Austin Tindle's Image

مجموعا آثار آستین تیندل Austin Tindle

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Buddy Daddies 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Buddy Daddies Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.9/10 imdb score

داستان درباره کازوکی کوروسو، یک پیمانکار / هماهنگ کننده جنایتکار است که با بهترین دوست خود، ری سووا، یک قاتل حرفه ای که از کودکی به عنوان یک قاتل قراردادی بزرگ شده است، زندگی می کند. کازوکی اهل قمار و زنان است، در حالی که ری مردی کم حرف است که اوقات فراغت خود را صرف بازی های ویدیویی می کند. یک روز، پس از اینکه میری در حالی که به دنبال پدرش می گردد، به طور تصادفی در یک آتش سوزی در هتلی سرگردان می شود، این دو دوست در نهایت از میری اوناساکا، دختر چهار ساله ای که پدرش یک رئیس مافیاست، مراقبت می کنند.

سریال Trigun Stampede 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Trigun Stampede Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
78% rotten tomatoes audience score
1K 7.3/10 imdb score

در دنیای ممنوعه صحرای Gunsmoke، جایزه اسرارآمیزی بالای سر Vash the Stampede آویزان است و به نظر می رسد صلح طلب تفنگدار نمی تواند لحظه ای مهلت پیدا کند. وش یک تپانچه معمولی نیست، سلاحی را بسته بندی می کند که قادر به سوراخ کردن یک سیاره است، که توضیح می دهد که چرا مردم محلی از ذکر نام او می لرزند. اما شصت میلیارد دلار دو برابر پاداش معمولی نیست، و هر روانی شاد در خلقت قصد دارد ادعا کند وش مرده یا زنده است – ترجیحاً مرده!

سریال The Ice Guy and His Cool Female Colleague 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Ice Guy and His Cool Female Colleague Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
865 6.7/10 imdb score

«کمدی رمانتیک فانتزی محل کار» حول محور هیمورو کان، نوادگان امروزی زن برفی از فولکلور ژاپنی، و همکار به ظاهر دور، عجیب و غریب و در عین حال مهربانش فویوتسوکی می چرخد. هیمورو کان تمایل دارد اشیاء مجاور را منجمد کند یا در هنگام آشفتگی طوفان برفی را احضار کند، و همچنین اتفاقاً به فویوتسوکی علاقه پنهانی دارد. با این حال، فویوتسوکی تقریباً از هر چیزی در اطراف خود غافل است.

فیلم That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond Poster
41% metacritic score
53% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

میکامی، کارگر شرکتی توسط یک قاتل تصادفی با چاقو کشته می شود و به عنوان یک هیولای لجن در دنیایی دیگر متولد می شود. او پس از اینکه نامش را ریمورو می گذارد به توانایی های جدیدی دست می یابد و با دوستان جدید ماجراجویی های زیادی دارد...

سریال آئواشی Aoashi 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

Aoashi Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.1/10 imdb score

آشیتو آئوی یک فوتبالیست جوان و مشتاق اهل یک شهر پشت آب در ژاپن است. امیدهای او برای ورود به دبیرستان با یک باشگاه فوتبال خوب زمانی از بین می رود که در جریان یک مسابقه حساس برای تیمش حادثه ای ایجاد می کند که منجر به باخت و حذف آنها از مسابقات می شود. با این وجود، او چشم شخص مهمی را که اتفاقاً از توکیو به این کشور سفر کرده بود، جلب می کند. اوضاع برای آشیتو چگونه پیش خواهد رفت؟

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Kaguya-sama: Love is War 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaguya-sama: Love is War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.6/10 imdb score

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش آموزی آکادمی شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه!