Ryan Reynolds's Image

مجموعا آثار رایان رینولدز Ryan Reynolds

فیلم That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime the Movie: Scarlet Bond Poster
41% metacritic score
53% rotten tomatoes score
93% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

میکامی، کارگر شرکتی توسط یک قاتل تصادفی با چاقو کشته می شود و به عنوان یک هیولای لجن در دنیایی دیگر متولد می شود. او پس از اینکه نامش را ریمورو می گذارد به توانایی های جدیدی دست می یابد و با دوستان جدید ماجراجویی های زیادی دارد...

سریال Wonder Egg Priority 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Wonder Egg Priority Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
3K 7.5/10 imdb score

درحالی که نیمه‌شب مشغول قدم‌زنی بود صدایی اسرارآمیز توجه او را به خود جلب می‌کند و به سوی صدا روانه می‌شود. «آی اوتو»، دختری 14 ساله با دنبال کردنِ صدا یه تخم‌مرغ پیدا می‌کنه. صدای موردنظر با لفظی مجاب‌کننده خطاب به «آی» می‌گوید: «اگر خواهان تغییر آینده هستی، فقط کافیه همین الان تصمیم بگیری. حالا، به خودت باور داشته باش و اون تخم‌مرغ رو بشکن.»

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال Darling in the Franxx 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Darling in the Franxx Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.4/10 imdb score

آنها در رویایی به سر می‌برند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر می‌گشایند. در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی به نام "پِلَنتِیشن" سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام "میستیلتین" یا "قفس پرنده" بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام "کیوریو" (دایناسور) انجام دهند. این مبارزه‌ها ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. پسرک قصه‌ی ما "هیرو" که با لقب "کد016" شناخته می‌شود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن "فرانکس" مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام "زیرو تو" (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.

سریال Black Clover 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
22K 8.3/10 imdb score

آستر و یونو در بدو تولد در کلیسایی رها شدند و به شکل جدا نشدنی با هم رشد کردند. در روزگار کودکی آنها با یکدیگر عهدی بستند تا بر سر امپراتور جادوگران شدن رقابت کنند. هرچند، وقتی بزرگ شدند تفاوتی بین آنها آشکار شد. یونو نابغه نابغه ای در جادوگری با قدرت و تسلط بالا بود، درحالی که آستر به کلی نمیتوانست از جادو استفاده کند. ولی تلاش میکرد کمبود خود را با تمرین فیزیکی جبران کند. وقتی آنها در سن 15 سالگی گریمورشان را دریافت کردند، یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (به اکثر مردم شبدر سه برگ میرسد)، درحالی که به آستر هیچ چیز نرسید. هرچند، وقتی یونو در خطر بود حقیقت در مورد قدرت آستر نمایان شد؛ به او یک گریمور با شبدر پنج پر رسید، یک “شبدر سیاه”! اکنون دو دوست پا در عرصه جهان میگذارند، هردو با هدفی یکسان!

سریال Oushitsu Kyoushi Heine 2017

Oushitsu Kyoushi Heine Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
241 7.1/10 imdb score

پروفسور کوچولو اما با مسئولیتی بزرگ به عنوان مدرس در دربار سلطنتی پادشاه گرانزریچ آغاز به کار می کنه. هر یک از چهار شاهزاده ای که قراره تحت تدریس این استاد کوچولو قرار بگیرن شخصیت متفاوتی دارن ، حالا باید دید که این معلو کوچولو می تونه با چهار شاهزاده ها و شخصیت های متفاوتشون کنار بیاد یا نه ؟

سریال Divine Gate 2016

Divine Gate Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
331 4.9/10 imdb score

وقتی دروازه‌ی الهی باز شد، دنیای زنده، آسمان‌ها و دنیای زیرین به هم متصل شدند و عصری از هرج و مرج را آغاز کردند که در آن خواسته‌ها و تعارضات به هم برخورد می‌کنند. برای بازگرداندن نظم، شورای جهانی تشکیل شد. همانطور که صلح برقرار شد، دروازه‌ی الهی به افسانه‌ای شهری تبدیل شد. در آن دنیا، پسران و دخترانی که توسط شورای جهانی مناسب شناخته شده‌اند، جمع می‌شوند. آن‌ها کسانی هستند که با اهداف شخصی خود قصد دارند به دروازه برسند. کسانی که به دروازه می‌رسند می‌توانند دنیا را دوباره بسازند. چه چیزی پشت دروازه است؟ وقتی به در رسیدند، دنیا تغییر خواهد کرد؟ گذشته است که تغییر می‌کند یا آینده؟

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال The Heroic Legend of Arslan 2015

The Heroic Legend of Arslan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7.5/10 imdb score

پایتخت سلطنتی امپراطوری پارس در هگمتانه قرار دارد، شهری با شکو وجلال و شگفتی ها،که توسط پادشاه ترسناک و شکست ناپذیر آندروگوراس اداره میشود،ارسالان شاهزاده جوان و کنجکاو از پارس با وجود پشتکار بالا بنظر نمیرسد که پادشاه مناسبی مثل پدرش شود،ارسلان در سن 14 سالگی به اولین جنگ زندگی خود میرود و....