Dani Chambers's Image

مجموعا آثار Dani Chambers

سریال A Sign of Affection 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

A Sign of Affection Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.9/10 imdb score

یوکی ایتوسه دانشجوی ناشنوای دانشگاهی است که دنیایش از تولد در سکوت فرو رفته است. او تمام عمرش را در همان‌جا زندگی کرده و تنها با دوست نزدیکش رین فوجیشیرو ارتباط برقرار می‌کند. یک روز در هنگام سفر با اتوبوس...

Sumire Morohoshi Takeo Otsuka Yu Miyazaki

Sumire Morohoshi Takeo Otsuka Yu Miyazaki

فیلم Dragon Ball Super: Super Hero 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dragon Ball Super: Super Hero Poster
65% metacritic score
93% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
11K 7.1/10 imdb score

ارتش روبان سرخ (رِد ریبون) زمانی توسط سون گوکو نابود شده‌بود. افرادی که روح آن را ادامه می‌دهند، اندرویدهایی نهایی را خلق کرده‌اند - گاما ۱ و گاما ۲. با این حال، این دو اندروید خود را ابرقهرمان می‌نامند و شروع به حمله به پیکولو و گوهان می‌کنند...

سریال خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

SPY×FAMILY Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
37K 8.4/10 imdb score

استاد جاسوس گرگ و میش در کاری که می‌خواهد مخفیانه در مأموریت‌های خطرناک به نام دنیایی بهتر انجام دهد، بهترین است. اما زمانی که او وظیفه نهایی غیرممکن را دریافت می کند - ازدواج کند و بچه دار شود - ممکن است بالاخره در سر او باشد! گرگ و میش کسی نیست که به دیگران وابسته باشد، کارش را برای او انجام می‌دهد و همسر و فرزندی را برای مأموریتش برای نفوذ به یک مدرسه خصوصی نخبگان به دست می‌آورد. چیزی که او نمی داند این است که همسری که انتخاب کرده یک قاتل است و فرزندی که او به فرزندی قبول کرده یک تله پات است!

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

سریال Tomodachi Game 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tomodachi Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.6/10 imdb score

Yuuichi Katagiri معتقد است که دوستان مهمتر از پول هستند، اما او سختی های کمبود بودجه را نیز می داند. او برای رفتن به سفر دبیرستان سخت تلاش می کند تا پس انداز کند، زیرا به چهار دوست صمیمی خود قول داده است که همه با هم بروند. با این حال، پس از جمع آوری پول کلاس، به سرقت رفته است! مشکوک به دو تن از دوستان یوویچی، شیهو ساواراگی و ماکوتو شیبه، می افتد. بلافاصله پس از آن، پنج نفر از آنها ربوده می شوند و در اتاقی عجیب با شخصیتی از یک انیمیشن کوتاه مدت از خواب بیدار می شوند. ظاهراً یکی از آنها برای رسیدگی به بدهی هنگفت آنها را وارد «بازی دوستی» کرده است. اما چه کسی بود و چرا چنین بدهی داشتند؟ آیا آنها می توانستند پول کلاس را برای پرداخت هزینه ورود به بازی دزدیده باشند؟ یوویچی و بهترین دوستانش باید در بازی‌های روان‌شناختی موفق شوند که ایمان آنها را نسبت به یکدیگر آزمایش یا از بین ببرد.

سریال My Dress-Up Darling 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Dress-Up Darling Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

واکانا گوجو، یک عروسک‌ساز پر امید، از یک اتفاق در دوران کودکی‌ با دوستش که مخالف عشق او به عروسک‌های سنتی بود، رنج می‌برد. او روزهایش را در تنهایی سپری می‌کند و در اتاق "هنرهای خانه داریِ" دبیرستانش آرامش خود را می‌یابد. از نظر واکانا آدم‌هایی مثل مارین کیتاگاوایِ زیبا، دختری شیک که همیشه توسط انبوهی از دوستانش احاطه شده است، عملاً یک بیگانه از دنیای دیگر است. اما وقتی مارین شاد و شنگول - که هیچوقت آدم خجالتی‌ای نیست - یک روز بعد از مدرسه واکانا را در حال خیاطی کردن می‌بیند، با این هدف که همکلاسی آرام خود را به سرگرمی مخفیانه‌اش - یعنی کازپلی! - علاقمند کند، وارد زندگی او می‌شود‌. آیا قلب زخمی واکانا از پس هجوم این بیگانه سکسی بر خواهد آمد؟!

فیلم Josee, the Tiger and the Fish 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Josee, the Tiger and the Fish Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
96% rotten tomatoes audience score
5K 7.6/10 imdb score

تسونئو دانشجوی دانشگاه است و Josee دختر جوانی است که به دلیل عدم توانایی راه رفتن کمتر به تنهایی از خانه بیرون رفته است. این دو وقتی یکدیگر را ملاقات می کنند که تسونئو مادربزرگ Josee را پیدا می کند که او را برای پیاده روی صبحگاهی بیرون می برد.

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
18K 8.4/10 imdb score

موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....

سریال Horimiya 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Horimiya Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.1/10 imdb score

گرچه برای خوش‌مشربی و دستاوردهای علمی‌‍ش مورد تحسین قرار میگرفت، دانش‌آموز دبیرستانی کیوکو هوری وجه دیگه‌ای از خودش رو پنهان می‌کرد. با والدینی که اغلب برای کار از خونه دورن، هوری مجبوره از برادر کوچک‌ترش مراقبت کنه و کارای خونه رو انجام بده، براش هیچ فرصتی برای معاشرت جدا از مدرسه باقی نذاشته بودن. در همون حال، ایزومی میامورا به عنوان یه اوتاکوی عینکی متفکر دیده میشه، هرچند در واقعیت اون یه آدم مهربونه که توی درس خوندن بی‌عرضه‌ است. به علاوه اون نه تا پرسینگ مخفی پشت موهای بلندش و یه تتو در امتداد کمر و شونه چپش داره. خیلی اتفاقی، هوری و میامورا به همدیگه برخورد کردن...

فیلم My Hero Academia: Heroes Rising 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Heroes Rising Poster
70% metacritic score
90% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
7K 7.8/10 imdb score

ایزوکو دکو میدوریا و دانش آموزان همراهش در کلاس 1-اِی از دبیرستان قهرمانانه یو اِی انتخاب شدن تا در یک برنامه امنیتی در جزیره نابو شرکت داشته باشن. برای کسب تجربه بیشتر و تقویت کردن مهارت هاشون، قهرمانان با خدمات کوچک و کمک به مردم در امور روزمره شروع به فعالیت میکنن.