Tayanç Ayaydin's Image

مجموعا آثار Tayanç Ayaydin

سریال Yabani 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Yabani Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

یامان سال‌ها پس از ربوده شدن در کودکی از خانواده‌ای مستقر و راهیابی به زندگی در خیابان، وقتی بالاخره به خانه بازمی‌گردد باید خودش را بازسازی کند.

Yurdaer Okur Halit Özgür Sari Simay Barlas

Yurdaer Okur Halit Özgür Sari Simay Barlas

سریال یقه خاکی Tozluyaka 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tozluyaka Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
630 5.7/10 imdb score

حتی شانس هم بدون گم شدن در توزلویاکا نمی‌گذرد، اما با سر در میان کسانی که همدیگر را به عنوان برادر انتخاب کرده‌اند فرو می‌رود... این بار، سفر امید آغاز شد... باعث شد تا هر خیابانی را که رد می‌کردند، هر کسی را که نام می‌بردند، لمس کنند. تشنه ظلم، بی عدالتی، عشق بودند... این داستان همه بود.

سریال روزی روزگاری در قبرس Bir Zamanlar Kibris 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bir Zamanlar Kibris Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
544 7.3/10 imdb score

1963، شهروندان یونانی و ترک قبرس در کنار هم و بدون هیچ مشکلی با آرامش زندگی می کنند. خانواده مرفه درلی با خوشبختی زندگی می کردند و تجارت بسیار موفقی در این جزیره داشتند. سپس یک روز، خانواده آنها به همراه سایر خانواده های ترک مورد حمله قرار گرفتند، در آنچه امروز به عنوان "کریسمس خونین" شناخته می شود. بسیاری از اعضای بسیاری از خانواده‌ها از هم پاشیده شده‌اند، بسیاری از خانه‌ها و روستاهای خود آواره شده‌اند و در جستجوی پناهندگی در هر کجا هستند. رهبر خانواده درلی، کمال؛ رهبر هزاران ترکی می شود که در جاده به دنبال پناه هستند. آنکارا یک بازپرس مخفی را به جزیره می فرستد که به شهر لفکوشا می رسد و مسیر تاریخ را تغییر می دهد. او تبدیل به قهرمان مخفی جزیره می شود که تنها با نام "آنکارالی" شناخته می شود، او نیز اکنون به طور موقت از نامزدش جدا شده است، پس از ورود او، خانواده کوچک آنها با خانواده درلی در هم می آمیزد.

سریال گل های شکننده Orphan Flowers 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Orphan Flowers Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.7/10 imdb score

ایلول 16 ساله تو یه خونه کوچک با مامانش مسعوده،خواهرش بوشرا و پدرخوندش کمال زندگی میکنه کمال به ایلول تجاوز میکنه،ماجرارو به مامانش تعریف میکنه،مامانش بعد کلی فکر کردن چاره ای پیدا میکنه،ایلول رو به بهزیستی میزاره..تو خونه روبروی بهزیستی “جمره” زندگی میکنه دو سه متر اونورتر از بهزیستی تو خونه جمره اینا زندگی خیلی متفاوته،یه زندگی مجلل… مدیر بهزیستی فریده، ایلول رو که مامانش به بهزیستی سپردتش رو میخواد دلداری بده از آن شب به بعد زندگی تو بهزیستی ایلول شروع میشه..