Trina Nishimura's Image

مجموعا آثار ترینا نیشیمورا Trina Nishimura

سریال Rôgo ni sonaete Isekai de 8-man-mai no kinka wo tamemasu 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Rôgo ni sonaete Isekai de 8-man-mai no kinka wo tamemasu Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
382 6.5/10 imdb score

یک روز، میتسوها از یک صخره سقوط می کند و به دنیای قرون وسطایی اروپا منتقل می شود! پس از برخورد نزدیک به مرگ با گروهی از گرگ ها، او متوجه می شود که می تواند بین دو جهان - این جهان و جهان خودش - حمل و نقل کند. میتسوها با استفاده از این توانایی تصمیم می گیرد در هر دو دنیا زندگی کند و محاسبه می کند که برای بازنشستگی به 80000 سکه طلا نیاز دارد! میتسوها اکنون باید راه های مختلفی برای جمع آوری سکه های طلای خود بیاورد!

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

فیلم Rurouni Kenshin: Final Chapter Part I - The Final 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Rurouni Kenshin: Final Chapter Part I - The Final Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

گذشته کنشین به سراغش می آید و باعث خراب شدن رستوران آکابکو می شود، جایی که مکان مورد علاقه او برای غذا خوردن بود. در آنجا، او یادداشتی پیدا می کند که روی آن کلمه Junchu نوشته شده است...

Keishi Ohtomo

Takeru Satoh Emi Takei Mackenyu

Keishi Ohtomo

Takeru Satoh Emi Takei Mackenyu

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!

فیلم My Hero Academia: Heroes Rising 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Heroes Rising Poster
70% metacritic score
90% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
7K 7.8/10 imdb score

ایزوکو دکو میدوریا و دانش آموزان همراهش در کلاس 1-اِی از دبیرستان قهرمانانه یو اِی انتخاب شدن تا در یک برنامه امنیتی در جزیره نابو شرکت داشته باشن. برای کسب تجربه بیشتر و تقویت کردن مهارت هاشون، قهرمانان با خدمات کوچک و کمک به مردم در امور روزمره شروع به فعالیت میکنن.

سریال Fire Force 2019

Fire Force Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
11K 7.6/10 imdb score

در سال 198 دوران خورشیدی در توکیو، آتش نشانی ویژه با پدیده ای به نام احتراق خود بخودی انسان مبارزه می کند، که در آن انسان ها به جهنم های زنده ای تبدیل می شوند که جهنمی خوانده می شوند. برخلاف جهنمی هایی که اولین نسل از موارد احتراق خودبخودی انسان هستند، نسل های بعدی توانایی دستکاری شعله ها را حین نگه داشتن فرم انسانی دارند. شینرا کاساکابه، جوانی که توانایی مشتعل کردن ارادی پاهایش دارد و ردپای شیطان نامیده می شود، به جوخه مبارزه با آتش 8 ملحق می شود که از دیگر افراد استفاده کننده از شعله ها تشکیل شده و تلاش می کنند تا هر جهنمی که با آن مواجه می شوند را خاموش کنند. فرق های جهنمی را ساخته، شیرا شروع به پرده برداشتن از حقیقت درباره آتش مرموزی می کند که باعث کشته شدن خانواده اش در 12 سال پیش شده.

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

فیلم My Hero Academia: Two Heroes 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Two Heroes Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 7.4/10 imdb score

داستان فیلم به Deku و All Might میپردازد که به جزیره ی شناور دست ساز بشر برای یک نمایش عجیب سفر میکنند که جزیره هک میشود و ساکنان جزیره گروگان گرفته میشوند...

Kenji Nagasaki

Kenta Miyake Mirai Shida Daiki Yamashita

Kenji Nagasaki

Kenta Miyake Mirai Shida Daiki Yamashita

سریال Darling in the Franxx 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Darling in the Franxx Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.4/10 imdb score

آنها در رویایی به سر می‌برند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر می‌گشایند. در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی به نام "پِلَنتِیشن" سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام "میستیلتین" یا "قفس پرنده" بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام "کیوریو" (دایناسور) انجام دهند. این مبارزه‌ها ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. پسرک قصه‌ی ما "هیرو" که با لقب "کد016" شناخته می‌شود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن "فرانکس" مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام "زیرو تو" (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.