Karin Nanami's Image

مجموعا آثار Karin Nanami

سریال I'm in Love with the Villainess 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

I'm in Love with the Villainess Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
549 7.1/10 imdb score

آئواشی ری، یک کارمند اداری معمولی، در اثر کار زیاد می میرد و دوباره متولد می شود. او در دنیای بازی otome مورد علاقه خود، انقلاب، به عنوان ری تاکر، قهرمان بازی، ظاهر می شود ری علاقه ای به سه مسیر عاشقانه اصلی بازی با شاهزادگان پادشاهی باوئر ندارد. او قلب خود را بر روی کلیر فرانسوا، آنتاگونیست اصلی بازی، می گذارد. با استفاده از دانش خود از وقایع بازی که هنوز اتفاق نیفتاده است، ری سعی می کند به کلیر پایان خوشی بدهد.

Inori.

Daisuke Namikawa Yû Serizawa Karin Nanami

Inori.

Daisuke Namikawa Yû Serizawa Karin Nanami

سریال Kakegurui 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kakegurui Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
9K 7.2/10 imdb score

کادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.

سریال Gintama 2005

Gintama Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 8.7/10 imdb score

زندگي در ژاپن فئودال آسان نيست. خصوصا حالا که فضايي‌ها آمده و همه‌ چيز و همه‌ جا را به تصرف خود درآورده‌اند! خب البته، اوضاع بيمه و بهداشت عالي شده، اما ممنوعيت عمومي استفاده از شمشير، بسياري از سامورايي‌هاي شکست‌خورده را با تصميم سختي رو‌به‌رو ساخته که همانا انتخاب مسير زندگي آينده‌شان است! اين موضوع، خصوصا در مورد افرادي از جمله گينتوکي ساکاتا صدق مي‌کند که به شغل درازمدت و منظمي پايبند نيستند. اين شد که گينتوکي، دنبال شغل آزاد رفته و هر کاري به او پيشنهاد شود، مي‌پذيرد، البته تا جايي که حقوق آن به اندازه‌ي کافي باشد. اما ...