Ryôta Takeuchi's Image

مجموعا آثار ریوتا تاکوچی Ryôta Takeuchi

سریال Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024

Garouden: The Way of the Lone Wolf Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
25% rotten tomatoes audience score
149 6.3/10 imdb score

جوزو فوجیماکی، مردی که از قانون گریخته، با تهدید به افشاگری مجبور به حضور در یک مبارزه مرگبار می‌شود. او باید در این میدان نبرد، با مبارزان ماهر و خطرناکی روبرو شود.

Ell Kagga Jayson Ibrahim Laleli

Ell Kagga Jayson Ibrahim Laleli

سریال Paradox Live the Animation 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Paradox Live the Animation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
51 7.5/10 imdb score

در آینده نزدیک، رپر ها با استفاده از فلز فانتوم، می توانند در طول اجرای خود توهماتی مرتبط با احساسات خود ایجاد کنند. این توهمات، منجر به ظهور یک نوع کنسرت جدید و خیره کننده می شود.

Naoya Andô Takayo Ikami

Ayumu Murase Takayuki Kondô Shima

Naoya Andô Takayo Ikami

Ayumu Murase Takayuki Kondô Shima

سریال Ragna Crimson 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ragna Crimson Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
747 7.3/10 imdb score

از زمانی که اژدهاها به تهدیدی برای نسل بشر تبدیل شدند، شکارچیان برای دریافت پاداش آنها را شکار کردند. اما این به هیچ وجه کار آسانی نیست. فقط کسانی که قادر به فراتر رفتن از محدودیت های شرایط انسانی هستند می توانند در مقابل موجودات بالدار قدرتمند بایستند. راگنا، یک مرد جوان نسبتا ضعیف، با لئونیکا، یک شکارچی استثنایی که قبلاً بیش از هر کس دیگری اژدها را از بین برده است، همکاری می کند. تنها، پس از یک رویداد غم انگیز، راگنا خود را تنها می بیند و عطش سیری ناپذیری برای انتقام رانده می شود. او که از رویارویی با دشمنانش ناامید شده و آنها را در هم می شکند، تصمیم می گیرد با کریمسون، موجودی تاریک که انگیزه های مشابهی با او دارد، متحد شود: برای از بین بردن پادشاهان اژدها برای همیشه.

Daiki Kobayashi

Ayumu Murase Fairouz Ai Chiaki Kobayashi

Daiki Kobayashi

Ayumu Murase Fairouz Ai Chiaki Kobayashi

فیلم Dragon Ball Super: Super Hero 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dragon Ball Super: Super Hero Poster
65% metacritic score
93% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
11K 7.1/10 imdb score

ارتش روبان سرخ (رِد ریبون) زمانی توسط سون گوکو نابود شده‌بود. افرادی که روح آن را ادامه می‌دهند، اندرویدهایی نهایی را خلق کرده‌اند - گاما ۱ و گاما ۲. با این حال، این دو اندروید خود را ابرقهرمان می‌نامند و شروع به حمله به پیکولو و گوهان می‌کنند...

سریال Digimon Ghost Game 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Ghost Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
108 6.5/10 imdb score

در آینده ای نسبتا نزدیک، یک تکنولوژی نوآورانه ظهور کرده است. در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد پدیده های عجیب و غریب که اصالت آن ناشناخته است، به عنوان "ارواح هولوگرام" شناخته می شود. هیرو آمانوکاوا یک دانش آموز که تازه به دبیرستان آکادمی هیزاکورا رفته، یک دستگاه مرموز که توسط پدرش به نام (دیجیوایس) باقی مانده را فعال میکنه. با فعال کردن اون دستگاه حالا هیرو قادر به دیدن موجودات ناشناخته به نام دیجیمون میشه که توسط افراد عادی قابل دیدن نیستند.

سریال Platinum End 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Platinum End Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
80% rotten tomatoes audience score
1K 6.1/10 imdb score

«میرای کاکِهاشی» جوان، بعد از وفات والدینش در کنار یکی از خویشاوندانی که رفتار نامناسبی با او دارند زندگی میکند. از آن موقع افسرده شده بود و در شب فارغ التحصیلیش از مدرسه اقدام به خودکشی میکند، اما ناگهان توسط دختری با بالهای سفید نجات پیدا میکند. دخترک خود را به عنوان فرشته‌ای معرفی میکند که میخواهد شادی را به زندگی او، از طریق اهدای قدرتی عظیم و انتخاب به عنوان یکی از جانشینان خدا اعطا کند. و برای رسیدن به آن منصب باید ۱۲ کاندید را در ۹۹۹ روز شکست دهد.

سریال Star Wars: Visions 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Star Wars: Visions Poster
81% metacritic score
98% rotten tomatoes score
66% rotten tomatoes audience score
23K 7/10 imdb score

داستان این انیمیشن در سال‌ها پیش جریان دارد. جایی که قهرمانی به یک دهکده وارد شده و همراه با خود، بدختی و سختی را نیز برای ساکنین آن به ارمغان می‌آورد. او همراه با خود، یک گنجینه را آورده بود که قدرت زیادی را به‌همراه داشت، اما دروغ‌هایی که از جانب همراهیانش به وی گفته شده بود، کم کم مشکلاتی را برای وی در این دهکده ایجاد کرد. نیروهای بیگانه از فضا به زمین آمده‌اند و قرار است که همراهشان تاریکی را به همراه داشته باشند. تنها این قهرمان و همراهانش هستند که می‌توانند در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

سریال حماسه وینلند Vinland Saga 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Vinland Saga Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
51K 8.8/10 imdb score

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از سرزمین‌هایی وحشی که بسیار دورتر از غرب هستند گوش می‌دهد. اما تمایلات جوانی او با حمله‌ی وایکینگ‌ها درهم شکسته می‌شود ، آنها خانواده‌اش را می‌کشند. تورفین بزرگ شده و جنگجویی بزرگ می‌شود و در پی انتقام از سرکرده‌ی وایکینگ‌ها ، اسکلاد می‌گردد و…

سریال Dr. Stone 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dr. Stone Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
27K 8.1/10 imdb score

این داستان علمی تخیلی تلاش دو پسر را برای احیای بشریت پس از بحران مرموزی که همه را برای هزاران سال به سنگ بدل کرده نشان می دهد.