Yumi Uchiyama's Image

مجموعا آثار Yumi Uchiyama

فیلم Baki Hanma VS Kengan Ashura 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Baki Hanma VS Kengan Ashura Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
29% rotten tomatoes audience score
1K 5.8/10 imdb score

نبردی بی‌نظیر و نفس‌گیر در انتظارمان است! قوی‌ترین مبارزان باکی هانما و کن‌گان آشورا در یک رویداد بی‌سابقه به مصاف یکدیگر می‌روند. در این نبرد بی‌رحمانه، شاهد هنرنمایی بهترین رزمی‌کاران این دو افسانه‌ای خواهیم بود.

سریال Undead Unluck 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Undead Unluck Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.4/10 imdb score

فوکو یک دختر بدشانس است که به دنبال عشق است. او با اندی، یک مرد مرده آشنا می شود که به دنبال مرگ است. این دو با هم متحد می شوند تا از یک سازمان مخفی که آنها را تعقیب می کند، فرار کنند.

Yoshifumi Tozuka

Yûichi Nakamura Natsuki Hanae Kahara Moe

Yoshifumi Tozuka

Yûichi Nakamura Natsuki Hanae Kahara Moe

سریال Oshi no Ko 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Oshi no Ko Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
8K 8.4/10 imdb score

آی هوشینو ۱۶ ساله یه آیدول زیبا و با استعداده که طرفداراش دیوونه‌ی اون هستن. او بمانند یک دوشیزه جوان و پاک می‌ماند. هر چیز درخشانی طلا نیست. گورو آممیا یک دکتر متخصص زنانه که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنه و از طرفدارای پر و پا قرص آی‌ـه. بخاطر همین وقتی آیدول مورد علاقه‌ش رو باردار در بیمارستان می‌بینه، کرک و پرش می‌ریزه! گورو به اون قول یک زایمان بی خطر رو می‌ده. اما خبر نداره که بخاطر ملاقات با یه شخصیت اسرار آمیز، مرگ زودتر از موعدی رو قراره تجربه کنه، یا حداقل همچین فکری می‌کرده. اما چشمانش رو باز می‌کنه و می‌بینه که به بقل آیدول مورد علاقه‌ش نشسته! گورو متوجه می‌شه که به عنوان هوشینو آکوامارین متولد شده، پسر آی!

سریال High Card 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

High Card Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
423 6.7/10 imdb score

پادشاهی فورلند یک کشور جزیره ای است که در شمال اقیانوس اطلس واقع شده است. این کشور به طور مشخص دارای 52 کارت بازی "X" است که به عنوان منشاء اصلی کارت های بازی در نظر گرفته می شود. این کارت ها که هر کدام دارای یک توانایی ماوراء طبیعی هستند، می توانند قدرت خود را به یک فرد واجد شرایط، یعنی یک «بازیکن» اهدا کنند. روزی کارت های «ایکس» که قرار بود تحت حمایت دولت باشد، در سرتاسر کشور پراکنده شد و به دلیل اختیاراتی که افراد به دست آورده بودند، دردسرهای زیادی را به وجود آورد. در خفا، پادشاه ماموریتی را به پینوکل، یکی از بزرگترین شرکت های کشور سپرد: پیدا کردن کارت هایی برای پایان دادن به هرج و مرج محیط. روز، فین، کریس، لئون، وندی و ویجی کارمندان ساده خودروساز پینوکل هستند. در شب، آنها اعضای "High Card" هستند، یک گروه مخفی متشکل از بازیکنانی که ماموریت آنها جمع آوری کارت ها است.

سریال Ippon Again! 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ippon Again! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
54 7/10 imdb score

پس از آخرین تورنمنت و باخت شرم آور در دور پایانی، میچی تصمیم می گیرد آن را از ورزش جودو کنار بگذارد. بین فعالیت‌های اجتماعی دبیرستان و امتحانات ورودی، او زمانی برای رقابت در هنرهای رزمی که بیشتر دوست دارد، نخواهد داشت، اما کنار گذاشتن سرگرمی‌های قدیمی بخشی طبیعی از رشد است. با این حال، عشق به جودو ادامه دارد - و زمانی که او با همکلاسی جدیدش تووا، دختری که میچی را در مسابقه آخرش برتری داد، ملاقات می کند، به شدت باز می گردد! تووا می خواهد یک باشگاه جودو در مدرسه آنها تشکیل دهد، اما برای راه اندازی آن به اعضای جدیدی نیاز دارد. آنها با عشق خود به جودو متحد شده اند، آنها با هم شور و شوق خود را به رینگ می اندازند و دوباره به ایپون گل می زنند!

سریال The Ice Guy and His Cool Female Colleague 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Ice Guy and His Cool Female Colleague Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
865 6.7/10 imdb score

«کمدی رمانتیک فانتزی محل کار» حول محور هیمورو کان، نوادگان امروزی زن برفی از فولکلور ژاپنی، و همکار به ظاهر دور، عجیب و غریب و در عین حال مهربانش فویوتسوکی می چرخد. هیمورو کان تمایل دارد اشیاء مجاور را منجمد کند یا در هنگام آشفتگی طوفان برفی را احضار کند، و همچنین اتفاقاً به فویوتسوکی علاقه پنهانی دارد. با این حال، فویوتسوکی تقریباً از هر چیزی در اطراف خود غافل است.

سریال Uncle from Another World 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Uncle from Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
2K 7.4/10 imdb score

تکافومی پس از 17 سال کما از خواب بیدار می شود. او در واقع به دنیای دیگری رفته بود و با قدرت های جادویی بازگشته است، تاکافومی باید به او کمک کند تا در دنیای خود زنده بماند.

سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
18K 8.4/10 imdb score

موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Kakegurui 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kakegurui Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

کادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.