Aya Endô's Image

مجموعا آثار Aya Endô

سریال Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024

Garouden: The Way of the Lone Wolf Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
25% rotten tomatoes audience score
149 6.3/10 imdb score

جوزو فوجیماکی، مردی که از قانون گریخته، با تهدید به افشاگری مجبور به حضور در یک مبارزه مرگبار می‌شود. او باید در این میدان نبرد، با مبارزان ماهر و خطرناکی روبرو شود.

Ell Kagga Jayson Ibrahim Laleli

Ell Kagga Jayson Ibrahim Laleli

سریال Good Night World 2023

Good Night World Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
711 6.5/10 imdb score

یک خانواده شکست خورده، متشکل از یک برادر بزرگتر که در خانه حبس شده است، یک برادر کوچکتر که موفق است، یک پدر که مورد احترام فرزندانش نیست، و یک مادر که از خانه خود غفلت می کند. هیچ یک از اعضای این خانواده نمی دانند که آنها همگی بازیکنان یک بازی آنلاین هستند.

فیلم Jujutsu Kaisen 0: The Movie 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Jujutsu Kaisen 0: The Movie Poster
72% metacritic score
98% rotten tomatoes score
98% rotten tomatoes audience score
11K 7.9/10 imdb score

یوتا اوکوتسو از زمانی که دوست دوران کودکی‌اش ریکا در یک تصادف رانندگی درگذشت ، تسخیر شده و روحش در او ماندگار شد. اما روح او آنطور که دختر نازنین یوتا زمانی می شناخت ظاهر نمی شود. در عوض، او به عنوان یک موجود هیولایی و قدرتمند ظاهر می شود که به شدت از او محافظت می کند...

Seong-Hu Park

Kana Hanazawa Aya Endô Chinatsu Akasaki

Seong-Hu Park

Kana Hanazawa Aya Endô Chinatsu Akasaki

سریال جوجوتسو کایسن Jujutsu Kaisen 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

Jujutsu Kaisen Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
104K 8.6/10 imdb score

داستان این انیمه در مورد پسر جوانی به اسم یوجی ایتادوری است که به خاطر نجات جان دوست خود ، انگشت یک دیو شیطانی ، که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روح او می‌شود. اکنون او برای اینکه بتواند این نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته و…

فیلم Violet Evergarden: The Movie 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Violet Evergarden: The Movie Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
99% rotten tomatoes audience score
7K 8.3/10 imdb score

پس از جنگ ، دختر جوانی که از آن به عنوان ابزاری برای جنگ استفاده می شد ، یاد می گیرد که چگونه درست زندگی کند. با زخم های سوختگی ، او به گذشته خود باز می گردد تا احساسات واقعی خود را نسبت به سرگرد کشف کند ...

فیلم Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
5K 7.4/10 imdb score

وایولت اورگاردن وارد آموزشگاه دخترانه‌ای میشود تا درباره‌ی اسلوب بانو بودن به ایزابلا آموزش دهد. ایزابلا به خاطر وارث خاندان یورک بودنش، احساس اسیر بودن در این دنیای ناراحت و جدید میکند. او هنوز غم تنها کسی که شادی برایش میاورد را در دل دارد و حالا تنها به او فکر میکند. آموزه‌های وایولت اندکی او را از افسردگی رها میکند و با نبود شادی چقدر درمان کامل طول میکشد؟

سریال Fruits Basket 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fruits Basket Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
6K 8.6/10 imdb score

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی 16 ساله مجبور میشه زندگیش رو به دست بگیره و بره... به یه چادر! بدبختانه خونه جدیدش رو توی یه ملک شخصی متعلق یه قبیله مرموز به اسم سوما سر هم میکنه و خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی تورو خیلی زود میفهمه که اون خانواده بهش پیشنهاد سرپرستی دادن و سوماها هم رازهای خودشون رو دارن...

سریال Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai 2018

Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.1/10 imdb score

سندرم بلوغ، سندرمی مرموز که کسانی را که به سن بلوغ رسیده باشند را تحت تاثیر قرار می دهد. مثلا، دختری ناگهانی در برابر ساکاتا آزاساگاوا ظاهر شد. دختر که هویت واقعی او می ساکوراجیما، فردی مشهور که فعلا یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است. یه دلایلی، زیبایی او به چشم بقیه نمیآید. حین کشف راز پشت این اتفاق، ساکاتا احساسات خود را به می بیان میکند. در شهری که آسمان‌ها و دریاها میدرخشند، ساکاتا معنای حقیقی برخورد خود با دخترک را درک میکند.

سریال گابلین کش Goblin Slayer 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

Goblin Slayer Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
9K 7.5/10 imdb score

یک کشیش زنِ جوانی، گروهی از مبارزین را به دور خود جمع کرده است و به ماجراجویی های مختلف پا می گذارد اما روزی از روزها با دردسری بزرگ در میدان جنگ مواجه می شوند و درست زمانی که نبرد را شکست خورده تصور می کنند «قاتل گابلین ها» به نجات آنها می شتابد و آنها را از مخصمه نجات می دهد. او کسی است که زندگی خود را وقف نابودسازی گابلین ها کرده است و به هر نحوی که ممکن است این کار را انجام می دهد. اما حال آوازه او در سرزمین های مختلف پیچیده است و هر آن ممکن است گابلین قدرتمند و یا دشمن جدیدی به سراغ او بیاید.

سریال وایولت اورگاردن Violet Evergarden 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

Violet Evergarden Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
22K 8.4/10 imdb score

کلماتی هستن که وایولت در میدان جنگ شنیده و نمیتونه اونارو فراموش کنه. این کلمات توسط شخصی که برای اون عزیز بوده به اون گفته شده، شخصی که بیشتر از همه دوسش داشته و اون هنوز معنی این کلمات رو نمیدونه. در یک زمان مشخص ، در قاره تلسیس. یک جنگ بزرگ که قاره رو به دو قسمت شمالی و جنوبی تبدیل کرده بود ، بعد از چهار سال به پایان رسید، و مردم به نسل جدید خوش آمد گفتن. وایولت اورگاردن، دختر جوانی که به اسم "سلاح" شناخته میشه، میدان جنگ رو ترک کرده تا زندگی جدیدی رو در خدمات پستی "سی اچ" شروع کنه. در اونجا، اون تحت تاثیر "عروسک های خاطرات اوتوماتیک" قرار میگیره، عروسک هایی که افکار مردم رو در خود نگه میدارن و اونارو به کلمات تبدیل میکنن. وایولت کار خودشو به عنوان یک "عروسک خاطرات اوتوماتیک" شروع میکنه، و با احساسات انسان ها مختلف و شکل های گوناگون عشق روبرو میشه و اون تمام این مدت به دنبال معنی اون کلمات میگرده.