Alejandro Saab's Image

مجموعا آثار الخاندرو ساب Alejandro Saab

سریال The Wrong Way to Use Healing Magic 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Wrong Way to Use Healing Magic Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
969 7.3/10 imdb score

سه دانش آموز دبیرستانی به دنیای خیالی منتقل می شوند. اما در حالی که دو نفر قهرمان هستند، یکی فقط می تواند شفا دهنده باشد.

Atsuko Tanaka Colleen Clinkenbeard Shogo Sakata

Atsuko Tanaka Colleen Clinkenbeard Shogo Sakata

سریال Yakitori: Soldiers of Misfortune 2023

Yakitori: Soldiers of Misfortune Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
640 6.5/10 imdb score

این داستان علمی تخیلی در آینده ای روایت می شود که در آن منظومه شمسی تحت سلطه فدراسیون های تجاری قرار دارد که در تعارض مداوم با یکدیگر هستند. برای فرار از وطن محدود کننده ژاپن، و با توصیه دوست آشپز نظامی خود پاپکین، آکیرا در یک واحد نظامی فدراسیون تجاری که به سمت زمین پرتاب می شوند، عضو می شود. این نظامیان به خاطر نرخ جانباختگی 70 درصدی شان مشهور هستند و به آنها “یاکیتوری” گفته می شود چرا که بسیار قابل از دست دادن هستند.

سریال Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre 2023

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre Poster
% metacritic score
73% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
3K 6/10 imdb score

این مجموعه انیمه، اولین اقتباس هایی از 20 داستان از مانگاهای ایتو است. که شامل تامی، سویچی، کیبیتسوری کیکیو (بالن حلق آویز) میشود.

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

Junji Ito Kaoru Sawada

Mike McFarland Bill Millsap Dorah Fine

سریال Beast Tamer 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Beast Tamer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
988 6.8/10 imdb score

Rein یک هیولا رام کننده است که در کنار قهرمانان برای سرنگون کردن پادشاه شیطان می جنگد. اما یک روز رفقای او را بی فایده اعلام می کنند و از مهمانی بیرون می کنند و پس از آن تصمیم می گیرد زندگی بی دغدغه ای را به عنوان یک ماجراجو آغاز کند. در طول آزمونی که او باید برای تبدیل شدن به یک ماجراجو قبول شود، با دختری به نام کاناد برخورد می کند که مورد حمله یک هیولا قرار می گیرد. راین جان خود را به خطر می اندازد تا مطمئن شود که می تواند فرار کند، اما سپس هیولا را در یک ضربه به زمین می اندازد. معلوم می شود که کاناد از قبیله بی اندازه قدرتمند مردم گربه است، یکی از قوی ترین گونه ها! او مجذوب ترکیب استعداد و طبیعت لطیف او می شود و می پرسد: "آیا سعی می کنی مرا اهلی کنی؟" راین با قوی ترین دختر گوش گربه ای قرارداد می بندد و زندگی جدید خود را به عنوان یک ماجراجو آغاز می کند. قهرمانانی که او را از مهمانی بیرون کردند، و همچنین دیگر گونه های قوی تر، به قدرت او توجه می کنند.

فیلم My Hero Academia: World Heroes' Mission 2021

My Hero Academia: World Heroes' Mission Poster
51% metacritic score
% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
4K 7.1/10 imdb score

میدوریا، شوتو و باکوگو با بزرگترین آشوب تاریخ بوکو نو هیرو آکادمیا روبرو می‌شن و فقط دو ساعت زمان دارن تا دنیا رو نجات بدن! در حالی که این سه دانش‌آموز برای کارورزی رفتن پیش قهرمان نامبروان، اندوور؛ میدوریا و دوست جدیدش رودی به جرم نکرده، تو لیست‌ تحت تعقیبای اینترپل قرار می‌گیرن. آیا دکو و دوستش می‌تونن هیومرایز رو در نابود کردن تمام کوسه‌های جهان ناکام بذارن؟

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

Kenji Nagasaki

Yûki Kaji Daiki Yamashita Nobuhiko Okamoto

سریال Platinum End 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Platinum End Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
80% rotten tomatoes audience score
1K 6.1/10 imdb score

«میرای کاکِهاشی» جوان، بعد از وفات والدینش در کنار یکی از خویشاوندانی که رفتار نامناسبی با او دارند زندگی میکند. از آن موقع افسرده شده بود و در شب فارغ التحصیلیش از مدرسه اقدام به خودکشی میکند، اما ناگهان توسط دختری با بالهای سفید نجات پیدا میکند. دخترک خود را به عنوان فرشته‌ای معرفی میکند که میخواهد شادی را به زندگی او، از طریق اهدای قدرتی عظیم و انتخاب به عنوان یکی از جانشینان خدا اعطا کند. و برای رسیدن به آن منصب باید ۱۲ کاندید را در ۹۹۹ روز شکست دهد.

سریال هشتاد و شش 86: Eighty Six 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

86: Eighty Six Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 8.2/10 imdb score

جمهوری سن مگنولیا. برای مدت زیادی، این کشور توسط همسایه اش، پادشاهی گیادیان، محاصره شده بوده که پهبادهای بی سرنشینی به اسم لژیون رو ساخته. پس از تحقیقات دردناک، جمهوری بالاخره موفق میشه که پهبادهای خودش رو بسازه که این جنگ یک طرفه رو لااقل بدون تلفات کنه - البته این چیزیه که دولت ادعا میکنه. در واقع، هیچ جنگ بدون خونریزی ای وجود نداره. پشت دیوارهای محکم که از 85 منطقه جمهوری محافظه میکنن، "بی وجودات" منطقه 86 وجود داره.

فیلم Evangelion: 3.0+1.01 Thrice Upon a Time 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Evangelion: 3.0+1.01 Thrice Upon a Time Poster
84% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 8/10 imdb score

چهارمین و آخرین قسمت از بازسازی Evangelion. میساتو و گروه ضد عصبی وی ویل وارد پاریس می شوند ، شهری که اکنون از تشکیلات قرمز رنگ شده است...

سریال Horimiya 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Horimiya Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
9K 8.1/10 imdb score

گرچه برای خوش‌مشربی و دستاوردهای علمی‌‍ش مورد تحسین قرار میگرفت، دانش‌آموز دبیرستانی کیوکو هوری وجه دیگه‌ای از خودش رو پنهان می‌کرد. با والدینی که اغلب برای کار از خونه دورن، هوری مجبوره از برادر کوچک‌ترش مراقبت کنه و کارای خونه رو انجام بده، براش هیچ فرصتی برای معاشرت جدا از مدرسه باقی نذاشته بودن. در همون حال، ایزومی میامورا به عنوان یه اوتاکوی عینکی متفکر دیده میشه، هرچند در واقعیت اون یه آدم مهربونه که توی درس خوندن بی‌عرضه‌ است. به علاوه اون نه تا پرسینگ مخفی پشت موهای بلندش و یه تتو در امتداد کمر و شونه چپش داره. خیلی اتفاقی، هوری و میامورا به همدیگه برخورد کردن...

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!