری به نام «یورو» جریان داره که بیشتر زندگیش رو درحالی که زیر یک برج بزرگ و مرموز زندانی بوده، به همراه دوست نزدیکش، «ریچیل»، گذرانده. وقتی ریچل وارد برج میشه، یورو هم موفق میشه که درش رو باز کنه و حین این که میخواد دوستش رو پیدا کنه، روی هر طبقه با چالش‌های جدیدی رو به رو میشه.

فیلم Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
5K 7.4/10 imdb score

وایولت اورگاردن وارد آموزشگاه دخترانه‌ای میشود تا درباره‌ی اسلوب بانو بودن به ایزابلا آموزش دهد. ایزابلا به خاطر وارث خاندان یورک بودنش، احساس اسیر بودن در این دنیای ناراحت و جدید میکند. او هنوز غم تنها کسی که شادی برایش میاورد را در دل دارد و حالا تنها به او فکر میکند. آموزه‌های وایولت اندکی او را از افسردگی رها میکند و با نبود شادی چقدر درمان کامل طول میکشد؟

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.