AmaLee's Image

مجموعا آثار AmaLee

فیلم One Piece Film: Red 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

One Piece Film: Red Poster
69% metacritic score
95% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
16K 6.7/10 imdb score

برای اولین بار، یوتا - محبوب ترین خواننده جهان - در یک کنسرت زنده خود را به جهانیان نشان می دهد. صدایی که تمام دنیا منتظرش بودند در آستانه طنین انداز شدن است...

Gorô Taniguchi

Mayumi Tanaka Kazuya Nakai Akemi Okamura

Gorô Taniguchi

Mayumi Tanaka Kazuya Nakai Akemi Okamura

سریال My Dress-Up Darling 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Dress-Up Darling Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

واکانا گوجو، یک عروسک‌ساز پر امید، از یک اتفاق در دوران کودکی‌ با دوستش که مخالف عشق او به عروسک‌های سنتی بود، رنج می‌برد. او روزهایش را در تنهایی سپری می‌کند و در اتاق "هنرهای خانه داریِ" دبیرستانش آرامش خود را می‌یابد. از نظر واکانا آدم‌هایی مثل مارین کیتاگاوایِ زیبا، دختری شیک که همیشه توسط انبوهی از دوستانش احاطه شده است، عملاً یک بیگانه از دنیای دیگر است. اما وقتی مارین شاد و شنگول - که هیچوقت آدم خجالتی‌ای نیست - یک روز بعد از مدرسه واکانا را در حال خیاطی کردن می‌بیند، با این هدف که همکلاسی آرام خود را به سرگرمی مخفیانه‌اش - یعنی کازپلی! - علاقمند کند، وارد زندگی او می‌شود‌. آیا قلب زخمی واکانا از پس هجوم این بیگانه سکسی بر خواهد آمد؟!

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

سریال Mieruko-chan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mieruko-chan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

میکو یه دانش‌آموز دبیرستانی عادی‌ـه که بعد از زمانی که شروع به دیدن هیولاهای زشت و وحشتناک می‌کنه، زندگیش به کلی عوض میشه. با اینکه خیلی وحشت زده شده، اما سعی می‌کنه که به زندگی روزانه‌ی خودش ادامه بده، اون وانمود می‌کنه متوجه چیزهای وحشتناکی که اطرافش داره اتفاق میفته، نیست. اون باید این ترس رو تحمل کنه تا خودش و دوستش هانا رو از خطرات حفظ کنه. حتی اگه به معنای روبه‌رو شدن با وحشتناک‌ترین چیز ممکن باشه. با ترکیب کمدی و وحشت، میروکو-چان داستان دختری رو میگه که سعی می‌کنه با عادی رفتار کردن، در مقابل موجودات فراطبیعی ایستادگی کنه.

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال Kaguya-sama: Love is War 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaguya-sama: Love is War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.6/10 imdb score

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش آموزی آکادمی شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه!

سریال گابلین کش Goblin Slayer 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Goblin Slayer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
9K 7.5/10 imdb score

یک کشیش زنِ جوانی، گروهی از مبارزین را به دور خود جمع کرده است و به ماجراجویی های مختلف پا می گذارد اما روزی از روزها با دردسری بزرگ در میدان جنگ مواجه می شوند و درست زمانی که نبرد را شکست خورده تصور می کنند «قاتل گابلین ها» به نجات آنها می شتابد و آنها را از مخصمه نجات می دهد. او کسی است که زندگی خود را وقف نابودسازی گابلین ها کرده است و به هر نحوی که ممکن است این کار را انجام می دهد. اما حال آوازه او در سرزمین های مختلف پیچیده است و هر آن ممکن است گابلین قدرتمند و یا دشمن جدیدی به سراغ او بیاید.

سریال The Ancient Magus' Bride 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Ancient Magus' Bride Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.7/10 imdb score

داستان در مورد چیسه هاتوری میباشد که یک عمر زندگی را به غفلت و بدرفتاری و بدون عشق گذرانده است. به دور از گرمای وجود خانواده، او سهم خود از سختی ها و بحران ها را به دوش کشیده است. درست زمانی که به نظر امیدی باقی نمانده، رویارویی سرنوشت‌سازی منتظر اوست. زمانی که مردی با سر جانور به همراه قدرتهای عجیب، او را در حراج برده خریداری میکند. زندگی چیسه دیگر مانند قبل نخواهد بود.