Brian Cox's Image

مجموعا آثار برایان کاکس Brian Cox

سریال سیاره ها The Planets 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Planets Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 9/10 imdb score

در این مستند پروفسور برایان کوکس، زندگی دراماتیک هشت سیاره/جهان باشکوه را که باعث تشکیل منظومه شمسی شده اند را کاوش می کند.

فیلم Absolutely Anything 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Absolutely Anything Poster
31% metacritic score
20% rotten tomatoes score
37% rotten tomatoes audience score
42K 5.9/10 imdb score

گروهی از بیگانگان فضایی به مردی به نام نیل (سیمون پگ) قدرتی می دهند که می تواند هرکاری را انجام دهد. آن ها این کار را می کنند تا ببینند زمین ارزش نجات دادن را دارد یا نه...

Terry Jones

Simon Pegg Kate Beckinsale Sanjeev Bhaskar

Terry Jones

Simon Pegg Kate Beckinsale Sanjeev Bhaskar

سریال Wonders of the Universe 2011

Wonders of the Universe Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 8.8/10 imdb score

شگفتی های هستی ،نام مستند تولید شده در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی های BBC , Discovery Channel و Science Channel می باشد که بوسیله پروفسور فیزیکدان Brian Cox روایت می شود. این مجموعه شامل ۴ قسمت می باشد که هر بخش آن بر یکی از جوانب عالم هستی تمرکز دارد و یکی از شگفتی های این عالم را بررسی می کند و …

Stephen Cooter Chris Holt

Steven Mackintosh Brian Cox

Stephen Cooter Chris Holt

Steven Mackintosh Brian Cox

سریال دکتر هو Doctor Who 2005 با زیرنویس فارسی چسبیده

Doctor Who Poster
77% metacritic score
90% rotten tomatoes score
65% rotten tomatoes audience score
236K 8.6/10 imdb score

دکتر هو (Doctor Who) سریال علمی تخیلی پر بیننده ساخت شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. داستان سریال در مورد مسافری مرموز با ماشین زمان مخصوص خود به نام دکتر (The Doctor) است. «دکتر» از نژاد Time Lord یا ارباب زمان است، موجوداتی تخیلی مانند انسان اما ساکن کره‌ای دیگر به نام گالیفری هستند. اربابان زمان موجوداتی بودند که متخصص سفرهای زمانی شدند. در سریال با شخصیت‌های متفاوتی از این موجودات آشنا می‌شویم.

Sydney Newman

Peter Capaldi Jodie Whittaker Pearl Mackie

Sydney Newman

Peter Capaldi Jodie Whittaker Pearl Mackie

سریال تخت گاز Top Gear 2002

Top Gear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
63% rotten tomatoes audience score
125K 8.7/10 imdb score

Top Gear را می توان یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی دانست. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، آنها را با یکدیگر مقایسه می کند ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در این مجموعه شاهد تبدیل و ساخت ماشین ها به اشکال مختلف مثل موشک خواهیم بود که اتومبیل مانند شاتل فضایی پرتاب می شود همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.  در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و …اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست.