Manami Numakura's Image

مجموعا آثار Manami Numakura

سریال Alice Gear Aegis Expansion 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Alice Gear Aegis Expansion Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
17 4.3/10 imdb score

قرن ها پیش، بشر سیاره زمین را پس از آن که Vice، نژادی از بیگانگان مکانیکی، آنها را از خانه خود به سوی زندگی در فضا رانده کرد، رها کرد. اکنون که به کشتی‌های ستاره‌ای ساخته‌شده از تکه‌های ماه متلاشی‌شده زمین کنار گذاشته شده‌اند، امید نهایی برای بشریت در دستان هنرپیشه‌ها نهفته است، زنان جوانی که با توانایی استفاده از تنها سلاح‌هایی که می‌توانند آسیب برسانند متولد شده‌اند ...

Yui Ishikawa Tomokazu Sugita Atsumi Tanezaki

Yui Ishikawa Tomokazu Sugita Atsumi Tanezaki

سریال Seiken Densetsu: Legend of Mana - The Teardrop Crystal 2022

Seiken Densetsu: Legend of Mana - The Teardrop Crystal Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
71 5.9/10 imdb score

نه چندان دور از شهر دومینا، شیلو، پسری زندگی می کند که مدام صدایی را در رویاهای خود درباره ماموریتی که باید انجام دهد می شنود. اما مشخص نیست که او برای چه ماموریتی مورد نیاز است. همه چیز با ملاقات او با دو جومی تغییر می کند، نژادی که به دنبال سنگ های قیمتی منحصر به فرد آنها است، زیرا حملات ناگهانی علیه جومی ها رخ می دهد. رویای او، تلاش او، روشن می شود - به جومی ها و سنگ های قیمتی آنها کمک کنید!

Nobunaga Shimazaki Kaori Nazuka Yuichiro Umehara

Nobunaga Shimazaki Kaori Nazuka Yuichiro Umehara

فیلم Words Bubble Up Like Soda Pop 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Words Bubble Up Like Soda Pop Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
4K 6.8/10 imdb score

پسری خجالتی پس از ملاقات با یک روز روشن و آفتابی ، خود را از طریق هایکو و دختری حباب دار خودآگاه ابراز و تابستانی کوتاه و جادویی را تجربه می کند...

سریال Dr. Stone 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dr. Stone Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
27K 8.1/10 imdb score

این داستان علمی تخیلی تلاش دو پسر را برای احیای بشریت پس از بحران مرموزی که همه را برای هزاران سال به سنگ بدل کرده نشان می دهد.

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال The Ancient Magus' Bride 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Ancient Magus' Bride Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.7/10 imdb score

داستان در مورد چیسه هاتوری میباشد که یک عمر زندگی را به غفلت و بدرفتاری و بدون عشق گذرانده است. به دور از گرمای وجود خانواده، او سهم خود از سختی ها و بحران ها را به دوش کشیده است. درست زمانی که به نظر امیدی باقی نمانده، رویارویی سرنوشت‌سازی منتظر اوست. زمانی که مردی با سر جانور به همراه قدرتهای عجیب، او را در حراج برده خریداری میکند. زندگی چیسه دیگر مانند قبل نخواهد بود.

سریال Made in Abyss 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Made in Abyss Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 8.4/10 imdb score

پا به دنیایی پر از غارها و چاله هایی عظیم به نام Abyss می گذاریم؛ جایی که غارها مکان هایی اکتشاف نشده هستند، کسی از اینکه یک غار و یا چاله چقدر عمیق می باشد با خبر نیست و گفته می شود که در این غارها موجوداتی اسرار آمیز که برای انسان های امروزی ناشناخته اند زندگی می کنند. در طول نسل های گذران، ماجراجویان بسیاری پا به درون غارها گذاشته، سرگذشت های بسیاری شکل گرفته است و افرادی که شجاعت پا گذاشتن به این مکان ها را پیدا می کنند به نام “غار نوردها” شناخته می شوند. در شهر “اوسو” که در حاشیه منطقه Abyss قرار دارد، بچه ای یتیم به نام “ریکو” زندگی می کند که آرزو دارد همانند مادرش که زمانی غارنورد بوده پا به غارها بگذارد و پرده از راز این مکان های مرموز بردارد. روزی از روزها ریکو با پا گذاشتن به غاری با پسری مواجه می شود … پسری که ظاهراً یک ربات است و …

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال Assassination Classroom 2013

Assassination Classroom Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
16K 8/10 imdb score

کلاس ترور ( Assassination Classroom ) ، یک داستان طنز آمیز در مورد کلاسی که می خوان معلمشون رو بکشند. معلم اونها یک هشت پا عجیب و غریبه که به تازگی ماه رو نابود کرده و قراره که زمین رو هم نابود کنه مگه اینکه یکی از دانش آموزاش بتونه اون رو بکشه یا از بین ببره . چه چیزی باعث میشه تا اون بهترین معلمی باشه که دانش آموزاش تا حالا داشتند ؟

سریال نبرد با تایتان Attack on Titan 2013 با دوبله و زیرنویس فارسی

Attack on Titan Poster
% metacritic score
95% rotten tomatoes score
94% rotten tomatoes audience score
444K 9.1/10 imdb score

داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...