Furkan Palali's Image

مجموعا آثار Furkan Palali

سریال شبکه Sebeke 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sebeke Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
184 7.3/10 imdb score

روزنامه نگاری که به دنبال یک سازمان مخفی که اعضایی از هر واحد ایالتی دارد می رود در حین انجام تحقیقات اعدام می شود. با این وضعیت، سرپرست علی در حالی که در تلاش برای یافتن عاملان قتل است، سازمان را بررسی می کند. با این حال، در این روند، علی خود را در یک مبارزه دشوار می بیند.

سریال دروغ شیرین من Benim Tatli Yalanim 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Benim Tatli Yalanim Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
484 6.2/10 imdb score

نجات که از طرف همسرش بطور ناگهانی ترک شده بود به تنهایی از دخترش نگهداری میکرد و برای این که اونو ناراحت نکنه گفته بود مادرت در یه ماموریت در افریقاست و از زبان اون برای دخترش نامه مینوشت ولی متوجه شد که دخترش بشدت انتظار داره که مادرش در جشن تولد شش سالگیش شرکت کنه و …

سریال روزگاری در چوکوروا Bitter Lands 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bitter Lands Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.3/10 imdb score

داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های 1970 میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره… دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.