Monica Rial's Image

مجموعا آثار مونیکا ریال Monica Rial

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Sugar Apple Fairy Tale 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sugar Apple Fairy Tale Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
589 7/10 imdb score

داستان های رمان های فانتزی در پادشاهی هایلند، جایی که پری ها به انسان ها خدمت می کنند، می گذرد و بر دختری به نام آنه متمرکز است. مادر آن به تازگی درگذشت، بنابراین آن تصمیم می گیرد تجارت خانوادگی را ادامه دهد و استاد شکر نقره ای شود، صنعتگری ویژه که می تواند آب نبات جادویی بسازد. او با محافظ پری چارلز بد دهانش، راهی پایتخت می شود.

سریال Raven of the Inner Palace 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Raven of the Inner Palace Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
431 7.3/10 imdb score

هویت واقعی همسر کلاغ منفرد چیست؟ Raven Consort یک همسر ویژه است که در اعماق کاخ داخلی زندگی می کند و با وجود عنوانی که دارد، وظایف شبانه امپراتور را انجام نمی دهد. برخی از کسانی که او را دیده اند می گویند که ظاهری شبیه یک پیرزن دارد و برخی دیگر او را دختری جوان توصیف می کنند. نام Raven Consort Shouxue است. او توانایی استفاده از هنرهای اسرارآمیز را دارد و هر لطفی را که از او بخواهند می پذیرد، خواه پیدا کردن چیزی گمشده یا نفرین کردن کسی تا سر حد مرگ. امپراتور فعلی، گائوجون، یک شب از او دیدن می کند تا از او درخواست کمک کند. ملاقات آنها رازی را فاش می کند که تاریخ را بر سر آن خواهد چرخاند...

Chizuru Miyawaki

Monica Rial Kelly Greenshield Molly Zhang

Chizuru Miyawaki

Monica Rial Kelly Greenshield Molly Zhang

سریال Hoshi no samidare 2022

Hoshi no samidare Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
192 5.4/10 imdb score

همه چیز در مورد دانشجوی کالج آمامیا یوهی متوسط ​​است: نمرات، ظاهر و نگاه متعصب او به زندگی. پس چه اتفاقی می افتد که او یک روز با مارمولکی سخنگو از خواب بیدار می شود که به او اطلاع می دهد که یک چکش غول پیکر در فضای بیرونی وجود دارد که آماده است زمین را تکه تکه کند و از او در مبارزه با نیروهای شیطانی درخواست وفاداری می کند؟ وانمود کنید که هرگز اتفاق نیفتاده است! متأسفانه برای یوهی، کمی اجبار در قالب یک شاهزاده خانم فوق العاده، او را از بازگشت به زندگی معمولی خود باز می دارد. در ماجراجویی زندگی خود، یووهی به نیروهای پرنسس غیرقابل پیش بینی ملحق می شود و به دنبال خدمه ای متشکل از همراهان می گردد تا قبل از اینکه چکش بیسکویت سیاره را نابود کند، با یک جادوگر شیطان صفت و هموطنان وحشتناک قدرتمندش مبارزه کنند!

سریال Vermeil in Gold 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Vermeil in Gold Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.7/10 imdb score

داستان روی آلتو گلدفیلد متمرکز است، دانش‌آموزی در یک آکادمی جادویی که قصد دارد در همه جادوها استاد شود. با این حال، هنگامی که او در آستانه شکست در کلاس در مورد احضار جادو است و در خطر یک سال عقب افتادن است، یک گریمور احضار کننده قدیمی را پیدا می کند. به دنبال دستورات آن، او یک دایره جادویی می نویسد، و در نهایت یک شیطان قدرتمند به نام Vermeil را که مدت ها پیش مهر و موم شده بود، احضار می کند و او را برای خود آشنا می کند. با این حال، ورمیل شهوانی گهگاه به انرژی جادویی از آلتو نیاز دارد که با بوسیدن عمیق او ادعا می کند.

فیلم Dragon Ball Super: Super Hero 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dragon Ball Super: Super Hero Poster
65% metacritic score
93% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
11K 7.1/10 imdb score

ارتش روبان سرخ (رِد ریبون) زمانی توسط سون گوکو نابود شده‌بود. افرادی که روح آن را ادامه می‌دهند، اندرویدهایی نهایی را خلق کرده‌اند - گاما ۱ و گاما ۲. با این حال، این دو اندروید خود را ابرقهرمان می‌نامند و شروع به حمله به پیکولو و گوهان می‌کنند...

سریال آئواشی Aoashi 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

Aoashi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.1/10 imdb score

آشیتو آئوی یک فوتبالیست جوان و مشتاق اهل یک شهر پشت آب در ژاپن است. امیدهای او برای ورود به دبیرستان با یک باشگاه فوتبال خوب زمانی از بین می رود که در جریان یک مسابقه حساس برای تیمش حادثه ای ایجاد می کند که منجر به باخت و حذف آنها از مسابقات می شود. با این وجود، او چشم شخص مهمی را که اتفاقاً از توکیو به این کشور سفر کرده بود، جلب می کند. اوضاع برای آشیتو چگونه پیش خواهد رفت؟

سریال Tomodachi Game 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tomodachi Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.6/10 imdb score

Yuuichi Katagiri معتقد است که دوستان مهمتر از پول هستند، اما او سختی های کمبود بودجه را نیز می داند. او برای رفتن به سفر دبیرستان سخت تلاش می کند تا پس انداز کند، زیرا به چهار دوست صمیمی خود قول داده است که همه با هم بروند. با این حال، پس از جمع آوری پول کلاس، به سرقت رفته است! مشکوک به دو تن از دوستان یوویچی، شیهو ساواراگی و ماکوتو شیبه، می افتد. بلافاصله پس از آن، پنج نفر از آنها ربوده می شوند و در اتاقی عجیب با شخصیتی از یک انیمیشن کوتاه مدت از خواب بیدار می شوند. ظاهراً یکی از آنها برای رسیدگی به بدهی هنگفت آنها را وارد «بازی دوستی» کرده است. اما چه کسی بود و چرا چنین بدهی داشتند؟ آیا آنها می توانستند پول کلاس را برای پرداخت هزینه ورود به بازی دزدیده باشند؟ یوویچی و بهترین دوستانش باید در بازی‌های روان‌شناختی موفق شوند که ایمان آنها را نسبت به یکدیگر آزمایش یا از بین ببرد.

سریال My Dress-Up Darling 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Dress-Up Darling Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

واکانا گوجو، یک عروسک‌ساز پر امید، از یک اتفاق در دوران کودکی‌ با دوستش که مخالف عشق او به عروسک‌های سنتی بود، رنج می‌برد. او روزهایش را در تنهایی سپری می‌کند و در اتاق "هنرهای خانه داریِ" دبیرستانش آرامش خود را می‌یابد. از نظر واکانا آدم‌هایی مثل مارین کیتاگاوایِ زیبا، دختری شیک که همیشه توسط انبوهی از دوستانش احاطه شده است، عملاً یک بیگانه از دنیای دیگر است. اما وقتی مارین شاد و شنگول - که هیچوقت آدم خجالتی‌ای نیست - یک روز بعد از مدرسه واکانا را در حال خیاطی کردن می‌بیند، با این هدف که همکلاسی آرام خود را به سرگرمی مخفیانه‌اش - یعنی کازپلی! - علاقمند کند، وارد زندگی او می‌شود‌. آیا قلب زخمی واکانا از پس هجوم این بیگانه سکسی بر خواهد آمد؟!

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto