Reiji Kawashima's Image

مجموعا آثار Reiji Kawashima

سریال The Wrong Way to Use Healing Magic 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Wrong Way to Use Healing Magic Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
969 7.3/10 imdb score

سه دانش آموز دبیرستانی به دنیای خیالی منتقل می شوند. اما در حالی که دو نفر قهرمان هستند، یکی فقط می تواند شفا دهنده باشد.

Atsuko Tanaka Colleen Clinkenbeard Shogo Sakata

Atsuko Tanaka Colleen Clinkenbeard Shogo Sakata

سریال Mashle: Magic and Muscles 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mashle: Magic and Muscles Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
77% rotten tomatoes audience score
5K 7.6/10 imdb score

این دنیای جادو است که در آن جادو برای همه چیز استفاده می شود. اما در اعماق جنگل مرد جوانی وجود دارد که وقت خود را صرف تمرین و حجیم کردن می کند. او نمی تواند از جادو استفاده کند، اما از یک زندگی آرام در کنار پدرش لذت می برد. اما یک روز زندگی او به خطر می افتد! آیا بدن عضلانی او از او در برابر کاربران جادویی که قصد دارند او را بگیرند محافظت می کند؟ با شروع این فانتزی جادویی غیرعادی، عضلاتی که با قدرت تمرین کرده اند، جادو را در هم می شکند!

سریال Sugar Apple Fairy Tale 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sugar Apple Fairy Tale Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
589 7/10 imdb score

داستان های رمان های فانتزی در پادشاهی هایلند، جایی که پری ها به انسان ها خدمت می کنند، می گذرد و بر دختری به نام آنه متمرکز است. مادر آن به تازگی درگذشت، بنابراین آن تصمیم می گیرد تجارت خانوادگی را ادامه دهد و استاد شکر نقره ای شود، صنعتگری ویژه که می تواند آب نبات جادویی بسازد. او با محافظ پری چارلز بد دهانش، راهی پایتخت می شود.

سریال Digimon Ghost Game 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Ghost Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
108 6.5/10 imdb score

در آینده ای نسبتا نزدیک، یک تکنولوژی نوآورانه ظهور کرده است. در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد پدیده های عجیب و غریب که اصالت آن ناشناخته است، به عنوان "ارواح هولوگرام" شناخته می شود. هیرو آمانوکاوا یک دانش آموز که تازه به دبیرستان آکادمی هیزاکورا رفته، یک دستگاه مرموز که توسط پدرش به نام (دیجیوایس) باقی مانده را فعال میکنه. با فعال کردن اون دستگاه حالا هیرو قادر به دیدن موجودات ناشناخته به نام دیجیمون میشه که توسط افراد عادی قابل دیدن نیستند.

سریال به تو ای ابدی To Your Eternity 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

To Your Eternity Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.4/10 imdb score

موجودی اسرارآمیز و نامیرا که هیچ‌ احساس و هویتی ندارد، به زمین فرستاده شده. با این‌حال، این موجود می‌تواند شکل چیزهایی را که انگیزه زیادی دارند به خود بگیرد. درابتدا یک گوی است و بعد از آن یک سنگ. همین‌طور که دما کم می‌شود و برف برروی خزه می‌نشیند، شکل خزه را به‌ ارث می‌برد. وقتی گرگی تنها و زخمی‌شده به‌سختی درحال راه رفتن است و درنهایت درانتظار مرگ خود به زمین می‌افتد، شکل آن حیوان را به‌خود می‌گیرد. و بالاخره این موجود هوشیار شده و شروع به سفر در توندرا کرده تا زمانی که یک پسر را ملاقات می‌کند. این پسر به‌تنهایی در شهری خالی از سکنه زندگی می‌کند که مدتی قبل، بزرگسالان آن شهر را برای پیداکردن بهشتی که گفته شده فراتر از دریای بی‌کرانِ‌ توندرای سفید وجوددارد، ترک کرده‌اند. به هرحال، کار آن‌ها برای هیچ و پوچ بوده و اکنون این پسر در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برد. با گرفتن شکل این پسر، ماجراجویی بی‌پایانی را به‌دنبال تجربه‌ها، مکان‌ها و افراد جدید شروع می‌کند.