Ilayda Çevik's Image

مجموعا آثار Ilayda Çevik

سریال تله Tuzak 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tuzak Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
767 7/10 imdb score

The Trap داستان مردی است که سوگند یاد کرده است از خانواده ثروتمند و قدرتمندی که سرنوشت خانواده اش را تغییر داده اند انتقام بگیرد و همچنین انتقام تمام کسانی را که به آنها ظلم شده است، بگیرد. در مواجهه با نقشه انتقام مخرب که سال هاست تا ریزترین جزئیات روی آن کار شده است، دختر باهوش و قوی دشمن به معما تبدیل می شود.

سریال تو درم را بزن You Knock on My Door 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

You Knock on My Door Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 7.2/10 imdb score

ادا ییلدیز که چاره ای جز ادامه ی تحصیل نداره و با وجود تمام مشکلات مادی به تحصیلاتش ادامه میده، از طرف یک شرکت بزرگ بورس ادامه تحصیل در خارج از کشور دریافت میکنه و با ذوق و شوق فراوانی تحصیلش در خارج رو شروع میکنه ولی بورس تحصیلی از طرف شرکت قطع میشه. بعدها ادا متوجه میشه که کسی که بورس رو قطع کرده سرکان بولات، مدیرعامل شرکته و با عصبانیت میره که ازش حساب پس بگیره. در مقابل سرکان بولات پیشنهاد خیلی جالبی به ادا میده…

سریال عشق صدا Gel Dese Ask 2020

Gel Dese Ask Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
76 3.8/10 imdb score

مراد و یاسمین بیست سال ازدواج کرده اند و آنها یک زوج نمونه هستند که توسط دوستانشان نشان داده شده اند. آنها دو دختر به نام های درین و اجه دارند. با این حال ، رازی که تصویر “خانواده شاد” آنها را در روابط خود ترسیم می کند.آنها از بدو تولد اجه از همدیگر جدا هستند ، آنها با هم نبوده اند. عشق در حال حاضر خانه آنها را ترک کرده است. بهار بدون اینکه پدرش را بشناسد توسط مادرش بزرگ شده است. وقتی فهمید شریک مراد پدرش بارلاس است و برای مقابله با او به این شرکت می آید. بارلاس رو با توهین از در بیرون میکند . او به طور اتفاقی در شرکت با مراد ملاقات می کند. مورات تحت تأثیر این دختر سرزنده قرار میگیرد. عشق مراد را صدا زد و گفت بیا. در حالی که مراد از عشق سرگردان شده ، جزر و مدی میان این دو زن به وجود می آید. مراد بین عشق اول ، اولین نور چشمی ، بین یاسمین ، مادر فرزندانش و بهار عشق دوم ، میماند.

سریال روزگاری در چوکوروا Bitter Lands 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bitter Lands Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.3/10 imdb score

داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های 1970 میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره… دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.