Masaaki Mizunaka's Image

مجموعا آثار Masaaki Mizunaka

سریال Sugar Apple Fairy Tale 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sugar Apple Fairy Tale Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
589 7/10 imdb score

داستان های رمان های فانتزی در پادشاهی هایلند، جایی که پری ها به انسان ها خدمت می کنند، می گذرد و بر دختری به نام آنه متمرکز است. مادر آن به تازگی درگذشت، بنابراین آن تصمیم می گیرد تجارت خانوادگی را ادامه دهد و استاد شکر نقره ای شود، صنعتگری ویژه که می تواند آب نبات جادویی بسازد. او با محافظ پری چارلز بد دهانش، راهی پایتخت می شود.

سریال Raven of the Inner Palace 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Raven of the Inner Palace Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
431 7.3/10 imdb score

هویت واقعی همسر کلاغ منفرد چیست؟ Raven Consort یک همسر ویژه است که در اعماق کاخ داخلی زندگی می کند و با وجود عنوانی که دارد، وظایف شبانه امپراتور را انجام نمی دهد. برخی از کسانی که او را دیده اند می گویند که ظاهری شبیه یک پیرزن دارد و برخی دیگر او را دختری جوان توصیف می کنند. نام Raven Consort Shouxue است. او توانایی استفاده از هنرهای اسرارآمیز را دارد و هر لطفی را که از او بخواهند می پذیرد، خواه پیدا کردن چیزی گمشده یا نفرین کردن کسی تا سر حد مرگ. امپراتور فعلی، گائوجون، یک شب از او دیدن می کند تا از او درخواست کمک کند. ملاقات آنها رازی را فاش می کند که تاریخ را بر سر آن خواهد چرخاند...

Chizuru Miyawaki

Monica Rial Kelly Greenshield Molly Zhang

Chizuru Miyawaki

Monica Rial Kelly Greenshield Molly Zhang

سریال Tokyo Revengers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tokyo Revengers Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
23K 8/10 imdb score

تاکه‌میچی هانگاکی در بدترین شرایط زندگی خویش است که متوجه می شود دوست دختر سابق و تنها معشوقه زندگیش هیناتا تاچیبانا که در دوران راهنمایی باهم قرار می گذاشتند توسط دارو دسته تبهکاران " توکیو مانجی(صلیب شکسته卍)" کشته شده است، روز بعد از اطلاع از این حادثه تاکه‌ماچی بر روی سکوی ایستگاه قطار بود که یک نفر او را از پشت هل می دهد و او بر روی ریل قطار می افتد، زمانی که تاکه‌ماچی خود را برای مردن آماده کرده بود وقتی چشمان خود را باز می کند متوجه می شود که به دلایلی به 12 سال پیش که اوج دوران زندگی اش بود بازگشته است او برای نجات زندگی معشوقه اش تصمیم می‌گیرد که خودش را عوض کند و از اینجاست که انتقام او از زندگی شروع می شود.

سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
18K 8.4/10 imdb score

موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....

سریال Horimiya 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Horimiya Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.1/10 imdb score

گرچه برای خوش‌مشربی و دستاوردهای علمی‌‍ش مورد تحسین قرار میگرفت، دانش‌آموز دبیرستانی کیوکو هوری وجه دیگه‌ای از خودش رو پنهان می‌کرد. با والدینی که اغلب برای کار از خونه دورن، هوری مجبوره از برادر کوچک‌ترش مراقبت کنه و کارای خونه رو انجام بده، براش هیچ فرصتی برای معاشرت جدا از مدرسه باقی نذاشته بودن. در همون حال، ایزومی میامورا به عنوان یه اوتاکوی عینکی متفکر دیده میشه، هرچند در واقعیت اون یه آدم مهربونه که توی درس خوندن بی‌عرضه‌ است. به علاوه اون نه تا پرسینگ مخفی پشت موهای بلندش و یه تتو در امتداد کمر و شونه چپش داره. خیلی اتفاقی، هوری و میامورا به همدیگه برخورد کردن...

سریال Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai 2018

Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.1/10 imdb score

سندرم بلوغ، سندرمی مرموز که کسانی را که به سن بلوغ رسیده باشند را تحت تاثیر قرار می دهد. مثلا، دختری ناگهانی در برابر ساکاتا آزاساگاوا ظاهر شد. دختر که هویت واقعی او می ساکوراجیما، فردی مشهور که فعلا یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است. یه دلایلی، زیبایی او به چشم بقیه نمیآید. حین کشف راز پشت این اتفاق، ساکاتا احساسات خود را به می بیان میکند. در شهری که آسمان‌ها و دریاها میدرخشند، ساکاتا معنای حقیقی برخورد خود با دخترک را درک میکند.

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال How NOT to Summon a Demon Lord 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

How NOT to Summon a Demon Lord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
3K 7/10 imdb score

در بازی MMORPG Cross Reverie، ساکاموتو تاکویا اونقدر قدرت به دست اورده که برای این که بقیه بازیکن ها "شاه شیطانی" خطابش کنن کافی باشه. یه روز، با ظاهرش توی بازی به یه دنیای دیگه احضار میشه. اونجا دو نفر بهش میگن که "من احضارکننده واقعیم."

سریال lassroom of the Elite 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

lassroom of the Elite Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
12K 7.7/10 imdb score

وقتی کیوتاکا وارد دبیرستان نخبگانی می شود که توسط دولت حمایت می شود، متوجه شد که این سیستم آموزشی به طور کامل بر اساس شایستگی دانش آموزان است.

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

Felecia Angelle Justin Briner Brandon McInnis

سریال Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.4/10 imdb score

داستان بر میگردد به شهر آراریو که سیاه چال نامیده می شد.بل کرانیل ماجراجوی تازه کار وتحسین بر انگیزی است که یک جلسه سرنوشت ساز با یک جنس مخالف دارد.روزی در یکی از ماجراجویی هایش توسط یک حیوان که نیمی گاو ونیم دیگرش انسان است مورد حمله قرار میگیردو به مرز نابودی کشیده میشودولی توسط یک ماجراجویه زن چشم زوارینستین نجات پیدا میکند.که در نگاه اول دلباخته این زن میشود و آروزو دارد به ماجراجویی به سطح اون تبدیل بشه...