Shirô Saitô's Image

مجموعا آثار شیرو سایتو Shirô Saitô

فیلم My Oni Girl 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Oni Girl Poster
0% metacritic score
63% rotten tomatoes score
33% rotten tomatoes audience score
940 6/10 imdb score

زندگی یک دانش‌آموز دبیرستانی، هنگامی که با دختری از اونی‌ها (نوعی موجودات افسانه‌ای) در حین انجام مأموریتی در دنیای انسان‌ها روبرو می‌شود، مسیری غیرمنتظره را طی می‌کند.

Tomotaka Shibayama

Kenshô Ono Miyu Tomita Mitsuho Kambe

Tomotaka Shibayama

Kenshô Ono Miyu Tomita Mitsuho Kambe

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال Dragon Ball Super 2015

Dragon Ball Super Poster
% metacritic score
87% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
29K 8.3/10 imdb score

  داستان این انیمه ادامه انیمه Dragon Ball Kai میباشد که اینبار Goku و Majin Buu بعد از نبرد شدیدی که باهم داشتن حال برای محافظت از صلح زمین در کنار یکدیگر ایستاده اند .

Akira Toriyama

Naoki Tatsuta Masako Nozawa Ryô Horikawa

Akira Toriyama

Naoki Tatsuta Masako Nozawa Ryô Horikawa

فیلم توپ اژدها زد: قیامت اف Dragon Ball Z: Resurrection "F" 2015

Dragon Ball Z: Resurrection "F" Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
22K 7.2/10 imdb score

پس از اینکه خدای نابودی بیروس تصمیم می گیرد که زمین را نابود نکند، زمین باری دیگر به شرایط صلح آمیز خود باز می گردد. در همین حین سوربت و تاگوما تصمیم می گیرند که با استفاده از توپ اژدها، ارباب خود را باری دیگر به زندگی بازگردانند...

سریال Sword Art Online 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
72% rotten tomatoes audience score
45K 7.6/10 imdb score

انیمه "هنر شمشیرزنی آنلاین" را می توان سبک متفاوتی از بین انیمه های ژاپنی دانست . در این انیمه زیبا ماجرا در آینده یعنی سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد. سالی که بشر پس از مدت ها تلاش موفق می شود تا تکنولوژی تولید کند که به وسیله آن می تواند انسان ها در دنیای مجازی قرار داده اما تمامی حس های انسان را نیز فعال نگه دارد. در این بین شرکت های بازی سازی به این سیستم روی می آورند و کنسولی با نام Nerve Gear ساخته می شود که در اولین روز شروع به کار آن ۱۰ هزار نفر وارد بازی و به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این بین متوجه می شوند که امکان خروج از بازی امکان پذیر نیست و بعد از مدتی یکی از ناظرین بازی به آن ها اطلاع می دهد که در صورت شکست در این بازی، کنسول مغز شما را منفجر و شما را خواهد کشت. تنها راهی که کاربران از این ماجرا نجات پیدا می کنند این است که بازی را تا انتها ادامه و پیروز آن بشوند.

فیلم پونیو Ponyo 2008 با دوبله و زیرنویس فارسی

Ponyo Poster
86% metacritic score
91% rotten tomatoes score
83% rotten tomatoes audience score
141K 7.6/10 imdb score

جزیره ای در جنوب ژاپن. «سوسوکه» پسر بچه ای پنج ساله است که همراه مادرش در خانه ای کوچک بالای صخره ای مشرف به یک شهر کوچک بندری زندگی می کند. او با یک ماهی قرمز کوچولوی دختر به نام «پونیو» دوستی پیدا می کند که آرزو دارد انسان بشود.

Hayao Miyazaki

Matt Damon Cate Blanchett Liam Neeson

Hayao Miyazaki

Matt Damon Cate Blanchett Liam Neeson

سریال Claymore 2007 با زیرنویس فارسی چسبیده

Claymore Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
100% rotten tomatoes audience score
13K 8/10 imdb score

  در دنیای مملو از موجوداتی خطرناکی به نام youma دختر جوانی با چشم های نقره ای به نام Clare که از طرف سازمانی که دخترانی جوان که نیمی youma هستند را آموزش می دهد به نابودی این موجودات می پردازد. با در نظر گرفتن همراه کردن پسر جوانی با خود و از دست دادن کنترل خود به نیمه ی youma و با Awakening شدن به او ماموریت های خطرناک تری محول می شود.

سریال ناروتو: شیپودن Naruto: Shippûden 2007 با دوبله و زیرنویس فارسی

Naruto: Shippûden Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
119K 8.7/10 imdb score

ناروتو به همراه استاد خود جیرایا پس از ۳ سال تمرین و آموزش به دهکده مخفی برگ (دهکده کونوها) باز می گرددند. او امیدوار است با قدرت هایی که بدست آورده بتواند دوست خود ساسکه را پیدا کند و او را از دست اوروچیمارو نجات دهد. در این زمان گروه آکاتسوکی (سازمانی ناشناخته که شامل ۱۰ شینوبی قدرتمند است و هدفش جمع آوری هیولای دم دار است) آغاز بکار می کند و...

سریال Black Lagoon 2006

Black Lagoon Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
82% rotten tomatoes audience score
15K 7.9/10 imdb score

rock کارمند ساده مرکز بزرگ تجاری در ژاپن است . تفریحات او به سیگار کشیدن و صد البته تیپا خوردن از روسایش خلاصه می شود. بر حسب اتفاق ، او توسط یک گروه دزد دریایی به گروگان گرفته می شود و این آغاز زندگی جدید اوست. پس از آزادی وی ترجیح میدهد که به زندگی با این افراد ادامه دهد . این گروه به اسم Black Lagoon معروف بوده و از افراد زیر تشکیل شده است :- Revy ملقب به تیر اندازبا هر دو دست دختری با اصلیت چینی _ ژاپنی ، قصی القلب و البته ماهر در تیراندازی- Dutch آمریکایی سیاه پوست دورگه که رهبر گروه بوده و هماهنگی بین افراد و گرفتن ماموریتها بر عهده اوست. Benny : دانشجوی فلوریدایی که استاد در زمینه مخابرات و کامپیوتر بوده و وظیفه ارتباطات گروه رو بر عهده دارد. بعد از پیوستن راک به این گروه ، انیمه به روابط بین افراد گروه و ماموریتهای آنها می پردازد.

سریال Gintama 2005

Gintama Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 8.7/10 imdb score

زندگي در ژاپن فئودال آسان نيست. خصوصا حالا که فضايي‌ها آمده و همه‌ چيز و همه‌ جا را به تصرف خود درآورده‌اند! خب البته، اوضاع بيمه و بهداشت عالي شده، اما ممنوعيت عمومي استفاده از شمشير، بسياري از سامورايي‌هاي شکست‌خورده را با تصميم سختي رو‌به‌رو ساخته که همانا انتخاب مسير زندگي آينده‌شان است! اين موضوع، خصوصا در مورد افرادي از جمله گينتوکي ساکاتا صدق مي‌کند که به شغل درازمدت و منظمي پايبند نيستند. اين شد که گينتوکي، دنبال شغل آزاد رفته و هر کاري به او پيشنهاد شود، مي‌پذيرد، البته تا جايي که حقوق آن به اندازه‌ي کافي باشد. اما ...