Shirasu Saho's Image

مجموعا آثار Shirasu Saho

سریال Stardust Telepath 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Stardust Telepath Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
118 6.5/10 imdb score

اومیکی، دختر دبیرستانی خجالتی، آرزو دارد که دوستی از سیاره دیگر داشته باشد. وقتی با یو، دانش آموز انتقالی بیگانه با قدرت های تله پاتی آشنا می شود، زندگی مدرسه ای او تغییر می کند. این دو به هم نزدیک می شوند و تصمیم می گیرند که یک موشک بسازند و به فضا بروند. در طول مسیر، آنها دوستان جدیدی پیدا می کنند.

Seria Fukagawa Yurie Funato Moe Nagamuta

Seria Fukagawa Yurie Funato Moe Nagamuta

سریال Shangri-La Frontier 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Shangri-La Frontier Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.6/10 imdb score

هیزوتومه راکورو، یک گیمر حرفه ای، به شنگهای لا فرونتر، یک بازی VRMMO جدید، می پیوندد. او با رازهای زیادی روبرو می شود که حتی یک متخصص مانند او نیز ممکن است در برابر آنها بی دفاع باشد.

سریال Bocchi the Rock! 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bocchi the Rock! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 8.3/10 imdb score

هیتوری گوتو، بوچی چان دختری است که آنقدر درون گرا و خجالتی در اطراف مردم است که همیشه صحبت هایش را با آه... آغاز می کرد. گروه چون فکر می‌کرد این می‌تواند فرصتی باشد حتی برای کسی که مثل او خجالتی هم بدرخشد. اما از آنجایی که او هیچ دوستی نداشت، در نهایت هر روز شش ساعت به تنهایی گیتار تمرین کرد. او پس از تبدیل شدن به یک نوازنده ماهر گیتار، ویدیوهایی از خود در حال نواختن گیتار را با نام «قهرمان گیتار» در اینترنت آپلود کرد و در مورد اجرا در کنسرت جشنواره فرهنگی مدرسه‌اش خیال‌پردازی کرد. اما او نه تنها نتوانست هیچ هم گروهی پیدا کند، قبل از اینکه بداند، او در دبیرستان تحصیل می کرد و هنوز هم نمی توانست یک دوست مجرد پیدا کند! او واقعاً در آستانه تبدیل شدن به یک گروه بسته بود، اما یک روز، نیجیکا ایجیچی، درامر گروه Kessoku Band، به سراغ او رفت. و به همین دلیل، زندگی روزمره او کم کم شروع به تغییر کرد...

سریال تفسیر تابستانی Summer Time Rendering 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Summer Time Rendering Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
5K 8.2/10 imdb score

شینپی آجیرو که دوست دوران کودکی اش اوشیو کوفونه درگذشت، پس از دو سال برای اولین بار به زادگاهش باز می گردد. بهترین دوست او، سو هیشیگاتا، مشکوک است که با مرگ اوشیو مشکلی پیش آمده است و ممکن است فرد دیگری بمیرد.

سریال My Dress-Up Darling 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Dress-Up Darling Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

واکانا گوجو، یک عروسک‌ساز پر امید، از یک اتفاق در دوران کودکی‌ با دوستش که مخالف عشق او به عروسک‌های سنتی بود، رنج می‌برد. او روزهایش را در تنهایی سپری می‌کند و در اتاق "هنرهای خانه داریِ" دبیرستانش آرامش خود را می‌یابد. از نظر واکانا آدم‌هایی مثل مارین کیتاگاوایِ زیبا، دختری شیک که همیشه توسط انبوهی از دوستانش احاطه شده است، عملاً یک بیگانه از دنیای دیگر است. اما وقتی مارین شاد و شنگول - که هیچوقت آدم خجالتی‌ای نیست - یک روز بعد از مدرسه واکانا را در حال خیاطی کردن می‌بیند، با این هدف که همکلاسی آرام خود را به سرگرمی مخفیانه‌اش - یعنی کازپلی! - علاقمند کند، وارد زندگی او می‌شود‌. آیا قلب زخمی واکانا از پس هجوم این بیگانه سکسی بر خواهد آمد؟!