Kira Buckland's Image

مجموعا آثار کیرا باکلند Kira Buckland

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Komi Can't Communicate 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Komi Can't Communicate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
6K 7.8/10 imdb score

اولین روز شوکو کومی در دبیرستان معتبر ایتان است و او همی الانش هم به مقام مادونای مدرسه رسیده. او با موهای سیاه بلند و ظاهری برازنده توجه هرکسی را که به او برخورد کند؛ جلب می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد - با وجود محبوبیتش، شوکو در ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاح است. هیتوهیتو تادانو دانش‌آموزی متوسط در این دبیرستان است. با شعار زندگی خود موقعیت را درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی ، به سرعت متوجه شد که نشستن در کنار شوکو‌ او را به دشمن همه در کلاس خود تبدیل می‌کند یک روز، به طور تصادفی، هیتوهیتو با صدای میو گفتنِ شوکو از خواب بیدار می‌شود. او می‌گوید چیزی نشنیده است و باعث فرار شوکو می‌شود. اما قبل از فرار، هیتوهیتو تصور می‌کند که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کند - در واقع، او هیچوقت نتوانسته یک دوست پیدا کند. هیتوهیتو تصمیم می‌گیرد به شوکو کمک کند صد دوست پیدا کند تا بتواند بر اختلال ارتباطی خود غلبه کند.

سریال Mieruko-chan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mieruko-chan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

میکو یه دانش‌آموز دبیرستانی عادی‌ـه که بعد از زمانی که شروع به دیدن هیولاهای زشت و وحشتناک می‌کنه، زندگیش به کلی عوض میشه. با اینکه خیلی وحشت زده شده، اما سعی می‌کنه که به زندگی روزانه‌ی خودش ادامه بده، اون وانمود می‌کنه متوجه چیزهای وحشتناکی که اطرافش داره اتفاق میفته، نیست. اون باید این ترس رو تحمل کنه تا خودش و دوستش هانا رو از خطرات حفظ کنه. حتی اگه به معنای روبه‌رو شدن با وحشتناک‌ترین چیز ممکن باشه. با ترکیب کمدی و وحشت، میروکو-چان داستان دختری رو میگه که سعی می‌کنه با عادی رفتار کردن، در مقابل موجودات فراطبیعی ایستادگی کنه.

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

فیلم نقاب میوتارا A Whisker Away 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

A Whisker Away Poster
% metacritic score
93% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 6.7/10 imdb score

میو ساساکی عاشق همکلاسی خود کنتو هینود است و بارها و بارها سعی می کند با تبدیل شدن به یک گربه، توجه کنتو را جلب کند، اما در مقطعی، مرز بین خودش و گربه مبهم می شود ...

سریال Tower of God 2020

Tower of God Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 7.7/10 imdb score

برج خدا حول محور پسری به نام «یورو» جریان داره که بیشتر زندگیش رو درحالی که زیر یک برج بزرگ و مرموز زندانی بوده، به همراه دوست نزدیکش، «ریچیل»، گذرانده. وقتی ریچل وارد برج میشه، یورو هم موفق میشه که درش رو باز کنه و حین این که میخواد دوستش رو پیدا کنه، روی هر طبقه با چالش‌های جدیدی رو به رو میشه.

فیلم Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
5K 7.4/10 imdb score

وایولت اورگاردن وارد آموزشگاه دخترانه‌ای میشود تا درباره‌ی اسلوب بانو بودن به ایزابلا آموزش دهد. ایزابلا به خاطر وارث خاندان یورک بودنش، احساس اسیر بودن در این دنیای ناراحت و جدید میکند. او هنوز غم تنها کسی که شادی برایش میاورد را در دل دارد و حالا تنها به او فکر میکند. آموزه‌های وایولت اندکی او را از افسردگی رها میکند و با نبود شادی چقدر درمان کامل طول میکشد؟

سریال حماسه وینلند Vinland Saga 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Vinland Saga Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
51K 8.8/10 imdb score

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از سرزمین‌هایی وحشی که بسیار دورتر از غرب هستند گوش می‌دهد. اما تمایلات جوانی او با حمله‌ی وایکینگ‌ها درهم شکسته می‌شود ، آنها خانواده‌اش را می‌کشند. تورفین بزرگ شده و جنگجویی بزرگ می‌شود و در پی انتقام از سرکرده‌ی وایکینگ‌ها ، اسکلاد می‌گردد و…

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

سریال The Rising of the Shield Hero 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Rising of the Shield Hero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
16K 7.9/10 imdb score

ناتانی نائوفومی، اوتاکویی که هیچ ویژگی خاصی نداره در کتابخانه کتابی را پیدا می‌کند که او را به دنیایی دیگر احضار می‌کند و به او ماموریت داده می‌شود که با ملحق شدن به دیگران با امواج فاجعه بجنگد. او با تصوراتی از یک ماجراجویی بزرگ گروه خود را تشکیل می‌دهد، اما فقط پس از چند روز به او خیانت می‌شود و همه پول‌ و احترام و مقامش را از دست می‌دهد. ناتوان از اعتماد دوباره به دیگران، برده‌ای به نام رافتالیا را به خدمت می‌گیرد و عازم امواج و دنیا می‌شود. ولی آیا او واقعا راهی برای تغییر این وضعیت می‌تواند پیدا کند؟ این داستانیست ماجراجویی فانتزی درباره برخاستن مردی که همه چیزش را از دست داده.