Murat Saraçoglu's Image

مجموعا آثار Murat Saraçoglu

فیلم Sen Inandir 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sen Inandir Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 5.6/10 imdb score

دو مادربزرگ دخالتگر، نوه‌های بزرگسال خود را با یک رویداد ناگهانی آشنا می‌کنند که عشق دوران کودکی را دوباره زنده می‌کند و و کینه های قدیمی را برمی انگیزد ...

سریال خیانت Aldatmak 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Aldatmak Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
315 5.7/10 imdb score

Güzide یک قاضی برجسته و محترم دادگاه خانواده است. او زنی صادق و اصولی است که ازدواج های بسیاری را از نابودی نجات داده است، اطمینان حاصل کرده است که بسیاری از فرزندان محبت و محبتی را که شایسته آن هستند دریافت کنند و همیشه در کنار عدالت بوده است. او فکر می‌کند که او و همسرش و دو فرزندش خانواده‌ای نمونه هستند، زندگی آبرومندانه‌ای دارند و بقیه دوران ازدواجشان در عشق، شادی و آرامش همیشگی می‌گذرد. یک روز، گوزید به طور تصادفی یک طناب می کشد و او متوجه می شود که خانواده خوشبخت او یک خانه گرم نیست، بلکه یک قلعه شنی است.

سریال روزگاری در چوکوروا Bitter Lands 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bitter Lands Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.3/10 imdb score

داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های 1970 میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره… دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.