Yutaka Aoyama's Image

مجموعا آثار یوتاکا آئویاما Yutaka Aoyama

فیلم Baki Hanma VS Kengan Ashura 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Baki Hanma VS Kengan Ashura Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
29% rotten tomatoes audience score
1K 5.8/10 imdb score

نبردی بی‌نظیر و نفس‌گیر در انتظارمان است! قوی‌ترین مبارزان باکی هانما و کن‌گان آشورا در یک رویداد بی‌سابقه به مصاف یکدیگر می‌روند. در این نبرد بی‌رحمانه، شاهد هنرنمایی بهترین رزمی‌کاران این دو افسانه‌ای خواهیم بود.

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Nokemono-tachi no Yoru 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Nokemono-tachi no Yoru Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
188 6/10 imdb score

ویستریا دختر یتیمی است که در انتهای قرن نوزدهم در گوشه ای از امپراتوری بریتانیا زندگی می کند. زندگی او متروک و تاریک است – تا اینکه با مالبوس، موجودی جاودانه قدرتمند اما به همان اندازه تنها با ظاهری پشمالو، که توسط شکارچیان شکار شده است، روبرو می شود. ویستریا و مالبوس با هم در امپراتوری پرسه می زنند – پرجمعیت از انسان ها و جانورانی شبیه انسان – در جستجوی مکانی که بتوانند در صلح با هم زندگی کنند.

فیلم شاه آهو The Deer King 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Deer King Poster
58% metacritic score
56% rotten tomatoes score
84% rotten tomatoes audience score
577 6.4/10 imdb score

آخرین بازمانده گروهی از جنگجویان در یک معدن نمک به بردگی گرفته می شود. یک شب، سگ های وحشی حمله می کنند و یک بیماری مرموز همه را در معدن از بین می برد. جنگجو با یک دختر بچه فرار می کند، در همین حین یک پزشک با استعداد به دنبال درمان است...

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Kaguya-sama: Love is War 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaguya-sama: Love is War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.6/10 imdb score

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش آموزی آکادمی شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه!

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Re: Zero, Starting Life in Another World 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Re: Zero, Starting Life in Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
18K 8.1/10 imdb score

ناتسوکی سوبارو ، یک دانش آموز دبیرستانی ساده هست که درون یک جهان متناوب گم شده ، جایی که توسط یک دختر زیبای مو نقره ای نجات داده میشه . اون نزدیک دختر میمونه تا لطفش رو جبران کنه ، ولی سنگینی سرونوشتی که اون دختر به دوش میکشه خیلی سنگین تر از چیزی هست که سوبارو میتونه تصور کنه . دشمنان یکی پس از دیگری حمله میکنن ، و هردوی اونا کشته میشن و بعد اون متوجه میشه که قدرت اینو داره که مرگ رو باز پیچی کنه و به زمانی که تازه به این دنیا اومده برگرده . ولی اون تنها کسی هست که اتفاقاتی که افتاده رو به خاطر میاره .

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.