David Matranga's Image

مجموعا آثار دیوید ماترانگا David Matranga

سریال Buddy Daddies 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Buddy Daddies Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.9/10 imdb score

داستان درباره کازوکی کوروسو، یک پیمانکار / هماهنگ کننده جنایتکار است که با بهترین دوست خود، ری سووا، یک قاتل حرفه ای که از کودکی به عنوان یک قاتل قراردادی بزرگ شده است، زندگی می کند. کازوکی اهل قمار و زنان است، در حالی که ری مردی کم حرف است که اوقات فراغت خود را صرف بازی های ویدیویی می کند. یک روز، پس از اینکه میری در حالی که به دنبال پدرش می گردد، به طور تصادفی در یک آتش سوزی در هتلی سرگردان می شود، این دو دوست در نهایت از میری اوناساکا، دختر چهار ساله ای که پدرش یک رئیس مافیاست، مراقبت می کنند.

سریال Tomodachi Game 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tomodachi Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.6/10 imdb score

Yuuichi Katagiri معتقد است که دوستان مهمتر از پول هستند، اما او سختی های کمبود بودجه را نیز می داند. او برای رفتن به سفر دبیرستان سخت تلاش می کند تا پس انداز کند، زیرا به چهار دوست صمیمی خود قول داده است که همه با هم بروند. با این حال، پس از جمع آوری پول کلاس، به سرقت رفته است! مشکوک به دو تن از دوستان یوویچی، شیهو ساواراگی و ماکوتو شیبه، می افتد. بلافاصله پس از آن، پنج نفر از آنها ربوده می شوند و در اتاقی عجیب با شخصیتی از یک انیمیشن کوتاه مدت از خواب بیدار می شوند. ظاهراً یکی از آنها برای رسیدگی به بدهی هنگفت آنها را وارد «بازی دوستی» کرده است. اما چه کسی بود و چرا چنین بدهی داشتند؟ آیا آنها می توانستند پول کلاس را برای پرداخت هزینه ورود به بازی دزدیده باشند؟ یوویچی و بهترین دوستانش باید در بازی‌های روان‌شناختی موفق شوند که ایمان آنها را نسبت به یکدیگر آزمایش یا از بین ببرد.

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

سریال Mieruko-chan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mieruko-chan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

میکو یه دانش‌آموز دبیرستانی عادی‌ـه که بعد از زمانی که شروع به دیدن هیولاهای زشت و وحشتناک می‌کنه، زندگیش به کلی عوض میشه. با اینکه خیلی وحشت زده شده، اما سعی می‌کنه که به زندگی روزانه‌ی خودش ادامه بده، اون وانمود می‌کنه متوجه چیزهای وحشتناکی که اطرافش داره اتفاق میفته، نیست. اون باید این ترس رو تحمل کنه تا خودش و دوستش هانا رو از خطرات حفظ کنه. حتی اگه به معنای روبه‌رو شدن با وحشتناک‌ترین چیز ممکن باشه. با ترکیب کمدی و وحشت، میروکو-چان داستان دختری رو میگه که سعی می‌کنه با عادی رفتار کردن، در مقابل موجودات فراطبیعی ایستادگی کنه.

فیلم Rurouni Kenshin: Final Chapter Part I - The Final 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Rurouni Kenshin: Final Chapter Part I - The Final Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

گذشته کنشین به سراغش می آید و باعث خراب شدن رستوران آکابکو می شود، جایی که مکان مورد علاقه او برای غذا خوردن بود. در آنجا، او یادداشتی پیدا می کند که روی آن کلمه Junchu نوشته شده است...

Keishi Ohtomo

Takeru Satoh Emi Takei Mackenyu

Keishi Ohtomo

Takeru Satoh Emi Takei Mackenyu

سریال The Saint's Magic Power Is Omnipotent 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Saint's Magic Power Is Omnipotent Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
853 7.1/10 imdb score

«سِی» یک کارمند ۲۰ ساله است که به دنیایی کاملا متفاوت منتقل می شود. متاسفانه طی آیینی که «سِی» را احضار کردند، دو نفر را بجای یک نفر به این دنیا منتقل کردند. و همه مردم دختر دوم را به «سِی» ترجیح می دهند! ولی این شرایط چندان هم برای «سِی» بد نبود، او کاخ سلطنتی را ترک می کند و با جادویی که تازه بدست آورده بود، فروشگاه های ساخت معجون و لوازم آرایشی تاسیس کرد. تجارت هم رفته رفته در حال رونق گرفتن بود، و این زندگی ممکن است که زندگی چندان بدی هم نباشد...

Yuka Tachibana

Takahiro Sakurai Yui Ishikawa Takuya Eguchi

Yuka Tachibana

Takahiro Sakurai Yui Ishikawa Takuya Eguchi

فیلم My Hero Academia: Heroes Rising 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Heroes Rising Poster
70% metacritic score
90% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
7K 7.8/10 imdb score

ایزوکو دکو میدوریا و دانش آموزان همراهش در کلاس 1-اِی از دبیرستان قهرمانانه یو اِی انتخاب شدن تا در یک برنامه امنیتی در جزیره نابو شرکت داشته باشن. برای کسب تجربه بیشتر و تقویت کردن مهارت هاشون، قهرمانان با خدمات کوچک و کمک به مردم در امور روزمره شروع به فعالیت میکنن.

فیلم Dragon Ball Super: Broly 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dragon Ball Super: Broly Poster
59% metacritic score
82% rotten tomatoes score
92% rotten tomatoes audience score
27K 7.7/10 imdb score

داستان انیمیشن در یک سیاره عجیب می‌گذرد. دو قهرمان به نام‌های گوکو و وگاتا داریم که با جنگجویی به نام برولی مواجه می‌شوند. جنگجویی که شبیه هیچ‌یک از قهرمانانی که پیش از این با آنها روبه‌رو شده بودند نیست و...

Tatsuya Nagamine

Aya Hisakawa Masako Nozawa Ryô Horikawa

Tatsuya Nagamine

Aya Hisakawa Masako Nozawa Ryô Horikawa

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.