Daisuke Namikawa's Image

مجموعا آثار دایسوکه نامیکاوا Daisuke Namikawa

سریال Onmyoji 2023

Onmyoji Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
374 6.6/10 imdb score

اومویجی افسانه‌ای، آبه نو سیمی، با همراهی میناموتو هیروماسا، شریک خود، جنایاتی را که در آن دنیای انسان‌ها و شیاطین با هم برخورد کرده‌اند، حل می‌کند.

سریال A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
278 6.1/10 imdb score

تاچی اوکادا، یک مرد میانسال مجرد، در یک بازی VRMMO جدید به نام "یک زندگی رایگان دیگر آنلاین" ثبت نام می کند. او با آواتاری به نام "Earth" که یک پسر جوان است وارد بازی می شود و تصمیم می گیرد مهارت هایی را که بی فایده تلقی می شوند، بیاموزد. با وجود اینکه مهارت های او بی فایده تلقی می شوند، تاچی در آنها استاد می شود و به یک ماجراجو تبدیل می شود که از بازی VRMMO خود لذت می برد.

سریال I'm in Love with the Villainess 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

I'm in Love with the Villainess Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
549 7.1/10 imdb score

آئواشی ری، یک کارمند اداری معمولی، در اثر کار زیاد می میرد و دوباره متولد می شود. او در دنیای بازی otome مورد علاقه خود، انقلاب، به عنوان ری تاکر، قهرمان بازی، ظاهر می شود ری علاقه ای به سه مسیر عاشقانه اصلی بازی با شاهزادگان پادشاهی باوئر ندارد. او قلب خود را بر روی کلیر فرانسوا، آنتاگونیست اصلی بازی، می گذارد. با استفاده از دانش خود از وقایع بازی که هنوز اتفاق نیفتاده است، ری سعی می کند به کلیر پایان خوشی بدهد.

Inori.

Daisuke Namikawa Yû Serizawa Karin Nanami

Inori.

Daisuke Namikawa Yû Serizawa Karin Nanami

فیلم Lupin the 3rd vs. Cat's Eye 2023

Lupin the 3rd vs. Cat's Eye Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
473 6.1/10 imdb score

لوپین سوم با خواهران کیسوگی به رقابت می‌پردازد تا یک مجموعه سه تکه نقاشی را که یک‌بار متعلق به پدرشان بوده و کلید یک راز بی‌پاسخ است را دزدیده و برای خود به دست آورد...

سریال Nier: Automata Ver1.1a 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Nier: Automata Ver1.1a Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

آینده دور، 5012. حمله هوایی ناگهانی به زمین توسط <بیگانگان > و ساخته های آنها <شکل های حیات ماشینی بشریت را به مرز انقراض کشاند. تعداد بازمانده‌ای از انسان‌هایی که برای سازماندهی یک ضدحمله با استفاده از سربازان اندرویدی برای بازپس گیری زمین به ماه پناه بردند. با این حال، جنگ به بن‌بست می‌رسد، زیرا «شکل‌های حیات ماشینی» به بی‌نهایت تکثیر ادامه می‌دهند. به نوبه خود، بشریت واحد جدیدی از سربازان اندرویدی را به عنوان سلاح نهایی به کار می گیرد: <YoRHa> که به تازگی به زمین اعزام شده است <2B> به 9S> می پیوندد، تحلیلگری که در حال حاضر در آنجا مستقر است، جایی که در میان ماموریت خود، آنها با تعداد بی شماری از پدیده های مرموز روبرو می شوند. این داستان این اندرویدهای بی جان و مبارزه بی پایان آنها به خاطر بشریت است.

سریال Digimon Adventure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
749 6.8/10 imdb score

این انیمه‌ که در سال ۲۰۲۰ اتفاق خواهد افتاد، شامل داستان‌های کاملا جدیدی حول محور «تایچی یاگامی»، وقتی که در سال پنجم دوره‌ی راهنمایی می‌باشد، است. همکارش هم «آگومون» است. داستان در توکیو و زمانی که اشکالی با مقیاس بزرگ در عملکرد شبکه رخ می‌دهد، شروع می‌شود. زمانی که این حادثه اتفاق می‌افتد، تایچی درحال آماده کردن خودش برای کمپ زدن در تعطیلات آخر هفته‌ی تابستانی‌ است. مادر و خواهر کوچک‌تر تایچی، «هیکاری»، در قطاری که از کنترل خارج شده است گیر میکنند و تایچی برای کمک کردن به آنها به سمت شیبویا راه می‌افتد. با این حال در راهش به سمت شیبویا با پدیده‌ی عجیبی روبه‌رو می‌شود و راهش به سمت «دیجیتال ورلد» همراه با «دیجی دستیند»‌های دیگر، تغییر می‌کند.

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
18K 8.4/10 imdb score

موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....

فیلم Lupin III: The First 2019

Lupin III: The First Poster
63% metacritic score
95% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
3K 6.9/10 imdb score

داستان این فیلم درباره لوپین میباشد که برای کشف اسرار دفتر خاطرات برسون که به میراث پدربزرگ معروف خود گره خورده است ...

سریال جوجوتسو کایسن Jujutsu Kaisen 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

Jujutsu Kaisen Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
104K 8.6/10 imdb score

داستان این انیمه در مورد پسر جوانی به اسم یوجی ایتادوری است که به خاطر نجات جان دوست خود ، انگشت یک دیو شیطانی ، که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روح او می‌شود. اکنون او برای اینکه بتواند این نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته و…