Ken Narita's Image

مجموعا آثار کن ناریتا Ken Narita

فیلم Baki Hanma VS Kengan Ashura 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

Baki Hanma VS Kengan Ashura Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
29% rotten tomatoes audience score
1K 5.8/10 imdb score

نبردی بی‌نظیر و نفس‌گیر در انتظارمان است! قوی‌ترین مبارزان باکی هانما و کن‌گان آشورا در یک رویداد بی‌سابقه به مصاف یکدیگر می‌روند. در این نبرد بی‌رحمانه، شاهد هنرنمایی بهترین رزمی‌کاران این دو افسانه‌ای خواهیم بود.

سریال Tearmoon Empire 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tearmoon Empire Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
273 6.7/10 imdb score

شاهزاده خانم میا، پس از سرنگونی امپراتوری Tearmoon توسط شورش، در سن 20 سالگی اعدام می شود. او هشت سال به گذشته بازمی گردد و فرصتی دوباره برای زندگی به دست می آورد. شاهزاده خانم که از خاطره اعدام خود می ترسد، برای بازسازی امپراتوری و جلوگیری از تکرار سرنوشت خود تلاش می کند.

سریال Bleach: Thousand-Year Blood War 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bleach: Thousand-Year Blood War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
35K 9/10 imdb score

هنگامی که آژیرهای هشدار در انجمن روح به صدا در می آید، صلح ناگهان شکسته می شود. ساکنان آنجا بدون هیچ ردی ناپدید می شوند و هیچ کس نمی داند چه کسی پشت آن است. در همین حال، یک سایه تاریک نیز به سمت ایچیگو و دوستانش در شهر کاراکورا در حال گسترش است...

Tite Kubo

Masakazu Morita Takayuki Sugô Binbin Takaoka

Tite Kubo

Masakazu Morita Takayuki Sugô Binbin Takaoka

فیلم Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island 2022

Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
318 6.7/10 imdb score

بعد از جابورو، نیروهای EFF طرحی برای به دست آوردن اودسا، مقر نیروی حمله زئون را برنامه‌ریزی می‌کنند. سفینه سفید به بلفاست می‌رود تا تجهیزات خود را مجدداً تأمین کند. با این حال، سفینه سفید دستورات جدیدی برای رفتن به یک جزیره به نام جزیره بدون بازگشت دریافت می‌کند ...

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Shimoneta: A Boring World Where the Concept of Dirty Jokes Doesn't Exist 2015

Shimoneta: A Boring World Where the Concept of Dirty Jokes Doesn't Exist Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7/10 imdb score

داستان رمان 16 سال بعد از زمانی اتفاق می افتد که ” قانون نظم و اخلاق اجتماعی در تربیت سالم کودکان” صحبت کردن با زبان بی ادبانه را در کشور ممنوع کرد. تانوکیچی اکوما در مدرسه ممتاز اخلاق اجتماعی کشور ثبت نام می کند و دیری نمی گذرد که توسط موسس سازمان ضد اجتماعی به این سازمان دعوت می شود یعنی ” آیامه کاجو” به این سازمان دعوت می شود. به عنوان عضوی که به زور توسط آیامه وارد سازمان شده ، تانوکیجی سر از کار های تروریستی علیه رئیس شورای دانش آموزی “آنا” در می آورد ، کسی که تانوکیچی عاشقش است!

سریال Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 7.4/10 imdb score

داستان بر میگردد به شهر آراریو که سیاه چال نامیده می شد.بل کرانیل ماجراجوی تازه کار وتحسین بر انگیزی است که یک جلسه سرنوشت ساز با یک جنس مخالف دارد.روزی در یکی از ماجراجویی هایش توسط یک حیوان که نیمی گاو ونیم دیگرش انسان است مورد حمله قرار میگیردو به مرز نابودی کشیده میشودولی توسط یک ماجراجویه زن چشم زوارینستین نجات پیدا میکند.که در نگاه اول دلباخته این زن میشود و آروزو دارد به ماجراجویی به سطح اون تبدیل بشه...

سریال Akame ga Kill! 2014

Akame ga Kill! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
23K 7.8/10 imdb score

Tatsumi یک مبارز است که سعی میکند با رفتن به مرکز شهر پول برای روستاییان فقیر فراهم کند، ولی وقتی وارد شهر میشود یک زن اون رو گول میزند و تمامی پولهایش را از دست میدهد و بعد از آن هم توسط یه دختر نجیب زاده به اسم Aria گرفتار میشود! یک شب گروهی از آدمکش ها شناخته شده به عنوان Night Raid به مکانی که Aria در آن اقامت دارد، حمله می کنند و...

سریال JoJo's Bizarre Adventure 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

JoJo's Bizarre Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
33K 8.5/10 imdb score

تو یه زندان تو ژاپن جوتارو کوجوی ۱۷ ساله زندگی می کنه: یه آدم وحشی، مبارز و خلافکار که یه نیروی غیر قابل کنترل تسخیرش کرده! سرتاسر دنیا نیروهای شیطانی در حال بیدار شدنن: “استند”ها، موجودات وحشتناک نامرئی که به حاملاشون قدرتهای بی نظیری می دن.جوجو برای نجات مادرش باید نیروی تاریک وجودش رو مهار کنه و به مصر سفر کنه تا خون آشام صد ساله ای که دنبال خون اعضا خونواده اشه رو شکست بده. ولی این راه رو به این آسونی نمی شه رفت؛ چون دشمنان زیادی قصد دارن در مقابلش ایستادگی کنن .

سریال Sword Art Online 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
72% rotten tomatoes audience score
45K 7.6/10 imdb score

انیمه "هنر شمشیرزنی آنلاین" را می توان سبک متفاوتی از بین انیمه های ژاپنی دانست . در این انیمه زیبا ماجرا در آینده یعنی سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد. سالی که بشر پس از مدت ها تلاش موفق می شود تا تکنولوژی تولید کند که به وسیله آن می تواند انسان ها در دنیای مجازی قرار داده اما تمامی حس های انسان را نیز فعال نگه دارد. در این بین شرکت های بازی سازی به این سیستم روی می آورند و کنسولی با نام Nerve Gear ساخته می شود که در اولین روز شروع به کار آن ۱۰ هزار نفر وارد بازی و به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این بین متوجه می شوند که امکان خروج از بازی امکان پذیر نیست و بعد از مدتی یکی از ناظرین بازی به آن ها اطلاع می دهد که در صورت شکست در این بازی، کنسول مغز شما را منفجر و شما را خواهد کشت. تنها راهی که کاربران از این ماجرا نجات پیدا می کنند این است که بازی را تا انتها ادامه و پیروز آن بشوند.