Kenta Ihara's Image

مجموعا آثار Kenta Ihara

سریال Benriya Saitou-san, Isekai ni Iku 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Benriya Saitou-san, Isekai ni Iku Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
763 6.9/10 imdb score

داستان درباره Saitō، یک مرد معمولی است که خود را به دنیای دیگری منتقل می کند. به صورت روزانه، مهارت‌های فراوان او به عنوان یک دست‌ساز، او را برای ماجراجویان جدیدش که به نظر می‌رسد از دنیاهای دیگر نیز آمده‌اند، ضروری می‌سازد. به تدریج، Saitō شروع به درک احساس مفید بودن می کند.

سریال Uncle from Another World 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Uncle from Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
2K 7.4/10 imdb score

تکافومی پس از 17 سال کما از خواب بیدار می شود. او در واقع به دنیای دیگری رفته بود و با قدرت های جادویی بازگشته است، تاکافومی باید به او کمک کند تا در دنیای خود زنده بماند.

سریال Tomodachi Game 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tomodachi Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.6/10 imdb score

Yuuichi Katagiri معتقد است که دوستان مهمتر از پول هستند، اما او سختی های کمبود بودجه را نیز می داند. او برای رفتن به سفر دبیرستان سخت تلاش می کند تا پس انداز کند، زیرا به چهار دوست صمیمی خود قول داده است که همه با هم بروند. با این حال، پس از جمع آوری پول کلاس، به سرقت رفته است! مشکوک به دو تن از دوستان یوویچی، شیهو ساواراگی و ماکوتو شیبه، می افتد. بلافاصله پس از آن، پنج نفر از آنها ربوده می شوند و در اتاقی عجیب با شخصیتی از یک انیمیشن کوتاه مدت از خواب بیدار می شوند. ظاهراً یکی از آنها برای رسیدگی به بدهی هنگفت آنها را وارد «بازی دوستی» کرده است. اما چه کسی بود و چرا چنین بدهی داشتند؟ آیا آنها می توانستند پول کلاس را برای پرداخت هزینه ورود به بازی دزدیده باشند؟ یوویچی و بهترین دوستانش باید در بازی‌های روان‌شناختی موفق شوند که ایمان آنها را نسبت به یکدیگر آزمایش یا از بین ببرد.

سریال Mieruko-chan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mieruko-chan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

میکو یه دانش‌آموز دبیرستانی عادی‌ـه که بعد از زمانی که شروع به دیدن هیولاهای زشت و وحشتناک می‌کنه، زندگیش به کلی عوض میشه. با اینکه خیلی وحشت زده شده، اما سعی می‌کنه که به زندگی روزانه‌ی خودش ادامه بده، اون وانمود می‌کنه متوجه چیزهای وحشتناکی که اطرافش داره اتفاق میفته، نیست. اون باید این ترس رو تحمل کنه تا خودش و دوستش هانا رو از خطرات حفظ کنه. حتی اگه به معنای روبه‌رو شدن با وحشتناک‌ترین چیز ممکن باشه. با ترکیب کمدی و وحشت، میروکو-چان داستان دختری رو میگه که سعی می‌کنه با عادی رفتار کردن، در مقابل موجودات فراطبیعی ایستادگی کنه.

سریال The Hidden Dungeon Only I Can Enter 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Hidden Dungeon Only I Can Enter Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.4/10 imdb score

سیاه‌چال پنهان مکانی افسانه‌ای است که دارای جواهرات و اشیایی کمیاب است. «نُور» که سومین پسر خانواده‌ی اشراف‌زاده‌ی سطح پایینی بود و تنها پیشنهاد کاریش را از دست داده بود، اتفاقی صحبت‌هایی درباره‌ی این سیاه‌چال می‌شنود. سپس قدرتی بدست می‌آورد که با آن میتواند مهارت‌هایی ایجاد کند و حتی به فردی دیگری اعطا یا تغییرشان بدهد. جهت استفاده از این قدرت، نیاز است که با انجام کارهایی امتیاز جمع کند. کارهایی همچون خوردن غذاهایی خوشمزه و انجام اعمال منحرفانه با دختران هوس‌انگیز.

سریال Terror in Resonance 2014

Terror in Resonance Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
11K 7.8/10 imdb score

در یک روز تابستانی یک بمب در توکیو منفجر میشه که تروریست ها دو نوجوان هستند و خود را ” ابوالهول ” مینامند در حال حاضر آنها راه اندازی یک بازی بزرگ اند که شامل کل جمعیت ژاپن میشه...