Shiori Izawa's Image

مجموعا آثار Shiori Izawa

سریال A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
278 6.1/10 imdb score

تاچی اوکادا، یک مرد میانسال مجرد، در یک بازی VRMMO جدید به نام "یک زندگی رایگان دیگر آنلاین" ثبت نام می کند. او با آواتاری به نام "Earth" که یک پسر جوان است وارد بازی می شود و تصمیم می گیرد مهارت هایی را که بی فایده تلقی می شوند، بیاموزد. با وجود اینکه مهارت های او بی فایده تلقی می شوند، تاچی در آنها استاد می شود و به یک ماجراجو تبدیل می شود که از بازی VRMMO خود لذت می برد.

سریال Helck 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Helck Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
191 6.7/10 imdb score

پس از شکست پادشاه شیطان، مسابقاتی برای انتخاب جانشین او برگزار می‌شود. هلک، قهرمان انسان، در صدر مسابقات قرار دارد. برخی از شیاطین از این ایده که یک انسان جانشین بعدی پادشاه شیطان شود، خوشحال نیستند، به خصوص وِرمِلیوِ قرمز. او برای محافظت از شیاطین و اثبات دشمنی هلک با آنها، حتی حاضر است در مسابقه تقلب کند.

فیلم Sword Art Online the Movie: Progressive - Scherzo of Deep Night 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online the Movie: Progressive - Scherzo of Deep Night Poster
6% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
798 6.7/10 imdb score

بیش از یک ماه از گیر افتادن ده هزار کاربر در دنیای Sword Art Online می گذرد. آسونا که طبقه اول قلعه آهنی شناور آینکراد را پاکسازی کرده ، به کیریتو می پیوندد و به سفر خود ادامه می دهد تا به طبقه آخر برسد ...

سریال Benriya Saitou-san, Isekai ni Iku 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Benriya Saitou-san, Isekai ni Iku Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
763 6.9/10 imdb score

داستان درباره Saitō، یک مرد معمولی است که خود را به دنیای دیگری منتقل می کند. به صورت روزانه، مهارت‌های فراوان او به عنوان یک دست‌ساز، او را برای ماجراجویان جدیدش که به نظر می‌رسد از دنیاهای دیگر نیز آمده‌اند، ضروری می‌سازد. به تدریج، Saitō شروع به درک احساس مفید بودن می کند.

سریال Love Flops 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Love Flops Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
491 6.2/10 imdb score

محوریت این انیمه بر روی دانش‌آموزی به نام آساهی کاشیواگی است که یک روز صبح در راه مدرسه با تصادفات غیرعادی روبرو می‌شود - همه اینها مطابق با ثروت مبهمی تلویزیونی است که او آن روز صبح تماشا کرده بود و همه با یک برخورد ناگوار با یک نفر به پایان رسید. دختر اتفاقاً همه دخترانی که او ملاقات می کند دانش آموزان یا معلمان جدید مدرسه او هستند. شناخت قبلی آساهی از دختران، او را به سوء ظن یوشیو، که خود را "دوست آساهی" معرفی می کند، می کند. بعد از مدرسه، او یک نامه عاشقانه در کمد کفشش پیدا می کند که به او می گوید دوباره طبق بخت صبحگاهی به درخت گیلاس پشت مدرسه بیاید. آساهی به سمت درخت شکوفه گیلاس می رود تا ببیند چه چیزی در انتظارش است.

سریال مرد اره ای Chainsaw Man 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

Chainsaw Man Poster
% metacritic score
97% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
52K 8.4/10 imdb score

دنجی رویای ساده ای برای داشتن یک زندگی شاد و آرام دارد و با دختری که دوستش دارد وقت می گذراند. با این حال، این بسیار دور از واقعیت است، زیرا دنجی توسط یاکوزا مجبور به کشتن شیاطین می شود تا بدهی های خردکننده خود را بپردازد. با استفاده از شیطان حیوان خانگی خود پوچیتا به عنوان یک سلاح، او آماده است تا برای کمی پول نقد هر کاری انجام دهد.

سریال Harem in the Labyrinth of Another World 2022

Harem in the Labyrinth of Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.3/10 imdb score

دانش‌آموز دبیرستانی، میچیو کاگا، بی‌هدف در زندگی و اینترنت پرسه می‌زد، وقتی می‌بیند که از یک وب‌سایت مخفی به دنیایی فانتزی منتقل شده است - به عنوان یک مرد قوی که می‌تواند از قدرت‌های «تقلب» استفاده کند. او از قدرت خود برای تبدیل شدن به یک ماجراجو، کسب درآمد، و گرفتن حق ادعای دخترانی که زیبایی در حد بت دارند استفاده می کند تا حرمسرای خود را تشکیل دهد.

سریال Don't Toy with Me, Miss Nagatoro 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Don't Toy with Me, Miss Nagatoro Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 7.2/10 imdb score

دانش‌آموز دبیرستانی «هایاسه ناگاتورو» عاشق اینه که وقت‌های بیکاری سر به سر سنپای‌ش بذاره! بعد از اینکه ناگاتورو و دوستاش به طور تصادفی نقاشی یه هنرمند مشتاق رو پیدا می‌کنن، اونا از بی‌رحمانه سربه‌سر گذاشتن سنپای خجالتیشون لذت می‌برن. و اون با سماجت خاصی تصمیم میگیره این بازی ظالمانه رو ادامه بده و هر روز بهش سر میزد تا سنپای هر کاری که اون می‌خواد رو به سرعت انجام بده، که کاملا باعث اذیت شدن سنپای میشد. یه مقدار برنگیخته و تا حدودی ترسیده، سنپای دائما به زور وارد مسخره بازی‌هاش میشد همونطور که از سلایقش، عادت‌هاش و حتی شخصیتش بر علیه استفاده میشد و ...

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
18K 8.4/10 imdb score

موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....