Imari Williams's Image

مجموعا آثار ایماری ویلیامز Imari Williams

فیلم Mortal Kombat Legends: Snow Blind 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mortal Kombat Legends: Snow Blind Poster
% metacritic score
80% rotten tomatoes score
86% rotten tomatoes audience score
3K 6.6/10 imdb score

همانطور که کانو و اژدهای سیاه در سراسر جهان ویران می‌کنند، یک جنگجوی جوان به نام کنشی باید از محدودیت‌های خود فراتر رفته و تهدید رو به جلوی دنیای بیرون را بپذیرد....

Rick Morales

David Wenham Artt Butler Manny Jacinto

Rick Morales

David Wenham Artt Butler Manny Jacinto

سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی نهایت Resident Evil: Infinite Darkness 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

Resident Evil: Infinite Darkness Poster
% metacritic score
50% rotten tomatoes score
41% rotten tomatoes audience score
10K 5.7/10 imdb score

در سال ۲۰۰۶، رد‌پاهایی از دسترسی غیرمجاز به اسناد سری ریاست جمهوری در رایانه‌های کاخ سفید کشف شد. «لئون اس. کندی»، مأمور فدرال در میان گروهی است که به کاخ سفید دعوت شده‌اند تا در زمینه‌ی این رویداد تحقیق کنند، اما وقتی ناگهان برق قطع می‌شود، لئون و اعضای گروه یگان ویژه چاره‌ای ندارند جز اینکه زامبی‌های مرموز را سرنگون سازند. در همین حین، «کلر ردفیلد» از «ترا‌سیو» با تصویر مرموزی برخورد می‌کند که پسر جوانی ترسیم کرده و در حال حمایت از پناه‌جویان است. کلر که نمی‌تواند این تصویر را فراموش کند خود برای انجام تحقیقات دست به کار می‌شود. صبح روز بعد، کلر از کاخ سفید دیدن می‌کند تا درخواست بازسازی ساختمان خیریه را ارائه کند. در آن‌جا، او فرصت ملاقات دوباره با لئون را به دست می‌آورد و طرح مرموز را به او نشان می‌دهد. لئون به نظر متوجه ارتباط میان آن و هجوم زامبی‌ها به کاخ سفید شده، اما به کلر می‌گوید هیچ ارتباطی وجود ندارد.»

سریال Primal 2019

Primal Poster
91% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
19K 8.7/10 imdb score

این مجموعه درباره ی مردیست، در ابتدای دوران تکامل، که در غار زندگی می کند. او با دایناسوری که در مرز انقراض است، بر اثر اتفاقی غم انگیز، رفیق شده و این رفاقت برای آن ها تبدیل به تنها امید برای باقی ماندن در دنیای خشن بدوی می گردد.

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

سریال The Rising of the Shield Hero 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Rising of the Shield Hero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
16K 7.9/10 imdb score

ناتانی نائوفومی، اوتاکویی که هیچ ویژگی خاصی نداره در کتابخانه کتابی را پیدا می‌کند که او را به دنیایی دیگر احضار می‌کند و به او ماموریت داده می‌شود که با ملحق شدن به دیگران با امواج فاجعه بجنگد. او با تصوراتی از یک ماجراجویی بزرگ گروه خود را تشکیل می‌دهد، اما فقط پس از چند روز به او خیانت می‌شود و همه پول‌ و احترام و مقامش را از دست می‌دهد. ناتوان از اعتماد دوباره به دیگران، برده‌ای به نام رافتالیا را به خدمت می‌گیرد و عازم امواج و دنیا می‌شود. ولی آیا او واقعا راهی برای تغییر این وضعیت می‌تواند پیدا کند؟ این داستانیست ماجراجویی فانتزی درباره برخاستن مردی که همه چیزش را از دست داده.

سریال Black Clover 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Black Clover Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
87% rotten tomatoes audience score
22K 8.3/10 imdb score

آستر و یونو در بدو تولد در کلیسایی رها شدند و به شکل جدا نشدنی با هم رشد کردند. در روزگار کودکی آنها با یکدیگر عهدی بستند تا بر سر امپراتور جادوگران شدن رقابت کنند. هرچند، وقتی بزرگ شدند تفاوتی بین آنها آشکار شد. یونو نابغه نابغه ای در جادوگری با قدرت و تسلط بالا بود، درحالی که آستر به کلی نمیتوانست از جادو استفاده کند. ولی تلاش میکرد کمبود خود را با تمرین فیزیکی جبران کند. وقتی آنها در سن 15 سالگی گریمورشان را دریافت کردند، یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (به اکثر مردم شبدر سه برگ میرسد)، درحالی که به آستر هیچ چیز نرسید. هرچند، وقتی یونو در خطر بود حقیقت در مورد قدرت آستر نمایان شد؛ به او یک گریمور با شبدر پنج پر رسید، یک “شبدر سیاه”! اکنون دو دوست پا در عرصه جهان میگذارند، هردو با هدفی یکسان!

سریال کسلوانیا Castlevania 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Castlevania Poster
% metacritic score
94% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
62K 8.3/10 imdb score

این مجموعه با الهام گرفتن از بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ارتشِ دراکولا جلوگیری کند.

سریال مرد تک مشتی One Punch Man 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

One Punch Man Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
169K 8.7/10 imdb score

داستان انیمه در مورد جوانی به نام سایتما است. سایتما یک ابرقهرمان است که تمام حریفانش با یک ضربه مشت او شکست می خورند و او از این موضوع ناراحت است. پس به دنبال حریفی میگردد که شکست دادنش سخت باشد و او را به چالش بکشد...