Akin Akinözü's Image

مجموعا آثار Akin Akinözü

سریال تله Tuzak 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tuzak Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
767 7/10 imdb score

The Trap داستان مردی است که سوگند یاد کرده است از خانواده ثروتمند و قدرتمندی که سرنوشت خانواده اش را تغییر داده اند انتقام بگیرد و همچنین انتقام تمام کسانی را که به آنها ظلم شده است، بگیرد. در مواجهه با نقشه انتقام مخرب که سال هاست تا ریزترین جزئیات روی آن کار شده است، دختر باهوش و قوی دشمن به معما تبدیل می شود.

سریال بازی سرنوشتم Kaderimin Oyunu 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaderimin Oyunu Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
663 5.2/10 imdb score

این سریال داستان زندگی آسیه است که در سن کم صاحب دو بچه میشود و شوهرش جمال او را ترک میکند و او را با مشکلات زندگی تنها میگذارد. آسیه با وجود تمام نداری ها و مشکلات زندگی، خودشو وقف شادی بچه هاش کرده و هم براشون پدر بوده و هم مادر. زندگی آسیه بعد از فلاکتی که سر دخترش نرگس میاید به کل زیر و رو میشود و برای حفاظت از دخترش، وارد راهی بی بازگشت میشود و در اون اثنا از طرفی هم با ماهر، غریبه ای که سعی داشت کمکشون کنه، آشنا میشه. برای آسیه که به لطف ماهر به عمارت دمیرهان پناه برده، این یک نجات نیست، بلکه شروع یک جنگ جدیده….

سریال هرجایی Hercai 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hercai Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 6.6/10 imdb score

داستان عشقی غیرممکن که زاده ی انتقام است. میران بعنوان تاجری وارد شهر میشه و مراوداتش رو با خانواده ی شاداوعلوها بیشتر وبیشتر میکنه و در نهایت نوه ی نصوح شاداوعلو(ریّان) رو خواستگاری میکنه. از اوجاییکه ریّان نوه ی تنی نصوح نیست و میران خواستگار واقعا خوبی محسوب میشه نصوح میخواد که نوه ی دیگه اش رو بهش بده…