Cahit Gök's Image

مجموعا آثار Cahit Gök

سریال گل‌ جمال Gülcemal 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Gülcemal Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.1/10 imdb score

سریال در مورد Gulcemal است که مادرش در کودکی او را رها کرد و به هیولایی تاریک تبدیل شد و عشق به دیوای زیبا که با نفرت شروع می شود و به تدریج به گرداب آتش و شور و طوفان می رود... نبرد ویل گلسمال با مادرش با عشقی که محاسبه نشده است یا کینه‌ای که سال‌ها در دل او بوده است به دست می‌آید؟ در این جاده پر از هزینه، آیا گلجمال از یک شکارچی بی رحم به طعمه ای باز تبدیل می شود؟ و دیوا؟ وقتی بالاخره تسلیم شد، آیا می فهمد که این عشق غیرممکن است؟

سریال هرجایی Hercai 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hercai Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 6.6/10 imdb score

داستان عشقی غیرممکن که زاده ی انتقام است. میران بعنوان تاجری وارد شهر میشه و مراوداتش رو با خانواده ی شاداوعلوها بیشتر وبیشتر میکنه و در نهایت نوه ی نصوح شاداوعلو(ریّان) رو خواستگاری میکنه. از اوجاییکه ریّان نوه ی تنی نصوح نیست و میران خواستگار واقعا خوبی محسوب میشه نصوح میخواد که نوه ی دیگه اش رو بهش بده…

سریال ایزل Ezel 2009 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ezel Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
34K 8.7/10 imdb score

عامر با دختری بنام آیسان دوست است. سردار، پدر آیسان به کمک دو دوست عامر به نامهای چنگیز و علی و به کمک خود آیسان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه ریزی شده برای سرقت از یک قمارخانه قرار داده و او با خیانت دوستانش به عنوان گناهکار راهی زندان می‌شود. عامر طی یک حادثه آتش سوزی در زندان به شدت دچار سوختگی می‌شود، اما به کمک فردی بنام رامیز و طی یک جراحی پلاستیک، چهره اش تغییر میابد. دوستان عامر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی می‌سپارند، غافل از اینکه عامر با چهره و نام جدید ایزل به قصد انتقام گیری دوباره وارد جمع دوستانه آنها شده‌است.