Billy Kametz's Image

مجموعا آثار بیلی کامتز Billy Kametz

سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت Resident Evil: Infinite Darkness 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Resident Evil: Infinite Darkness Poster
% metacritic score
50% rotten tomatoes score
41% rotten tomatoes audience score
10K 5.7/10 imdb score

در سال ۲۰۰۶، رد‌پاهایی از دسترسی غیرمجاز به اسناد سری ریاست جمهوری در رایانه‌های کاخ سفید کشف شد. «لئون اس. کندی»، مأمور فدرال در میان گروهی است که به کاخ سفید دعوت شده‌اند تا در زمینه‌ی این رویداد تحقیق کنند، اما وقتی ناگهان برق قطع می‌شود، لئون و اعضای گروه یگان ویژه چاره‌ای ندارند جز اینکه زامبی‌های مرموز را سرنگون سازند. در همین حین، «کلر ردفیلد» از «ترا‌سیو» با تصویر مرموزی برخورد می‌کند که پسر جوانی ترسیم کرده و در حال حمایت از پناه‌جویان است. کلر که نمی‌تواند این تصویر را فراموش کند خود برای انجام تحقیقات دست به کار می‌شود. صبح روز بعد، کلر از کاخ سفید دیدن می‌کند تا درخواست بازسازی ساختمان خیریه را ارائه کند. در آن‌جا، او فرصت ملاقات دوباره با لئون را به دست می‌آورد و طرح مرموز را به او نشان می‌دهد. لئون به نظر متوجه ارتباط میان آن و هجوم زامبی‌ها به کاخ سفید شده، اما به کلر می‌گوید هیچ ارتباطی وجود ندارد.»

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال هشتاد و شش 86: Eighty Six 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

86: Eighty Six Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 8.2/10 imdb score

جمهوری سن مگنولیا. برای مدت زیادی، این کشور توسط همسایه اش، پادشاهی گیادیان، محاصره شده بوده که پهبادهای بی سرنشینی به اسم لژیون رو ساخته. پس از تحقیقات دردناک، جمهوری بالاخره موفق میشه که پهبادهای خودش رو بسازه که این جنگ یک طرفه رو لااقل بدون تلفات کنه - البته این چیزیه که دولت ادعا میکنه. در واقع، هیچ جنگ بدون خونریزی ای وجود نداره. پشت دیوارهای محکم که از 85 منطقه جمهوری محافظه میکنن، "بی وجودات" منطقه 86 وجود داره.

سریال حماسه وینلند Vinland Saga 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Vinland Saga Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
51K 8.8/10 imdb score

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از سرزمین‌هایی وحشی که بسیار دورتر از غرب هستند گوش می‌دهد. اما تمایلات جوانی او با حمله‌ی وایکینگ‌ها درهم شکسته می‌شود ، آنها خانواده‌اش را می‌کشند. تورفین بزرگ شده و جنگجویی بزرگ می‌شود و در پی انتقام از سرکرده‌ی وایکینگ‌ها ، اسکلاد می‌گردد و…

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

سریال The Rising of the Shield Hero 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Rising of the Shield Hero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
16K 7.9/10 imdb score

ناتانی نائوفومی، اوتاکویی که هیچ ویژگی خاصی نداره در کتابخانه کتابی را پیدا می‌کند که او را به دنیایی دیگر احضار می‌کند و به او ماموریت داده می‌شود که با ملحق شدن به دیگران با امواج فاجعه بجنگد. او با تصوراتی از یک ماجراجویی بزرگ گروه خود را تشکیل می‌دهد، اما فقط پس از چند روز به او خیانت می‌شود و همه پول‌ و احترام و مقامش را از دست می‌دهد. ناتوان از اعتماد دوباره به دیگران، برده‌ای به نام رافتالیا را به خدمت می‌گیرد و عازم امواج و دنیا می‌شود. ولی آیا او واقعا راهی برای تغییر این وضعیت می‌تواند پیدا کند؟ این داستانیست ماجراجویی فانتزی درباره برخاستن مردی که همه چیزش را از دست داده.

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

سریال Re: Zero, Starting Life in Another World 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Re: Zero, Starting Life in Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
18K 8.1/10 imdb score

ناتسوکی سوبارو ، یک دانش آموز دبیرستانی ساده هست که درون یک جهان متناوب گم شده ، جایی که توسط یک دختر زیبای مو نقره ای نجات داده میشه . اون نزدیک دختر میمونه تا لطفش رو جبران کنه ، ولی سنگینی سرونوشتی که اون دختر به دوش میکشه خیلی سنگین تر از چیزی هست که سوبارو میتونه تصور کنه . دشمنان یکی پس از دیگری حمله میکنن ، و هردوی اونا کشته میشن و بعد اون متوجه میشه که قدرت اینو داره که مرگ رو باز پیچی کنه و به زمانی که تازه به این دنیا اومده برگرده . ولی اون تنها کسی هست که اتفاقاتی که افتاده رو به خاطر میاره .

سریال Konosuba: God's Blessing on This Wonderful World! 2016

Konosuba: God's Blessing on This Wonderful World! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 7.8/10 imdb score

زندگی کازوما ساتو یه هیکیکوموری که عاشق بازی هاست به خاطر یک تصادف به پایان می رسد . باید اینطور می شد ولی وقتی بیدار شد یه دختر زیبا که به خودش می گفت الهه در برابرش بود. که بهش میگه هی، من برات یه چیز خوب دارم. می خوای بری به دنیای دیگه؟ فقط یه چیز می تونی با خودت ببری. پس تو رو می برم. از اینجا به بعد ماجراجویی بزرگ سرکوب کردن شاه شیطانی برای کازوما شروع می شه. یا حداقل شاید باید اینطور می شد ولی ماجرا با مسئله ی پیدا کردن غذا، لباس و سرپناه شروع می شه! با وجودی که کازوما می خواهد در آرامش زندگی کند الهه مرتب دردسر درست می کنه و بالاخره اونا توجه ارتش شاه شیطانی رو جلب می کنن!