Gakuto Kajiwara's Image

مجموعا آثار Gakuto Kajiwara

سریال A Sign of Affection 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

A Sign of Affection Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.9/10 imdb score

یوکی ایتوسه دانشجوی ناشنوای دانشگاهی است که دنیایش از تولد در سکوت فرو رفته است. او تمام عمرش را در همان‌جا زندگی کرده و تنها با دوست نزدیکش رین فوجیشیرو ارتباط برقرار می‌کند. یک روز در هنگام سفر با اتوبوس...

Sumire Morohoshi Takeo Otsuka Yu Miyazaki

Sumire Morohoshi Takeo Otsuka Yu Miyazaki

سریال Paradox Live the Animation 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Paradox Live the Animation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
51 7.5/10 imdb score

در آینده نزدیک، رپر ها با استفاده از فلز فانتوم، می توانند در طول اجرای خود توهماتی مرتبط با احساسات خود ایجاد کنند. این توهمات، منجر به ظهور یک نوع کنسرت جدید و خیره کننده می شود.

Naoya Andô Takayo Ikami

Ayumu Murase Takayuki Kondô Shima

Naoya Andô Takayo Ikami

Ayumu Murase Takayuki Kondô Shima

فیلم Black Clover: Sword of the Wizard King 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover: Sword of the Wizard King Poster
% metacritic score
86% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
7K 7.4/10 imdb score

در دنیایی که جادو همه چیز است، آستا، پسری که بدون هیچ قدرت جادویی به دنیا آمده است، قصد دارد به شاه جادوگر تبدیل شود، تا بر ناملایمات غلبه کند، قدرت خود را ثابت کند و سوگند خود را با دوستانش حفظ کند...

سریال Saikyou Onmyouji no Isekai Tenseiki 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Saikyou Onmyouji no Isekai Tenseiki Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7/10 imdb score

پس از خیانت یارانش، هارویوشی، قوی ترین پیشگو، در آستانه مرگ قرار گرفت. به امید خوشبختی در زندگی بعدی، او تکنیک تناسخ مخفی را امتحان کرد و به دنیای دیگری فرستاده شد! در یک خانواده جادوگر متولد شد، جادویی که او به ارث نبرد در مقایسه با توانایی های قبلی او به عنوان یک اونمیوجی کم رنگ شد. "چه کسی به جادو نیاز دارد؟ من با تکنیک های قدیمی خود در این دنیا زنده خواهم ماند!"

سریال Romantic Killer 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Romantic Killer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
2K 7.6/10 imdb score

زمانیکه انزویِ خوره ی بازی، به دنیایی پر از پسران جذاب منتقل میشود، حس میکند در رویا به سر میبرد...در رویای شخصی دیگر! دانش آموز دبیرستانی انزو هوشینو، زندگیه محشری دارد. هر روز را به بازی ویدیویی، پرخوری و نوازش گربه ی محبوبش میگذراند. ولی زمانی که موجودی جادویی، او را به دنیای متفاوت و عاری از هر یک از علایقش منتقل میکند، این وضعیت خوشایند به آشوبی گیج کننده تبدیل میشود. حالا او گیره پسرانی جذاب افتاده ست! چطور ممکن است در این دنیای ناگوار، زنده بماند؟ آنزو قبل از بازگشت به زندگی عادی اش، باید در این واقعیت متفاوت پیش برود و بازی کند. پس او غرولند کنان با تسوکاسا تازوکی دوست میشود. کسی که متاسفانه یکی از جذاب ترین و محبوب ترین پسران مدرسه ست. اوضاع زمانی بدتر میشود که انزو درمیابد، تسوکاسا شاید چندان شخص بدی هم نباشد!

سریال Vermeil in Gold 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Vermeil in Gold Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.7/10 imdb score

داستان روی آلتو گلدفیلد متمرکز است، دانش‌آموزی در یک آکادمی جادویی که قصد دارد در همه جادوها استاد شود. با این حال، هنگامی که او در آستانه شکست در کلاس در مورد احضار جادو است و در خطر یک سال عقب افتادن است، یک گریمور احضار کننده قدیمی را پیدا می کند. به دنبال دستورات آن، او یک دایره جادویی می نویسد، و در نهایت یک شیطان قدرتمند به نام Vermeil را که مدت ها پیش مهر و موم شده بود، احضار می کند و او را برای خود آشنا می کند. با این حال، ورمیل شهوانی گهگاه به انرژی جادویی از آلتو نیاز دارد که با بوسیدن عمیق او ادعا می کند.

سریال Komi Can't Communicate 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Komi Can't Communicate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
6K 7.8/10 imdb score

اولین روز شوکو کومی در دبیرستان معتبر ایتان است و او همی الانش هم به مقام مادونای مدرسه رسیده. او با موهای سیاه بلند و ظاهری برازنده توجه هرکسی را که به او برخورد کند؛ جلب می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد - با وجود محبوبیتش، شوکو در ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاح است. هیتوهیتو تادانو دانش‌آموزی متوسط در این دبیرستان است. با شعار زندگی خود موقعیت را درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی ، به سرعت متوجه شد که نشستن در کنار شوکو‌ او را به دشمن همه در کلاس خود تبدیل می‌کند یک روز، به طور تصادفی، هیتوهیتو با صدای میو گفتنِ شوکو از خواب بیدار می‌شود. او می‌گوید چیزی نشنیده است و باعث فرار شوکو می‌شود. اما قبل از فرار، هیتوهیتو تصور می‌کند که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کند - در واقع، او هیچوقت نتوانسته یک دوست پیدا کند. هیتوهیتو تصمیم می‌گیرد به شوکو کمک کند صد دوست پیدا کند تا بتواند بر اختلال ارتباطی خود غلبه کند.

سریال Rent-a-Girlfriend 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Rent-a-Girlfriend Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
7K 7.1/10 imdb score

در ژاپن امروز ارائه خدماتی مثل اجاره دوست دختر نرمال شده. کازویا کینوشیتا وقتی که دوست دخترش اون رو ترک کرده، دانشجویی که از نظر احساسی شکسته، تلاش میکنه که جای خالی قلبش رو با یک دوست دختر اجاره‌ ای پر کنه. بعد معلوم میشه که دوست دختر اجاره ایش همکلاسی و همسایه اونه...

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...