Lizzie Freeman's Image

مجموعا آثار Lizzie Freeman

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال Tokyo Revengers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tokyo Revengers Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
23K 8/10 imdb score

تاکه‌میچی هانگاکی در بدترین شرایط زندگی خویش است که متوجه می شود دوست دختر سابق و تنها معشوقه زندگیش هیناتا تاچیبانا که در دوران راهنمایی باهم قرار می گذاشتند توسط دارو دسته تبهکاران " توکیو مانجی(صلیب شکسته卍)" کشته شده است، روز بعد از اطلاع از این حادثه تاکه‌ماچی بر روی سکوی ایستگاه قطار بود که یک نفر او را از پشت هل می دهد و او بر روی ریل قطار می افتد، زمانی که تاکه‌ماچی خود را برای مردن آماده کرده بود وقتی چشمان خود را باز می کند متوجه می شود که به دلایلی به 12 سال پیش که اوج دوران زندگی اش بود بازگشته است او برای نجات زندگی معشوقه اش تصمیم می‌گیرد که خودش را عوض کند و از اینجاست که انتقام او از زندگی شروع می شود.

سریال The Hidden Dungeon Only I Can Enter 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Hidden Dungeon Only I Can Enter Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.4/10 imdb score

سیاه‌چال پنهان مکانی افسانه‌ای است که دارای جواهرات و اشیایی کمیاب است. «نُور» که سومین پسر خانواده‌ی اشراف‌زاده‌ی سطح پایینی بود و تنها پیشنهاد کاریش را از دست داده بود، اتفاقی صحبت‌هایی درباره‌ی این سیاه‌چال می‌شنود. سپس قدرتی بدست می‌آورد که با آن میتواند مهارت‌هایی ایجاد کند و حتی به فردی دیگری اعطا یا تغییرشان بدهد. جهت استفاده از این قدرت، نیاز است که با انجام کارهایی امتیاز جمع کند. کارهایی همچون خوردن غذاهایی خوشمزه و انجام اعمال منحرفانه با دختران هوس‌انگیز.

سریال The Misfit of Demon King Academy 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Misfit of Demon King Academy Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 7.3/10 imdb score

بعد از گذشت ۲۰۰۰ سال، ارباب شیطان بی‌رحم تناسخ پیدا کرده! اما به‌نظر میرسه استعدادی برای پرورش کاندیداهای ارباب شیطان شدن ندارد! ارباب شیطان، "آرنوس" خسته از دوره‌ای طولانی از جنگ‌های بی‌پایان و داشتن توانایی از بین بردن انسان‌ها، المنتال‌ها و خدایان آرزوی دنیایی صلح‌آمیز را داشت. پس تصمیم گرفت به آینده تناسخ کند. اما چیزی که در انتظارش بود دنیایی بسیار صلح‌آمیز بود که در آن نوادگانش به‌خاطر کمبود قدرت‌های جادویی، ضعیف شده بودند.

سریال Rent-a-Girlfriend 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Rent-a-Girlfriend Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
7K 7.1/10 imdb score

در ژاپن امروز ارائه خدماتی مثل اجاره دوست دختر نرمال شده. کازویا کینوشیتا وقتی که دوست دخترش اون رو ترک کرده، دانشجویی که از نظر احساسی شکسته، تلاش میکنه که جای خالی قلبش رو با یک دوست دختر اجاره‌ ای پر کنه. بعد معلوم میشه که دوست دختر اجاره ایش همکلاسی و همسایه اونه...

سریال The Rising of the Shield Hero 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Rising of the Shield Hero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
16K 7.9/10 imdb score

ناتانی نائوفومی، اوتاکویی که هیچ ویژگی خاصی نداره در کتابخانه کتابی را پیدا می‌کند که او را به دنیایی دیگر احضار می‌کند و به او ماموریت داده می‌شود که با ملحق شدن به دیگران با امواج فاجعه بجنگد. او با تصوراتی از یک ماجراجویی بزرگ گروه خود را تشکیل می‌دهد، اما فقط پس از چند روز به او خیانت می‌شود و همه پول‌ و احترام و مقامش را از دست می‌دهد. ناتوان از اعتماد دوباره به دیگران، برده‌ای به نام رافتالیا را به خدمت می‌گیرد و عازم امواج و دنیا می‌شود. ولی آیا او واقعا راهی برای تغییر این وضعیت می‌تواند پیدا کند؟ این داستانیست ماجراجویی فانتزی درباره برخاستن مردی که همه چیزش را از دست داده.

سریال The Promised Neverland 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Promised Neverland Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
66% rotten tomatoes audience score
36K 8.3/10 imdb score

گروهی از نوجوانان بی‌سرپرست که در یک یتیم‌خانه به ظاهر بی‌عیب و نقص زندگی می‌کنند ، پس از زیر پا گذاشتن قانون منع خروج از یتیم‌خانه ، به یک راز هولناک پی می‌برند و…

سریال Kakegurui 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kakegurui Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

کادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.