Dorothy Elias-Fahn's Image

مجموعا آثار دوروتی الیاس فاهن Dorothy Elias-Fahn

سریال Cyberpunk: Edgerunners 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Cyberpunk: Edgerunners Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

داستان یک بچه خیابانی که در تلاش برای زنده ماندن در شهر آینده ای است که به فناوری و تغییرات بدنی علاقه دارد...

Rafal Jaki

Zach Aguilar Emi Lo Stephanie Wong

Rafal Jaki

Zach Aguilar Emi Lo Stephanie Wong

سریال Komi Can't Communicate 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Komi Can't Communicate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
6K 7.8/10 imdb score

اولین روز شوکو کومی در دبیرستان معتبر ایتان است و او همی الانش هم به مقام مادونای مدرسه رسیده. او با موهای سیاه بلند و ظاهری برازنده توجه هرکسی را که به او برخورد کند؛ جلب می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد - با وجود محبوبیتش، شوکو در ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاح است. هیتوهیتو تادانو دانش‌آموزی متوسط در این دبیرستان است. با شعار زندگی خود موقعیت را درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی ، به سرعت متوجه شد که نشستن در کنار شوکو‌ او را به دشمن همه در کلاس خود تبدیل می‌کند یک روز، به طور تصادفی، هیتوهیتو با صدای میو گفتنِ شوکو از خواب بیدار می‌شود. او می‌گوید چیزی نشنیده است و باعث فرار شوکو می‌شود. اما قبل از فرار، هیتوهیتو تصور می‌کند که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کند - در واقع، او هیچوقت نتوانسته یک دوست پیدا کند. هیتوهیتو تصمیم می‌گیرد به شوکو کمک کند صد دوست پیدا کند تا بتواند بر اختلال ارتباطی خود غلبه کند.

سریال به تو ای ابدی To Your Eternity 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

To Your Eternity Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.4/10 imdb score

موجودی اسرارآمیز و نامیرا که هیچ‌ احساس و هویتی ندارد، به زمین فرستاده شده. با این‌حال، این موجود می‌تواند شکل چیزهایی را که انگیزه زیادی دارند به خود بگیرد. درابتدا یک گوی است و بعد از آن یک سنگ. همین‌طور که دما کم می‌شود و برف برروی خزه می‌نشیند، شکل خزه را به‌ ارث می‌برد. وقتی گرگی تنها و زخمی‌شده به‌سختی درحال راه رفتن است و درنهایت درانتظار مرگ خود به زمین می‌افتد، شکل آن حیوان را به‌خود می‌گیرد. و بالاخره این موجود هوشیار شده و شروع به سفر در توندرا کرده تا زمانی که یک پسر را ملاقات می‌کند. این پسر به‌تنهایی در شهری خالی از سکنه زندگی می‌کند که مدتی قبل، بزرگسالان آن شهر را برای پیداکردن بهشتی که گفته شده فراتر از دریای بی‌کرانِ‌ توندرای سفید وجوددارد، ترک کرده‌اند. به هرحال، کار آن‌ها برای هیچ و پوچ بوده و اکنون این پسر در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد. با گرفتن شکل این پسر، ماجراجویی بی‌پایانی را به‌دنبال تجربه‌ها، مکان‌ها و افراد جدید شروع می‌کند.

فیلم Violet Evergarden: The Movie 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Violet Evergarden: The Movie Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
99% rotten tomatoes audience score
7K 8.3/10 imdb score

پس از جنگ ، دختر جوانی که از آن به عنوان ابزاری برای جنگ استفاده می شد ، یاد می گیرد که چگونه درست زندگی کند. با زخم های سوختگی ، او به گذشته خود باز می گردد تا احساسات واقعی خود را نسبت به سرگرد کشف کند ...

فیلم Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
5K 7.4/10 imdb score

وایولت اورگاردن وارد آموزشگاه دخترانه‌ای میشود تا درباره‌ی اسلوب بانو بودن به ایزابلا آموزش دهد. ایزابلا به خاطر وارث خاندان یورک بودنش، احساس اسیر بودن در این دنیای ناراحت و جدید میکند. او هنوز غم تنها کسی که شادی برایش میاورد را در دل دارد و حالا تنها به او فکر میکند. آموزه‌های وایولت اندکی او را از افسردگی رها میکند و با نبود شادی چقدر درمان کامل طول میکشد؟

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

سریال Devilman: Crybaby 2018

Devilman: Crybaby Poster
% metacritic score
89% rotten tomatoes score
84% rotten tomatoes audience score
22K 7.6/10 imdb score

دیوی بدن پسر مرده ایی را برای انجام کار های شیطانی به اختیار میگیرد اما بعد از اینکه عاشق دختری می شود او تغییر می کند …. این انیمه بر اساس مانگا “Go Nagai” ساخته شده است…

سریال وایولت اورگاردن Violet Evergarden 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
22K 8.4/10 imdb score

کلماتی هستن که وایولت در میدان جنگ شنیده و نمیتونه اونارو فراموش کنه. این کلمات توسط شخصی که برای اون عزیز بوده به اون گفته شده، شخصی که بیشتر از همه دوسش داشته و اون هنوز معنی این کلمات رو نمیدونه. در یک زمان مشخص ، در قاره تلسیس. یک جنگ بزرگ که قاره رو به دو قسمت شمالی و جنوبی تبدیل کرده بود ، بعد از چهار سال به پایان رسید، و مردم به نسل جدید خوش آمد گفتن. وایولت اورگاردن، دختر جوانی که به اسم "سلاح" شناخته میشه، میدان جنگ رو ترک کرده تا زندگی جدیدی رو در خدمات پستی "سی اچ" شروع کنه. در اونجا، اون تحت تاثیر "عروسک های خاطرات اوتوماتیک" قرار میگیره، عروسک هایی که افکار مردم رو در خود نگه میدارن و اونارو به کلمات تبدیل میکنن. وایولت کار خودشو به عنوان یک "عروسک خاطرات اوتوماتیک" شروع میکنه، و با احساسات انسان ها مختلف و شکل های گوناگون عشق روبرو میشه و اون تمام این مدت به دنبال معنی اون کلمات میگرده.

سریال Kakegurui 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kakegurui Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

کادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.