Shoya Ishige's Image

مجموعا آثار Shoya Ishige

سریال Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I’m Not the Demon Lord 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I’m Not the Demon Lord Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
594 7/10 imdb score

علیرغم اینکه شخصیت اصلی خواهان یک زندگی دوباره متولد شده آرام است، این دختر کالج سابق به عنوان یک شرور به سطح حداکثر می رسد.

Taku Yashiro Fairouz Ai Azumi Waki

Taku Yashiro Fairouz Ai Azumi Waki

سریال Ishura 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ishura Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
439 6.3/10 imdb score

در دنیایی که پادشاه دیوها مرده است، گروهی از نیمه‌خدایان که قادر به شکست او هستند، دنیا را به ارث برده‌اند. یک شمشیرباز استاد که می‌تواند با یک نگاه دریابد چطور حریفش را شکست دهد. یک نیزه‌دار تندرو که می‌تواند دیوار صوتی را بشکند. یک دزد اژدهاپر که با سه اسلحه افسانه‌ای همزمان می‌جنگد. یک جادوگر همه‌توان که می‌تواند افکار را به واقعیت تبدیل کند. یک فرشته آدم‌کش که مرگ آنی می‌آورد. این قهرمانان برای کسب عنوان "قهرمان واقعی"، هرکدام به دنبال چالش‌هایی علیه دشمنان سرسخت می‌روند و میان خود برخورد ایجاد می‌کنند. نبرد برای تعیین قدرتمندترین میان قدرتمندان آغاز می‌شود.

Yûki Kaji Jun Fukuyama Reina Ueda

Yûki Kaji Jun Fukuyama Reina Ueda

سریال Reborn to Master the Blade: From Hero-King to Extraordinary Squire 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Reborn to Master the Blade: From Hero-King to Extraordinary Squire Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
453 6.2/10 imdb score

پس از گذراندن یک زندگی وقف شده برای خدمت به کشور و مردمش، یکی از آرزوهای انگلیس برای رهایی از بار پادشاهی و آموزش در واقع شنیده شد، اما به عنوان یک دختر زیبا! اینگلیس که در آینده‌ای دور به عنوان دختر شوالیه‌های مشهور دوباره متولد شد، اکنون می‌تواند روی تسلط بر هنرهای رزمی تمرکز کند. یک آرزو برآورده شد و اینگلیس در خط مقدم خواهد بود و رویای تبدیل شدن به قوی ترین شوالیه را برآورده می کند.

سریال High Card 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

High Card Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
423 6.7/10 imdb score

پادشاهی فورلند یک کشور جزیره ای است که در شمال اقیانوس اطلس واقع شده است. این کشور به طور مشخص دارای 52 کارت بازی "X" است که به عنوان منشاء اصلی کارت های بازی در نظر گرفته می شود. این کارت ها که هر کدام دارای یک توانایی ماوراء طبیعی هستند، می توانند قدرت خود را به یک فرد واجد شرایط، یعنی یک «بازیکن» اهدا کنند. روزی کارت های «ایکس» که قرار بود تحت حمایت دولت باشد، در سرتاسر کشور پراکنده شد و به دلیل اختیاراتی که افراد به دست آورده بودند، دردسرهای زیادی را به وجود آورد. در خفا، پادشاه ماموریتی را به پینوکل، یکی از بزرگترین شرکت های کشور سپرد: پیدا کردن کارت هایی برای پایان دادن به هرج و مرج محیط. روز، فین، کریس، لئون، وندی و ویجی کارمندان ساده خودروساز پینوکل هستند. در شب، آنها اعضای "High Card" هستند، یک گروه مخفی متشکل از بازیکنانی که ماموریت آنها جمع آوری کارت ها است.

سریال The Fire Hunter 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Fire Hunter Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
175 6/10 imdb score

بیرون از موانع جادویی، جهانی قرار دارد که توسط جانوران آتشین معروف به شیاطین شعله غلبه کرده است و تنها کسانی که می توانند از بشریت محافظت کنند، شکارچیان آتش هستند. در جنگل های تاریک جایی که جانوران پرسه می زنند، جایی است که توکو، یک روستایی جوان، توسط یکی از این ردیاب های ماهر، کوشی، از حمله نجات می یابد. اما ملاقات آنها تصادفی نبود و سرنوشت جدیدی آغاز می شود.

سریال The Eminence in Shadow 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Eminence in Shadow Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
6K 7.9/10 imdb score

Shadowbrokers کسانی هستند که مورد توجه قرار نمی گیرند و خود را به عنوان افرادی غیرقابل توجه نشان می دهند، در حالی که در حقیقت، آنها همه چیز را از پشت صحنه کنترل می کنند. سید بیش از هر چیز می‌خواهد شبیه آن کسی باشد و چیزی به کوچکی واقعیت کسل‌کننده سر راه او قرار نمی‌گیرد! او هر شب مخفیانه تمرین می‌کند و برای رسیدن به قدرت نهایی خود آماده می‌شود - فقط برای اینکه سرنوشت خود را با یک تصادف رانندگی خطرناک (و در عین حال مرگبار) انکار کند. اما وقتی او در دنیای دیگری از خواب بیدار می شود و ناگهان خود را در راس یک سازمان مخفی واقعی می بیند که در سایه ها با شر مبارزه می کند، در نهایت فرصتی پیدا می کند تا تمام فانتزی های هذیانی خود را عملی کند!

Kana Hanazawa Asami Seto Seiichiro Yamashita

Kana Hanazawa Asami Seto Seiichiro Yamashita

سریال Hoshi no samidare 2022

Hoshi no samidare Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
192 5.4/10 imdb score

همه چیز در مورد دانشجوی کالج آمامیا یوهی متوسط ​​است: نمرات، ظاهر و نگاه متعصب او به زندگی. پس چه اتفاقی می افتد که او یک روز با مارمولکی سخنگو از خواب بیدار می شود که به او اطلاع می دهد که یک چکش غول پیکر در فضای بیرونی وجود دارد که آماده است زمین را تکه تکه کند و از او در مبارزه با نیروهای شیطانی درخواست وفاداری می کند؟ وانمود کنید که هرگز اتفاق نیفتاده است! متأسفانه برای یوهی، کمی اجبار در قالب یک شاهزاده خانم فوق العاده، او را از بازگشت به زندگی معمولی خود باز می دارد. در ماجراجویی زندگی خود، یووهی به نیروهای پرنسس غیرقابل پیش بینی ملحق می شود و به دنبال خدمه ای متشکل از همراهان می گردد تا قبل از اینکه چکش بیسکویت سیاره را نابود کند، با یک جادوگر شیطان صفت و هموطنان وحشتناک قدرتمندش مبارزه کنند!

سریال My Dress-Up Darling 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Dress-Up Darling Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

واکانا گوجو، یک عروسک‌ساز پر امید، از یک اتفاق در دوران کودکی‌ با دوستش که مخالف عشق او به عروسک‌های سنتی بود، رنج می‌برد. او روزهایش را در تنهایی سپری می‌کند و در اتاق "هنرهای خانه داریِ" دبیرستانش آرامش خود را می‌یابد. از نظر واکانا آدم‌هایی مثل مارین کیتاگاوایِ زیبا، دختری شیک که همیشه توسط انبوهی از دوستانش احاطه شده است، عملاً یک بیگانه از دنیای دیگر است. اما وقتی مارین شاد و شنگول - که هیچوقت آدم خجالتی‌ای نیست - یک روز بعد از مدرسه واکانا را در حال خیاطی کردن می‌بیند، با این هدف که همکلاسی آرام خود را به سرگرمی مخفیانه‌اش - یعنی کازپلی! - علاقمند کند، وارد زندگی او می‌شود‌. آیا قلب زخمی واکانا از پس هجوم این بیگانه سکسی بر خواهد آمد؟!

سریال Star Wars: Visions 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Star Wars: Visions Poster
81% metacritic score
98% rotten tomatoes score
66% rotten tomatoes audience score
23K 7/10 imdb score

داستان این انیمیشن در سال‌ها پیش جریان دارد. جایی که قهرمانی به یک دهکده وارد شده و همراه با خود، بدختی و سختی را نیز برای ساکنین آن به ارمغان می‌آورد. او همراه با خود، یک گنجینه را آورده بود که قدرت زیادی را به‌همراه داشت، اما دروغ‌هایی که از جانب همراهیانش به وی گفته شده بود، کم کم مشکلاتی را برای وی در این دهکده ایجاد کرد. نیروهای بیگانه از فضا به زمین آمده‌اند و قرار است که همراهشان تاریکی را به همراه داشته باشند. تنها این قهرمان و همراهانش هستند که می‌توانند در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

سریال Don't Toy with Me, Miss Nagatoro 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Don't Toy with Me, Miss Nagatoro Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 7.2/10 imdb score

دانش‌آموز دبیرستانی «هایاسه ناگاتورو» عاشق اینه که وقت‌های بیکاری سر به سر سنپای‌ش بذاره! بعد از اینکه ناگاتورو و دوستاش به طور تصادفی نقاشی یه هنرمند مشتاق رو پیدا می‌کنن، اونا از بی‌رحمانه سربه‌سر گذاشتن سنپای خجالتیشون لذت می‌برن. و اون با سماجت خاصی تصمیم میگیره این بازی ظالمانه رو ادامه بده و هر روز بهش سر میزد تا سنپای هر کاری که اون می‌خواد رو به سرعت انجام بده، که کاملا باعث اذیت شدن سنپای میشد. یه مقدار برنگیخته و تا حدودی ترسیده، سنپای دائما به زور وارد مسخره بازی‌هاش میشد همونطور که از سلایقش، عادت‌هاش و حتی شخصیتش بر علیه استفاده میشد و ...