John Burgmeier's Image

مجموعا آثار جان بورگمایر John Burgmeier

فیلم One Piece: Stampede 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

One Piece: Stampede Poster
% metacritic score
94% rotten tomatoes score
99% rotten tomatoes audience score
6K 7.5/10 imdb score

وان پیس: لگدکوب، فیلمی جدا از خط داستانی اصلیه که بیستمین سالگرد انیمه رو جشن میگیره. مانکی دی لوفی و دزدان دریایی کلاه حصیری به جشنواره‌ی دزدان دریایی بزرگی دعوت میشن که خیلی از شخصیت‌های سرشناس تمام سریال داخلش شرکت دارن و قراره با کلاه حصیری‌ها رقابت کنن تا گنجینه‌ی راجر رو پیدا کنن. کلاه حصیری‌ها همچنین به دشمنی جدید به نام بولت که عضو سابق خدمه‌ی راجر بوده، برخورد میکنند...

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال That Time I Got Reincarnated as a Slime 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

That Time I Got Reincarnated as a Slime Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
97% rotten tomatoes audience score
14K 8.1/10 imdb score

ریماروِ خروشان اسم خزنده‌ای است که توسط ساتو میکامی 37 ساله پس از آنکه به دست یه دزد کشته شد و به دنیایی خیالی رفت تصرف شد. حال که از بند زندگی معمولی و یکنواخت پیشین خود رها شده است، ماجراجویی جدید او به عنوان یه خزنده با قابلیت‌هایی منحصر به فرد و در دنیایی خیالی شروع میشود.

سریال The Ancient Magus' Bride 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Ancient Magus' Bride Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.7/10 imdb score

داستان در مورد چیسه هاتوری میباشد که یک عمر زندگی را به غفلت و بدرفتاری و بدون عشق گذرانده است. به دور از گرمای وجود خانواده، او سهم خود از سختی ها و بحران ها را به دوش کشیده است. درست زمانی که به نظر امیدی باقی نمانده، رویارویی سرنوشت‌سازی منتظر اوست. زمانی که مردی با سر جانور به همراه قدرتهای عجیب، او را در حراج برده خریداری میکند. زندگی چیسه دیگر مانند قبل نخواهد بود.

سریال Black Clover 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
22K 8.3/10 imdb score

آستر و یونو در بدو تولد در کلیسایی رها شدند و به شکل جدا نشدنی با هم رشد کردند. در روزگار کودکی آنها با یکدیگر عهدی بستند تا بر سر امپراتور جادوگران شدن رقابت کنند. هرچند، وقتی بزرگ شدند تفاوتی بین آنها آشکار شد. یونو نابغه نابغه ای در جادوگری با قدرت و تسلط بالا بود، درحالی که آستر به کلی نمیتوانست از جادو استفاده کند. ولی تلاش میکرد کمبود خود را با تمرین فیزیکی جبران کند. وقتی آنها در سن 15 سالگی گریمورشان را دریافت کردند، یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (به اکثر مردم شبدر سه برگ میرسد)، درحالی که به آستر هیچ چیز نرسید. هرچند، وقتی یونو در خطر بود حقیقت در مورد قدرت آستر نمایان شد؛ به او یک گریمور با شبدر پنج پر رسید، یک “شبدر سیاه”! اکنون دو دوست پا در عرصه جهان میگذارند، هردو با هدفی یکسان!

سریال مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2016 با دوبله و زیرنویس فارسی

My Hero Academia Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

میدونید، مردم با حق برابر به این دنیا نمیان! میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسی هایی قرار می گرفت که قدرتهای فوق العاده داشتند. ایزوکو یک مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود. تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت کردن به سمت چیزی که آرزوش را داشت دست بکشه، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد، ممکنه در اوج ناامیدی در اوج گریه و فریاد از نرسیدن... با کمک کسی که همیشه میخواست مثل اون باشه شانسی برای رسیدن به رویاهاش پیداکنه؟

فیلم پسر و دیو The Boy and the Beast 2015 با دوبله و زیرنویس فارسی

The Boy and the Beast Poster
65% metacritic score
88% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
23K 7.6/10 imdb score

هنگامی که کودکی یتیم به نام کیوتا که در خیابان های شیبویا سرگردان هست تصادفا وارد یک جهان خارق العاده از موجودات عجیب و غریب می شود ، در آنجا توسط موجودی خشن و جنگجو که به دنبال یک شاگرد بی نقص می گردد ، انتخاب می شود. اما…

Mamoru Hosoda

Kôji Yakusho Aoi Miyazaki Shôta Sometani

Mamoru Hosoda

Kôji Yakusho Aoi Miyazaki Shôta Sometani

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال Dragon Ball Super 2015

Dragon Ball Super Poster
% metacritic score
87% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
29K 8.3/10 imdb score

  داستان این انیمه ادامه انیمه Dragon Ball Kai میباشد که اینبار Goku و Majin Buu بعد از نبرد شدیدی که باهم داشتن حال برای محافظت از صلح زمین در کنار یکدیگر ایستاده اند .

Akira Toriyama

Naoki Tatsuta Masako Nozawa Ryô Horikawa

Akira Toriyama

Naoki Tatsuta Masako Nozawa Ryô Horikawa

فیلم توپ اژدها زد: قیامت اف Dragon Ball Z: Resurrection "F" 2015

Dragon Ball Z: Resurrection "F" Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
22K 7.2/10 imdb score

پس از اینکه خدای نابودی بیروس تصمیم می گیرد که زمین را نابود نکند، زمین باری دیگر به شرایط صلح آمیز خود باز می گردد. در همین حین سوربت و تاگوما تصمیم می گیرند که با استفاده از توپ اژدها، ارباب خود را باری دیگر به زندگی بازگردانند...