Sude Zulal Güler's Image

مجموعا آثار Sude Zulal Güler

سریال یقه خاکی Tozluyaka 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tozluyaka Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
630 5.7/10 imdb score

حتی شانس هم بدون گم شدن در توزلویاکا نمی‌گذرد، اما با سر در میان کسانی که همدیگر را به عنوان برادر انتخاب کرده‌اند فرو می‌رود... این بار، سفر امید آغاز شد... باعث شد تا هر خیابانی را که رد می‌کردند، هر کسی را که نام می‌بردند، لمس کنند. تشنه ظلم، بی عدالتی، عشق بودند... این داستان همه بود.

سریال به سرنوشتت لبخند بزن Gülümse Kaderine 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Gülümse Kaderine Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
358 5.8/10 imdb score

به سرنوشتت لبخند بزن داستان زندگی دو دختر جوان که در پرورشگاه بزرگ شدن رو نقل میکنه. ادا و یارن که در یک پرورشگاه در بورسا بزرگ شدن، همدیگه رو خواهر هم دونستن. یارن دوست داره کنکور بده و از پزشکی قبول بشه ولی ادا حتی دبیرستان رو هم نیمه تموم رها کرد. این دو دختر جوون که 18 ساله شدن و به سن قانونی رسیدن، میخوان برای خودشون یه زندگی بسازن. ادا و یارن یه روز به یه پارتی خونگی میرن و اون پارتی زندگی جفتشونو بشکل غم باری تغییر میده…

سریال عشق تصادفی Kazara Ask 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kazara Ask Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
288 4.9/10 imdb score

شیمال یه دختر زیبای اهل آرتوین و جیوان پسری خوشتیپ اهل گازیانتپه که جزو ولیعهدهای یه خونواده ی ثروتمند است، هستند. هر دوشون بعد از نامردی هایی که بهشون میشه و از رابطه هاشون دلسرد میشن، برحسب اتفاق با هم برخورد میکنن و اتفاقاتی که میافته شیمال رو مجبور میکنه تا یه سری دروغ هایی در مورد رابطه داشتنشون بگه و این دروغ ها بصورت زنجیره ای ادامه پیدا میکنه و رابطشون رو به بُعدی جدید میکشونه….