Satomi Arai's Image

مجموعا آثار Satomi Arai

فیلم Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island 2022

Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
318 6.7/10 imdb score

بعد از جابورو، نیروهای EFF طرحی برای به دست آوردن اودسا، مقر نیروی حمله زئون را برنامه‌ریزی می‌کنند. سفینه سفید به بلفاست می‌رود تا تجهیزات خود را مجدداً تأمین کند. با این حال، سفینه سفید دستورات جدیدی برای رفتن به یک جزیره به نام جزیره بدون بازگشت دریافت می‌کند ...

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

سریال Birdie Wing: Golf Girls' Story 2022

Birdie Wing: Golf Girls' Story Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
212 6.9/10 imdb score

Birdie Wing: Golf Girls' Story داستان یک جوانی است که بر دو گلف باز زن متمرکز است. دو دختر به نام‌های ایو و آئوی که در شرایط کاملاً متفاوتی بزرگ شده‌اند و سبک‌های بازی متفاوتی دارند، در دنیای زنان گلف گرفتار شده‌اند.

سریال Edens Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Edens Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در گرنبل کینگدام، یه شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خودشو لا به لای دستگاه ها سپری کرده. اما یک روز، ربکا و گربه ـش، هپی، جلوی شهربازی ظاهر میشن. این تازه واردا نمیدونن که این اولین باریه که گرنبل توی این صد سال بازدیدکننده های انسان به خودش دیده! در حالی که شیکی به دنبال پیدا کردن دوست جدیده، همسایه های سابقش منتظر یه فرصتن تا یه شورش رباتی به راه بندازن... و وقتی که اونجا برای شیکی خیلی نا امن میشه، اون باید به ربکا و گربش بپیونده و با بشقاب پرندشون به یه کهکشان بی حد و مرز فرار کنه.

سریال Tsuujou Kougeki ga Zentai Kougeki de Ni-kai Kougeki no Okaasan wa Suki Desuka? 2019

Tsuujou Kougeki ga Zentai Kougeki de Ni-kai Kougeki no Okaasan wa Suki Desuka? Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
476 5.2/10 imdb score

درست زمانی که ماساتو فکر می کرد که بررسی تصادفی در مدرسه تمام شده است، در یک طرح مخفی دولتی درگیر شد. همچنان که با جریان برده می شد، به یک دنیای بازی رسید! انگار که اینها کافی نبوده، مادرش نیز آن جا بود! کمی با مدل همیشگی انتقال به دنیای دیگر متفاوت بود، اما بعد از کمی سر و کله زدن، "مامان می خواهد با ما-کون به ماجراجویی بپردازد." آیا مامان می تواند همراه ما-کون باشد؟ ماساتو و ماماکو ماجراجویی شان را شروع می کنند، آن ها پورتا را می بینند، یک تاجر زیبای در حال سفر، و یک فیلسوف زیرک قابل تاسف. در کنار عضو جدیدشان، ماساتو و دوستان سفرشان را شروع می کنند.

سریال Sweetness and Lightning 2016

Sweetness and Lightning Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
730 7.2/10 imdb score

کوهی اینوزوکا یک معلم است که پس از مرگ همسرش، به تنهایی از دختر کوچکش مراقبت می کند. او در آشپزی خوب نیست، بنابراین او و دخترش تسوموگی غذاهای بسته بندی شده از فروشگاه می خورند. یک سری اتفاقات باعث می شود یک شب به رستورانی بروند که توسط مادر یکی از دانش آموزانش، کوتوری، اداره می شود. مادرش آنجا نیست، اما کوتوری بهترین تلاش خود را برای تغذیه هر دو نفر انجام می دهد. معلوم می شود کوتوری اغلب تنهاست زیرا والدینش طلاق گرفته اند و مادرش اغلب در آنجا نیست. سه نفر آنها شروع به دیدار و پخت غذای خوشمزه با هم می کنند.

سریال Berserk 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Berserk Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
70% rotten tomatoes audience score
5K 6.8/10 imdb score

گاتسو از زمان تولد به دست یک گروه مزدور افتاد و با آنها بزرگ شد. او پس از اینکه برای دفاع از خود، محافظش را کُشت، مدت ها ناپدید شد. سالها بعد او با گریفیث و گروه هاوک مواجه می شود. گروه هاوک برای پادشاه میدلند میجنگد و پس از پیروزی جنگ صد ساله علیه چودا، آنها تبدیل به محافظان شخصی پادشاه می شوند و...

سریال Re: Zero, Starting Life in Another World 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Re: Zero, Starting Life in Another World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
18K 8.1/10 imdb score

ناتسوکی سوبارو ، یک دانش آموز دبیرستانی ساده هست که درون یک جهان متناوب گم شده ، جایی که توسط یک دختر زیبای مو نقره ای نجات داده میشه . اون نزدیک دختر میمونه تا لطفش رو جبران کنه ، ولی سنگینی سرونوشتی که اون دختر به دوش میکشه خیلی سنگین تر از چیزی هست که سوبارو میتونه تصور کنه . دشمنان یکی پس از دیگری حمله میکنن ، و هردوی اونا کشته میشن و بعد اون متوجه میشه که قدرت اینو داره که مرگ رو باز پیچی کنه و به زمانی که تازه به این دنیا اومده برگرده . ولی اون تنها کسی هست که اتفاقاتی که افتاده رو به خاطر میاره .

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال Shimoneta: A Boring World Where the Concept of Dirty Jokes Doesn't Exist 2015

Shimoneta: A Boring World Where the Concept of Dirty Jokes Doesn't Exist Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7/10 imdb score

داستان رمان 16 سال بعد از زمانی اتفاق می افتد که ” قانون نظم و اخلاق اجتماعی در تربیت سالم کودکان” صحبت کردن با زبان بی ادبانه را در کشور ممنوع کرد. تانوکیچی اکوما در مدرسه ممتاز اخلاق اجتماعی کشور ثبت نام می کند و دیری نمی گذرد که توسط موسس سازمان ضد اجتماعی به این سازمان دعوت می شود یعنی ” آیامه کاجو” به این سازمان دعوت می شود. به عنوان عضوی که به زور توسط آیامه وارد سازمان شده ، تانوکیجی سر از کار های تروریستی علیه رئیس شورای دانش آموزی “آنا” در می آورد ، کسی که تانوکیچی عاشقش است!

سریال Food Wars 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Food Wars Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 8.1/10 imdb score

یوکیهیرا سوما رویای تبدیل به بهترین آشپز را دارد . او در رستوران پدر خود در حال کار است و از یوکیهارو فارغ التحصیل میشه ، یک روز پدر او یوکیهیرا جویچیرو تصمیم به بستن رستوران خود می گیرد تا در اروپا آشپزی کند در حالی که او لگدمال شده بود ، روحیه سست شده سوما پا به مبارزه طلیده شدن توسط فارغ التحصیل نابغه کالجی به نام جویچیرو دوباره زنده شد . آیا او می تواند پیروز شود ؟ در آکادمی که در سال تنها ۱۰% از دانشجو هاش قبول می شود.