Marc Swint's Image

مجموعا آثار مارک سوینت Marc Swint

سریال Mieruko-chan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mieruko-chan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

میکو یه دانش‌آموز دبیرستانی عادی‌ـه که بعد از زمانی که شروع به دیدن هیولاهای زشت و وحشتناک می‌کنه، زندگیش به کلی عوض میشه. با اینکه خیلی وحشت زده شده، اما سعی می‌کنه که به زندگی روزانه‌ی خودش ادامه بده، اون وانمود می‌کنه متوجه چیزهای وحشتناکی که اطرافش داره اتفاق میفته، نیست. اون باید این ترس رو تحمل کنه تا خودش و دوستش هانا رو از خطرات حفظ کنه. حتی اگه به معنای روبه‌رو شدن با وحشتناک‌ترین چیز ممکن باشه. با ترکیب کمدی و وحشت، میروکو-چان داستان دختری رو میگه که سعی می‌کنه با عادی رفتار کردن، در مقابل موجودات فراطبیعی ایستادگی کنه.

سریال Kuma Kuma Kuma Bear 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kuma Kuma Kuma Bear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
478 6.8/10 imdb score

یونا پانزده ساله ترجیح می دهد در خانه بماند و با وسواس بازی VRMMO مورد علاقه اش را به انجام هر کار دیگری از جمله رفتن به مدرسه ترجیح دهد. وقتی یک به‌روزرسانی عجیب و غریب جدید یک لباس خرس منحصربه‌فرد با توانایی‌های فوق‌العاده به او می‌دهد، یونا پاره می‌شود: لباس به‌طور غیرقابل تحملی زیبا است، اما برای پوشیدن در بازی خجالت‌آور است. اما پس از آن او ناگهان خود را به دنیای بازی منتقل می کند، با هیولاها و جادوهای واقعی روبرو می شود و لباس خرس تبدیل به بهترین سلاح او می شود!

فیلم Mazinger Z: INFINITY 2017

Mazinger Z: INFINITY Poster
% metacritic score
80% rotten tomatoes score
73% rotten tomatoes audience score
1K 5.9/10 imdb score

ده سال است که جهان توسط دانشمند دیوانه دکتر هال و امپراتوری زیرزمینی اش در آستانه نابودی قرار گرفته است. کوجی کاباتو، ربات غول پیکر مازینگر Z و متحدانش در آزمایشگاه برق فوتون سعی در پایان دادن به جاه طلبی های دکتر هال و بازگرداندن صلح و آرامش به جهان را دارند. کوجی به پیروی از پدر و پدر بزرگش سال هاست دانش آموز آزمایشگاه فوتون است. پروفسور سایاکا یومی که بعد از نخست وزیر شدن پدر کوجی به عنوان جانشین او در آزمایشگاه فوتون در آمده است. برادر کوچکتر کوجی به نام شیرو به عنوان یکی از بهترین و با هوش ترین ربات گردانان آزمایشگاه فوتون می باشد. کوجی با جون هونو ازدواج کرده و او باردار است. کوجی در تحقیقات خود در می یابد که در اعماق خلیج فوجی شکل جدید زندگی از موجودات به لیسا به وجود آمده است که ساختاری بی نهایت دارد و این یک تهدید و یک چالش جدید برای بشیریت است که ممکن است پایان دوران زندگی انسان بر روی زمین شود. دکتر هیل سازنده ربات مازینگر در گذشته با کوجی در مورد یک سلاح بسیار ویژه به نام گِرگان صحبت کرده است و کوجی سعی در تکمیل آن سلاح دارد که دارای قدرتی بسیار خارق العاده است تا بتواند از آن برای استفاده در ربات مازینگر برای نابودی لیسا استفاده کند. پس تلاش های کوجی در آزمایشگاه فوتون آنها ربات خود را ارتقا می دهند آن را مازینگر Z می نامند. و هم اکنون دنیا برای رهایی از نابودی مجددا نیاز به کمک ربات محبوب خود مازینگر Z دارد …

Junji Shimizu

Shôtarô Morikubo Ai Kayano Sumire Uesaka

Junji Shimizu

Shôtarô Morikubo Ai Kayano Sumire Uesaka

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

سریال وان پیس One Piece 1999 با زیرنویس فارسی چسبیده

One Piece Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
91% rotten tomatoes audience score
219K 8.9/10 imdb score

"گل دی.راجر" دزد دریایی قدرتمندی بود که صاحب ثروت و شهرت فراوانی بود. وقتی او دستگیر شد و در آستانه ی اعدام قرار داشت فاش کرد که گنج بزرگ او که "وان پیس" نام داشت جائی در "گرند لاین" مخفی شده است. 22 سال بعد از مرگ "راجر" پسری به نام "مونکی دی.لوفی" تصمیم گرفت تا یک دزد دریایی بشود و به دنبال گنج "راجر" برود تا پادشاه دزدان دریایی شود.

Eiichiro Oda

Mayumi Tanaka Tony Beck Laurent Vernin

Eiichiro Oda

Mayumi Tanaka Tony Beck Laurent Vernin

فیلم خاطرات Memories 1995 با زیرنویس فارسی چسبیده

Memories Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
18K 7.5/10 imdb score

خاطرات از سه داستان علمی-تخیلی جداگانه تشکیل شده است. در داستان اول، چهار مسافر فضا وارد یک فضاپیما متروکه می شوند. در داستان دوم، یک دستیار آزمایشگاه بطور اتفاقی خود را تبدیل به یک سلاح بیولوژیکی کرده و در داستان آخر یک روز از زندگی در شهری که همه هدفش شلیک موشک به سمت هدفی نامرئی است به تصویر کشیده می شود...