Ami Koshimizu's Image

مجموعا آثار Ami Koshimizu

سریال The Apothecary Diaries 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Apothecary Diaries Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.6/10 imdb score

مائومائو با پدر داروسازش زندگی آرامی داشت. تا اینکه یک روز به عنوان یک خدمتکار پست به کاخ امپراتور فروخته شد. اما او برای زندگی مطیعانه در میان سلطنت‌ها ساخته نشده بود. بنابراین وقتی وارثان امپراتوری بیمار می‌شدند، او تصمیم گرفت که وارد عمل شود و درمانی پیدا کند! این کار او چشم جینشی، یک مقام زیباروی کاخ را به خود جلب کرد که او را ترفیع داد. حالا او در حال ساختن نام خود با حل کردن رازهای پزشکی است!

Natsu Hyûga

Aoi Yûki Takeo Otsuka

Natsu Hyûga

Aoi Yûki Takeo Otsuka

سریال Otaku Elf 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Otaku Elf Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
158 6.8/10 imdb score

کوگانی کویتو به‌عنوان دختر نوجوان عبادتگاه در معبد تاکامیمی کار می‌کند و به هوس‌های ساکنان آن پاسخ می‌دهد: یک جن چند صد ساله که بازی‌های ویدیویی را به همان اندازه که از بیرون رفتن متنفر است، دوست دارد! هدایای خود را برای جن اوتاکو ردیف کنید—بعضی نوشیدنی های انرژی زا، چیپس و بازی های ویدیویی به خوبی انجام می شود—و تماشا کنید که دوستان جدید او در حال تقلا برای ادامه دادن هستند!

سریال KamiKatsu: Working for God in a Godless World 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

KamiKatsu: Working for God in a Godless World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
678 6.2/10 imdb score

یوکیتو، پسر یکی از رهبران فرقه مشکوک، به دلیل تمرینات آموزشی مضحک فرقه جان خود را از دست داد. حالا در کمال تعجب، او به دنیایی دیگر تناسخ یافت! برای او دنیایی ایده آل بدون مفهوم «خدا» یا «دین» بود اما...! ماجراجویی بی نظیر «تناسخ در جهان دیگر» آغاز می شود: ایجاد «دین» در دنیای بدون خدا؟!

Aoi Yûki Akari Kitô Rie Takahashi

Aoi Yûki Akari Kitô Rie Takahashi

سریال Birdie Wing: Golf Girls' Story 2022

Birdie Wing: Golf Girls' Story Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
212 6.9/10 imdb score

Birdie Wing: Golf Girls' Story داستان یک جوانی است که بر دو گلف باز زن متمرکز است. دو دختر به نام‌های ایو و آئوی که در شرایط کاملاً متفاوتی بزرگ شده‌اند و سبک‌های بازی متفاوتی دارند، در دنیای زنان گلف گرفتار شده‌اند.

سریال Girlfriend, Girlfriend 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Girlfriend, Girlfriend Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.6/10 imdb score

بالاخره بعد از سالها عشق ورزیدن یک طرفه، «نائویا موکای» با دوست دوران کودکی‌اش یعنی «ساکی ساکی» قرار میگذارد. با این وجود، در همان حین که خود را پایبند به این عشق میداند از سمت فردی دیگر یک اعتراف عشقی دریافت میکند و...

Hiroyuki

Ayane Sakura Junya Enoki Rie Takahashi

Hiroyuki

Ayane Sakura Junya Enoki Rie Takahashi

سریال The Misfit of Demon King Academy 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Misfit of Demon King Academy Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 7.3/10 imdb score

بعد از گذشت ۲۰۰۰ سال، ارباب شیطان بی‌رحم تناسخ پیدا کرده! اما به‌نظر میرسه استعدادی برای پرورش کاندیداهای ارباب شیطان شدن ندارد! ارباب شیطان، "آرنوس" خسته از دوره‌ای طولانی از جنگ‌های بی‌پایان و داشتن توانایی از بین بردن انسان‌ها، المنتال‌ها و خدایان آرزوی دنیایی صلح‌آمیز را داشت. پس تصمیم گرفت به آینده تناسخ کند. اما چیزی که در انتظارش بود دنیایی بسیار صلح‌آمیز بود که در آن نوادگانش به‌خاطر کمبود قدرت‌های جادویی، ضعیف شده بودند.

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

فیلم Mazinger Z: INFINITY 2017

Mazinger Z: INFINITY Poster
% metacritic score
80% rotten tomatoes score
73% rotten tomatoes audience score
1K 5.9/10 imdb score

ده سال است که جهان توسط دانشمند دیوانه دکتر هال و امپراتوری زیرزمینی اش در آستانه نابودی قرار گرفته است. کوجی کاباتو، ربات غول پیکر مازینگر Z و متحدانش در آزمایشگاه برق فوتون سعی در پایان دادن به جاه طلبی های دکتر هال و بازگرداندن صلح و آرامش به جهان را دارند. کوجی به پیروی از پدر و پدر بزرگش سال هاست دانش آموز آزمایشگاه فوتون است. پروفسور سایاکا یومی که بعد از نخست وزیر شدن پدر کوجی به عنوان جانشین او در آزمایشگاه فوتون در آمده است. برادر کوچکتر کوجی به نام شیرو به عنوان یکی از بهترین و با هوش ترین ربات گردانان آزمایشگاه فوتون می باشد. کوجی با جون هونو ازدواج کرده و او باردار است. کوجی در تحقیقات خود در می یابد که در اعماق خلیج فوجی شکل جدید زندگی از موجودات به لیسا به وجود آمده است که ساختاری بی نهایت دارد و این یک تهدید و یک چالش جدید برای بشیریت است که ممکن است پایان دوران زندگی انسان بر روی زمین شود. دکتر هیل سازنده ربات مازینگر در گذشته با کوجی در مورد یک سلاح بسیار ویژه به نام گِرگان صحبت کرده است و کوجی سعی در تکمیل آن سلاح دارد که دارای قدرتی بسیار خارق العاده است تا بتواند از آن برای استفاده در ربات مازینگر برای نابودی لیسا استفاده کند. پس تلاش های کوجی در آزمایشگاه فوتون آنها ربات خود را ارتقا می دهند آن را مازینگر Z می نامند. و هم اکنون دنیا برای رهایی از نابودی مجددا نیاز به کمک ربات محبوب خود مازینگر Z دارد …

Junji Shimizu

Shôtarô Morikubo Ai Kayano Sumire Uesaka

Junji Shimizu

Shôtarô Morikubo Ai Kayano Sumire Uesaka

سریال Darling in the Franxx 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Darling in the Franxx Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.4/10 imdb score

آنها در رویایی به سر می‌برند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر می‌گشایند. در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی به نام "پِلَنتِیشن" سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام "میستیلتین" یا "قفس پرنده" بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام "کیوریو" (دایناسور) انجام دهند. این مبارزه‌ها ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. پسرک قصه‌ی ما "هیرو" که با لقب "کد016" شناخته می‌شود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن "فرانکس" مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام "زیرو تو" (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.

سریال Devilman: Crybaby 2018

Devilman: Crybaby Poster
% metacritic score
89% rotten tomatoes score
84% rotten tomatoes audience score
22K 7.6/10 imdb score

دیوی بدن پسر مرده ایی را برای انجام کار های شیطانی به اختیار میگیرد اما بعد از اینکه عاشق دختری می شود او تغییر می کند …. این انیمه بر اساس مانگا “Go Nagai” ساخته شده است…