Megan Shipman's Image

مجموعا آثار مگان شیپمن Megan Shipman

سریال Trigun Stampede 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Trigun Stampede Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
78% rotten tomatoes audience score
1K 7.3/10 imdb score

در دنیای ممنوعه صحرای Gunsmoke، جایزه اسرارآمیزی بالای سر Vash the Stampede آویزان است و به نظر می رسد صلح طلب تفنگدار نمی تواند لحظه ای مهلت پیدا کند. وش یک تپانچه معمولی نیست، سلاحی را بسته بندی می کند که قادر به سوراخ کردن یک سیاره است، که توضیح می دهد که چرا مردم محلی از ذکر نام او می لرزند. اما شصت میلیارد دلار دو برابر پاداش معمولی نیست، و هر روانی شاد در خلقت قصد دارد ادعا کند وش مرده یا زنده است – ترجیحاً مرده!

سریال خانواده ای از جنس جاسوس SPY×FAMILY 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

SPY×FAMILY Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
37K 8.4/10 imdb score

استاد جاسوس گرگ و میش در کاری که می‌خواهد مخفیانه در مأموریت‌های خطرناک به نام دنیایی بهتر انجام دهد، بهترین است. اما زمانی که او وظیفه نهایی غیرممکن را دریافت می کند - ازدواج کند و بچه دار شود - ممکن است بالاخره در سر او باشد! گرگ و میش کسی نیست که به دیگران وابسته باشد، کارش را برای او انجام می‌دهد و همسر و فرزندی را برای مأموریتش برای نفوذ به یک مدرسه خصوصی نخبگان به دست می‌آورد. چیزی که او نمی داند این است که همسری که انتخاب کرده یک قاتل است و فرزندی که او به فرزندی قبول کرده یک تله پات است!

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

Tatsuya Endo

Saori Hayami Atsumi Tanezaki Takuya Eguchi

سریال Girlfriend, Girlfriend 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Girlfriend, Girlfriend Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.6/10 imdb score

بالاخره بعد از سالها عشق ورزیدن یک طرفه، «نائویا موکای» با دوست دوران کودکی‌اش یعنی «ساکی ساکی» قرار میگذارد. با این وجود، در همان حین که خود را پایبند به این عشق میداند از سمت فردی دیگر یک اعتراف عشقی دریافت میکند و...

Hiroyuki

Ayane Sakura Junya Enoki Rie Takahashi

Hiroyuki

Ayane Sakura Junya Enoki Rie Takahashi

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Dr. Stone 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dr. Stone Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
27K 8.1/10 imdb score

این داستان علمی تخیلی تلاش دو پسر را برای احیای بشریت پس از بحران مرموزی که همه را برای هزاران سال به سنگ بدل کرده نشان می دهد.

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال گابلین کش Goblin Slayer 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Goblin Slayer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
9K 7.5/10 imdb score

یک کشیش زنِ جوانی، گروهی از مبارزین را به دور خود جمع کرده است و به ماجراجویی های مختلف پا می گذارد اما روزی از روزها با دردسری بزرگ در میدان جنگ مواجه می شوند و درست زمانی که نبرد را شکست خورده تصور می کنند «قاتل گابلین ها» به نجات آنها می شتابد و آنها را از مخصمه نجات می دهد. او کسی است که زندگی خود را وقف نابودسازی گابلین ها کرده است و به هر نحوی که ممکن است این کار را انجام می دهد. اما حال آوازه او در سرزمین های مختلف پیچیده است و هر آن ممکن است گابلین قدرتمند و یا دشمن جدیدی به سراغ او بیاید.

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.