Dallas Reid's Image

مجموعا آثار دالاس رید Dallas Reid

سریال خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

SPY×FAMILY Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
37K 8.4/10 imdb score

استاد جاسوس گرگ و میش در کاری که می‌خواهد مخفیانه در مأموریت‌های خطرناک به نام دنیایی بهتر انجام دهد، بهترین است. اما زمانی که او وظیفه نهایی غیرممکن را دریافت می کند - ازدواج کند و بچه دار شود - ممکن است بالاخره در سر او باشد! گرگ و میش کسی نیست که به دیگران وابسته باشد، کارش را برای او انجام می‌دهد و همسر و فرزندی را برای مأموریتش برای نفوذ به یک مدرسه خصوصی نخبگان به دست می‌آورد. چیزی که او نمی داند این است که همسری که انتخاب کرده یک قاتل است و فرزندی که او به فرزندی قبول کرده یک تله پات است!

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Dr. Stone 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dr. Stone Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
27K 8.1/10 imdb score

این داستان علمی تخیلی تلاش دو پسر را برای احیای بشریت پس از بحران مرموزی که همه را برای هزاران سال به سنگ بدل کرده نشان می دهد.

سریال گابلین کش Goblin Slayer 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Goblin Slayer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
9K 7.5/10 imdb score

یک کشیش زنِ جوانی، گروهی از مبارزین را به دور خود جمع کرده است و به ماجراجویی های مختلف پا می گذارد اما روزی از روزها با دردسری بزرگ در میدان جنگ مواجه می شوند و درست زمانی که نبرد را شکست خورده تصور می کنند «قاتل گابلین ها» به نجات آنها می شتابد و آنها را از مخصمه نجات می دهد. او کسی است که زندگی خود را وقف نابودسازی گابلین ها کرده است و به هر نحوی که ممکن است این کار را انجام می دهد. اما حال آوازه او در سرزمین های مختلف پیچیده است و هر آن ممکن است گابلین قدرتمند و یا دشمن جدیدی به سراغ او بیاید.

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Darling in the Franxx 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Darling in the Franxx Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.4/10 imdb score

آنها در رویایی به سر می‌برند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر می‌گشایند. در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی به نام "پِلَنتِیشن" سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام "میستیلتین" یا "قفس پرنده" بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام "کیوریو" (دایناسور) انجام دهند. این مبارزه‌ها ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. پسرک قصه‌ی ما "هیرو" که با لقب "کد016" شناخته می‌شود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن "فرانکس" مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام "زیرو تو" (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.

فیلم Attack on Titan: The Roar of Awakening 2018

Attack on Titan: The Roar of Awakening Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
82% rotten tomatoes audience score
5K 8.4/10 imdb score

ارن یگر و همرزمانش از سپاه 104 آموزشی به تازگی موفق شدند که عضویت کامل در گروه تجسسی را بدست بیاورند. در حالی که آنها خود را آماده رویارویی با تایتان ها می کنند...

Masashi Koizuka

Yûki Kaji Yui Ishikawa Marina Inoue

Masashi Koizuka

Yûki Kaji Yui Ishikawa Marina Inoue

سریال Black Clover 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
22K 8.3/10 imdb score

آستر و یونو در بدو تولد در کلیسایی رها شدند و به شکل جدا نشدنی با هم رشد کردند. در روزگار کودکی آنها با یکدیگر عهدی بستند تا بر سر امپراتور جادوگران شدن رقابت کنند. هرچند، وقتی بزرگ شدند تفاوتی بین آنها آشکار شد. یونو نابغه نابغه ای در جادوگری با قدرت و تسلط بالا بود، درحالی که آستر به کلی نمیتوانست از جادو استفاده کند. ولی تلاش میکرد کمبود خود را با تمرین فیزیکی جبران کند. وقتی آنها در سن 15 سالگی گریمورشان را دریافت کردند، یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (به اکثر مردم شبدر سه برگ میرسد)، درحالی که به آستر هیچ چیز نرسید. هرچند، وقتی یونو در خطر بود حقیقت در مورد قدرت آستر نمایان شد؛ به او یک گریمور با شبدر پنج پر رسید، یک “شبدر سیاه”! اکنون دو دوست پا در عرصه جهان میگذارند، هردو با هدفی یکسان!

سریال lassroom of the Elite 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

lassroom of the Elite Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 7.7/10 imdb score

وقتی کیوتاکا وارد دبیرستان نخبگانی می شود که توسط دولت حمایت می شود، متوجه شد که این سیستم آموزشی به طور کامل بر اساس شایستگی دانش آموزان است.

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

سریال Isekai wa smartphone to tomo ni. 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Isekai wa smartphone to tomo ni. Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 6.6/10 imdb score

پس از تصادفی عجیب و غریب، “ماچیزوکی تویای” ۱۵ ساله مرگ را به چشم می بیند و خود را رودرو با خدا می یابد. خدا با گفتن اینکه مرگ تویا اشتباهی احمقانه بوده است به تویا می گوید که می تواند او را به دنیایی خیالی و فانتزی بفرستد و برای جبران اشتباه پیش آمده به او اجازه می دهد که گوشی همراه/اسمارت فون خود را به آن دنیا ببرد. و اینگونه ماجراجوییِ تویا در دنیایی فانتزی شروع می شود.