Misato Fukuen's Image

مجموعا آثار Misato Fukuen

سریال Dead Mount Death Play 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dead Mount Death Play Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

زمانی که قهرمان افسانه‌ای با جسد خدای جسد روبه‌رو می‌شود، این یک رویارویی برای اعصار است، اما وقتی گرد و غبار فرو می‌نشیند، چیزی کاملاً درست نیست... در آخرین لحظات رویارویی حماسی آن‌ها، آخرین شات گامبیت خدای جسد کاملاً غیرمنتظره بود. - جادوی تناسخ! در فضا و زمان، پسری به نام پولکا شینویاما احساسی را از خود بیدار می‌کند... نه کاملاً خودش... چه کسی می‌توانست انتظار داشته باشد که نبرد اوج بین خیر و شر به این شکل رقم بخورد؟

سریال Heavenly Delusion 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Heavenly Delusion Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
6K 8/10 imdb score

در سال 2024، جهان سقوط کرده است. هیولاهای گروتسکک در میان ویرانه های ژاپن کمین می کنند، در حالی که افراد باقی مانده برای زنده ماندن هر آنچه را که می توانند کنار هم می تراشند. کیروکو، دختری عجیب و غریب در ناکانو، آرزوی مرگ زن مرموز را می پذیرد تا پسری به نام مارو را به مکانی به نام بهشت ​​ببرد. مارو متقاعد شده است که پسری در آنجا خواهد بود که دقیقاً شبیه او است.

فیلم Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island 2022

Mobile Suit Gundam: Cucuruz Doan's Island Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
318 6.7/10 imdb score

بعد از جابورو، نیروهای EFF طرحی برای به دست آوردن اودسا، مقر نیروی حمله زئون را برنامه‌ریزی می‌کنند. سفینه سفید به بلفاست می‌رود تا تجهیزات خود را مجدداً تأمین کند. با این حال، سفینه سفید دستورات جدیدی برای رفتن به یک جزیره به نام جزیره بدون بازگشت دریافت می‌کند ...

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

Yoshikazu Yasuhiko

Tôru Furuya Ken Narita Satomi Arai

فیلم My Hero Academia: Heroes Rising 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Heroes Rising Poster
70% metacritic score
90% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
7K 7.8/10 imdb score

ایزوکو دکو میدوریا و دانش آموزان همراهش در کلاس 1-اِی از دبیرستان قهرمانانه یو اِی انتخاب شدن تا در یک برنامه امنیتی در جزیره نابو شرکت داشته باشن. برای کسب تجربه بیشتر و تقویت کردن مهارت هاشون، قهرمانان با خدمات کوچک و کمک به مردم در امور روزمره شروع به فعالیت میکنن.

سریال مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2016 با دوبله و زیرنویس فارسی

My Hero Academia Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

میدونید، مردم با حق برابر به این دنیا نمیان! میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسی هایی قرار می گرفت که قدرتهای فوق العاده داشتند. ایزوکو یک مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود. تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت کردن به سمت چیزی که آرزوش را داشت دست بکشه، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد، ممکنه در اوج ناامیدی در اوج گریه و فریاد از نرسیدن... با کمک کسی که همیشه میخواست مثل اون باشه شانسی برای رسیدن به رویاهاش پیداکنه؟

سریال JoJo's Bizarre Adventure 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

JoJo's Bizarre Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
33K 8.5/10 imdb score

تو یه زندان تو ژاپن جوتارو کوجوی ۱۷ ساله زندگی می کنه: یه آدم وحشی، مبارز و خلافکار که یه نیروی غیر قابل کنترل تسخیرش کرده! سرتاسر دنیا نیروهای شیطانی در حال بیدار شدنن: “استند”ها، موجودات وحشتناک نامرئی که به حاملاشون قدرتهای بی نظیری می دن.جوجو برای نجات مادرش باید نیروی تاریک وجودش رو مهار کنه و به مصر سفر کنه تا خون آشام صد ساله ای که دنبال خون اعضا خونواده اشه رو شکست بده. ولی این راه رو به این آسونی نمی شه رفت؛ چون دشمنان زیادی قصد دارن در مقابلش ایستادگی کنن .

سریال Another 2012

Another Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
15K 7.5/10 imdb score

یست و شش سال پیش دانش آموزی به نام میساکی در یک کلاس سال سوم راهنمایی درس میخواند. او شاگردی ممتاز بود و در ورزش هم خوب بود. همچنین گیرایی و جذابیتش او را در بین همکلاسی هایش محبوب ساخته بود. وقتی او به طوری ناگهانی میمیرد، همکلاسی های او تصمیم میگیرند که تا هنگام فارق التحصیل شدن طوری به رفتارشان ادامه بدهند که انگار او هنوز زنده است. سپس، در بهار سال ۱۹۹۸، پسری به نام ساکاکیبارا کویچی به آن کلاس منتقل میشود، و جو ترسناک آنجا باعث براگیخته شدن شکش میشود. مخصوصا به دختری زیبا و گوشه گیر به نام مـِی میساکی که چشم بندی برچشم خود دارد و همیشه درحال نقاشی است. چیزی طول نکشید که کلاس ۳-۳ درگیر اتفاقاتی شد که…

سریال Blood-C 2011

Blood-C Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.2/10 imdb score

دختری به اسم «سایا» در یک معبد به همراه پدرش زندگی می کنه. مثل همه ی بچه های دبیرستانی به دبیرستان می ره و دوستان جالبی داره. از اون جایی که پدر و دختر هیچ رقمه آشپزی بلد نیستن، به نزدیک ترین کافه نزدیک معبد می رن. به طوری که رئیس کافه، آشپز اونا حساب می شه. «سایا» در ظاهر شبیه به بچه های دیگه س، ولی یه تفاوت بزرگ در اون وجود داره. «سایا» قدرت فرا انسانی داره. با کمک شمشیری که از معبد قرض می گیره، به شکار موجودات عجیب و خطرناکی به نام «فرزندان ارشد» می ره. این موجودات از انسان ها تغذیه می کنن و «سایا» شکارچی این موجودات است … در طول روز، «سایا» یک فرد معمولی است، ولی در شب به موجودی قدرتمند تبدیل می شه…

سریال کیمیاگر تمام فلزی: برادری Fullmetal Alchemist: Brotherhood 2009 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fullmetal Alchemist: Brotherhood Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
92% rotten tomatoes audience score
160K 9.1/10 imdb score

دو برادر مادرشان را به دلیل یک بیماری لاعلاج از دست می دهند. آنها با نیروی علم کیمیا، از دانشی ممنوع برای برانگیختن مادرشان استفاده می کنند. اما کار آنها با شکست رو به رو می شود و به عنوان مجازاتی برای استفاده از این گونه کیمیا، برادر بزرگتر، "ادوارد الریک" پای چپش و برادر کوچکتر، "الفونس الریک" تمام بدنش را از دست می دهد. "ادوارد" برای نجات برادرش دست راستش را قربانی می کند و می تواند روح برادرش را به یک زره کامل پیوند بزند و "ادوارد" با کمک یک دوست خانوادگی اعضای بدن فلزی، "اتومیل"، را دریافت می کند تا آنها را جایگزین اعضای از دست رفته اش کند. با این کار او سوگند یاد می کند که به دنبال "اکسیر" بگردد تا خود و برادرش را به بدن های اولشان بازگرداند، حتی اگر این بدین معنا باشد که او یک "کیمیاگر ایالت" شود، یعنی کسی که از کیمیا برای ارتش استفاده می کند.

Hiromu Arakawa

Iemasa Kayumi Kent Williams Vic Mignogna

Hiromu Arakawa

Iemasa Kayumi Kent Williams Vic Mignogna

سریال Soul Eater 2008

Soul Eater Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
73% rotten tomatoes audience score
12K 7.8/10 imdb score

در مدرسه سلاحهای پیشرفته "شینیگامی"، انسانها به عنوان استاد درس می خوانند. هر استاد همکار مخصوص به خود را دارد که می تواند به شکل یک اسلحه در بیاید. داستان درباره سه نفر از این اساتید به همراه سلاحهایشان است...