Monét Tatianna Lerner's Image

مجموعا آثار Monét Tatianna Lerner

سریال I Shall Survive Using Potions! 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

I Shall Survive Using Potions! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
89 6.6/10 imdb score

کائورو ناگاسه، یک کارمند اداری که پس از مرگ دوباره در دنیایی دیگر تناسخ پیدا میکنه، در یک ماجراجویی هیجان انگیز و با استفاده از دانش و هوش خود تلاش می کند در این دنیا به موفقیت و بقا برسد.

سریال Rôgo ni sonaete Isekai de 8-man-mai no kinka wo tamemasu 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Rôgo ni sonaete Isekai de 8-man-mai no kinka wo tamemasu Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
382 6.5/10 imdb score

یک روز، میتسوها از یک صخره سقوط می کند و به دنیای قرون وسطایی اروپا منتقل می شود! پس از برخورد نزدیک به مرگ با گروهی از گرگ ها، او متوجه می شود که می تواند بین دو جهان - این جهان و جهان خودش - حمل و نقل کند. میتسوها با استفاده از این توانایی تصمیم می گیرد در هر دو دنیا زندگی کند و محاسبه می کند که برای بازنشستگی به 80000 سکه طلا نیاز دارد! میتسوها اکنون باید راه های مختلفی برای جمع آوری سکه های طلای خود بیاورد!

سریال The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
821 6.3/10 imdb score

آکادمی سحر و جادو آرنولد مدرسه ای برای نخبگان است... و ری وایت فقط پسر معمولی شماست. در واقع به نظر می رسد که او اصلاً در جادو مهارت خاصی ندارد و کمی کلوتز است. به همین دلیل است که او هیچ ربطی به این شایعه ندارد که یکی از جادوگران بزرگ، جادوگر یخی، یکی از اعضای کلاس ورودی است ... درست است؟

Masahiro Takata

Maaya Uchida Junya Enoki Atsumi Tanezaki

Masahiro Takata

Maaya Uchida Junya Enoki Atsumi Tanezaki

سریال Beast Tamer 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Beast Tamer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
988 6.8/10 imdb score

Rein یک هیولا رام کننده است که در کنار قهرمانان برای سرنگون کردن پادشاه شیطان می جنگد. اما یک روز رفقای او را بی فایده اعلام می کنند و از مهمانی بیرون می کنند و پس از آن تصمیم می گیرد زندگی بی دغدغه ای را به عنوان یک ماجراجو آغاز کند. در طول آزمونی که او باید برای تبدیل شدن به یک ماجراجو قبول شود، با دختری به نام کاناد برخورد می کند که مورد حمله یک هیولا قرار می گیرد. راین جان خود را به خطر می اندازد تا مطمئن شود که می تواند فرار کند، اما سپس هیولا را در یک ضربه به زمین می اندازد. معلوم می شود که کاناد از قبیله بی اندازه قدرتمند مردم گربه است، یکی از قوی ترین گونه ها! او مجذوب ترکیب استعداد و طبیعت لطیف او می شود و می پرسد: "آیا سعی می کنی مرا اهلی کنی؟" راین با قوی ترین دختر گوش گربه ای قرارداد می بندد و زندگی جدید خود را به عنوان یک ماجراجو آغاز می کند. قهرمانانی که او را از مهمانی بیرون کردند، و همچنین دیگر گونه های قوی تر، به قدرت او توجه می کنند.

سریال Hoshi no samidare 2022

Hoshi no samidare Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
192 5.4/10 imdb score

همه چیز در مورد دانشجوی کالج آمامیا یوهی متوسط ​​است: نمرات، ظاهر و نگاه متعصب او به زندگی. پس چه اتفاقی می افتد که او یک روز با مارمولکی سخنگو از خواب بیدار می شود که به او اطلاع می دهد که یک چکش غول پیکر در فضای بیرونی وجود دارد که آماده است زمین را تکه تکه کند و از او در مبارزه با نیروهای شیطانی درخواست وفاداری می کند؟ وانمود کنید که هرگز اتفاق نیفتاده است! متأسفانه برای یوهی، کمی اجبار در قالب یک شاهزاده خانم فوق العاده، او را از بازگشت به زندگی معمولی خود باز می دارد. در ماجراجویی زندگی خود، یووهی به نیروهای پرنسس غیرقابل پیش بینی ملحق می شود و به دنبال خدمه ای متشکل از همراهان می گردد تا قبل از اینکه چکش بیسکویت سیاره را نابود کند، با یک جادوگر شیطان صفت و هموطنان وحشتناک قدرتمندش مبارزه کنند!

سریال Hige o Soru. Soshite Joshikousei o Hirou. 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hige o Soru. Soshite Joshikousei o Hirou. Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7.4/10 imdb score

کارمند دفتری، یوشیدا پنج ساله که روی همکارش، آیری گوتو کراش زده. جدا از اینکه بالاخره باهاش قرار میذاره، درخواستش فوراً رد میشه. مست و ناامید تا خود خونه تلو تلو خورد تا اینکه به یه دختر دبیرستانی برخورد که کنار خیابون نشسته. دخترک که به مکانی احتیاج داره که شبی رو سر کنه، تلاش در اغوا کردن یوشیدا داره. علیرغم پیشروی هاش، اونو به آپارتمان خودش راه میده. صبح روز بعد، دختری که خودشو سایو اوگیوارا معرفی میکنه، اعتراف میکنه که کل راه از هوکایدو تا توکیو رو پا به فرار گذاشته. بعد از شیش ماه عیاشی اون بطور دائم....